Przetargi.pl
Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatury endoskopowej.

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
    Al. Jana Pawła II
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
    REGON: 30461600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatury endoskopowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem umowy jest obsługa serwisowa, pogwarancyjna, aparatury endoskopowej polegająca na: • Świadczeniu przez Wykonawcę na rzecz Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce szeroko pojętych usług serwisowych wg. Wykazu stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ i Umowy; • utrzymaniu aparatów w stanie pełnej sprawności technicznej zgodnie ze specyfikacją producenta oraz na podstawie umowy typu Endocasco; • udostępnieniu urządzenia zastępczego na czas naprawy zgodnie z warunkami umowy; • wykonywaniu konserwacji i okresowych przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producenta; • wykonywaniu napraw urządzeń w pełnym zakresie i bez względu na przyczynę powstania uszkodzenia przy użyciu oryginalnych podzespołów i części zamiennych, zgodnie ze standardem producenta; • cyklicznym, minimum raz na rok w siedzibie serwisu lub w siedzibie klienta, szkoleniu personelu medycznego lub technicznego w zakresie prawidłowej obsługi. Przedmiot umowy obejmuję: 1) bezpłatny dojazd; 2) nieograniczoną ilość napraw w trakcie trwania umowy na zasadach określonych w niej; 3) części użyte do przeglądu i naprawy wchodzą w cenę umowy; Efektem działań prowadzonych przez Wykonawcę musi być ciągła sprawność techniczno – eksploatacyjna i bezpieczeństwo wymienionej poniżej aparatury endoskopowej firmy Olympus polegająca przede wszystkim na świadczeniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szeroko pojętych usług serwisowych wyrobów medycznych o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020r. poz. 186) na zasadach określonych w niniejszej umowie. Przeglądy aparatury endoskopowej muszą być dokonywane w oparciu o wytyczne producenta , zgodnie z warunkami zawartymi w instrukcjach obsługi aparatów. Części użyte do wykonania przeglądów i napraw muszą być oryginalne nie dopuszcza się zamienników. Dodatkowo zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, serwis świadczący usługę powinien: 1. Dysponować określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi; 2. Posiadać określone przez wytwórcę instrukcyjne serwisowe wyrobu sporządzone w sposób zrozumiały dla zatrudnionych osób oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności; 3. Zatrudniać osoby posiadające określone przez wytwórcę kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. 4. Posiadać legalizowaną i wymaganą przez producenta aparaturę kontrolno-pomiarową. 5. Wymieniać części zgodnie z instrukcją techniczną/instrukcją obsługi producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Formularz Cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i umowy, 3) Wykaz aparatów wraz z harmonogramem usług serwisowych i konserwacyjnych stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i umowy; 4) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ, 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ, 6) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 ustawy PZP (w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu): Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: 13.3.1.1 Wykaz wg Załącznika nr 8 do SIWZ usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże że wykonał minimum dwie usługi w przedmiocie zamówienia o wartości min.: 400 000,00 zł brutto każda. 13.3.1.2 Wykaz aparatury kontrolno-pomiarowej z terminem legalizacji, które będą wykonywane przeglądy serwisowe aparatury medycznej ujęte w Załączniku Nr 1 do SIWZ i Umowy (Formularz Cenowy) oraz Załączniku Nr 2 do SIWZ i Umowy (Wykaz aparatów wraz z harmonogramem usług serwisowych i konserwacyjnych). 13.3.1.3 Oświadczenie o przebyciu szkolenia przez serwisantów minimum trzech osób wykonujących przedmiot zamówienia z obsługi serwisowej załączonej aparatury endoskopowej. Do oświadczenia należy dołączyć potwierdzone kserokopie dokumentów wydanych przez producenta lub dystrybutora sprzętu dla osób wykonujących przedmiot zamówienia na wszystkie aparaty ujęte w Załączniku Nr 1 do SIWZ i Umowy (Formularz Cenowy) oraz Załączniku Nr 2 do SIWZ i Umowy (Wykaz aparatów wraz z harmonogramem usług serwisowych i konserwacyjnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach