Przetargi.pl
Obsługa serwisowa urządzenia drukującego Kodak NexPress M700

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 6941046 , fax. 6290968
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 6941046, fax. 6290968
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa urządzenia drukującego Kodak NexPress M700
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa urządzenia drukującego KODAK NexPress M700, wykonywana w Warszawie, ul. Wiejska 6. Urządzenie jest na gwarancji, fabrycznie nowe, zakupione w 2008 roku. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia - Wykazem materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych zużywających się w trakcie pracy urządzenia KODAK NexPress M700
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że:1) posiada autoryzację serwisu. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty dokument wydany przez producenta urządzenia lub generalnego dystrybutora urządzeń KODAK w Polsce, potwierdzający uprawnienie do serwisowania urządzeń drukujących KODAK NexPress, 2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu obsługi serwisowej urządzeń drukujących KODAK NexPress i poda informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. ppkt 1) i ppkt 2)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz że spełnia inne warunki określone w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt 4. ppkt 1) oraz w pkt 5. winny być złożone przez każdy podmiot występujący wspólnie. Natomiast pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa w imieniu podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnik reprezentujący te podmioty. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączonym druku - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Formularza Ofertowego - załącznik nr 2 do SIWZ; 5) w przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne; 6) dokumentu wydanego przez producenta urządzenia lub generalnego dystrybutora urządzeń KODAK w Polsce, potwierdzającego uprawnienie do serwisowania urządzeń KODAK NexPress; 7) wykazu co najmniej 2 osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w wykonaniu zamówienia, posiadających doświadczenie w serwisowaniu urządzeń drukujących KODAK NexPress wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2. ppkt 2). Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację, np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach