Przetargi.pl
Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatury anestezjologicznej.

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
    Al. Jana Pawła II
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
    REGON: 30461600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatury anestezjologicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa, pogwarancyjna, aparatury anestezjologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce. Przedmiot zamówienia polega na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw urządzeń medycznych w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy - Formularz cenowy oraz Załącznikiem Nr 2 do SIWZ i Umowy - Wykaz aparatury anestezjologicznej z datami przeglądów okresowych. Przedmiot zamówienia polega na: 1. Świadczeniu przez Wykonawcę na rzecz Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce przeglądów serwisowych aparatury anestezjologicznej zgodnie z wymogami producenta oraz załącznikiem Nr 2 do SIWZ i Umowy- Wykaz aparatury anestezjologicznej z datami przeglądów okresowych. 2. Efektem działań prowadzonych przez Wykonawcę musi być ciągła sprawność techniczno-eksploatacyjna i bezpieczeństwo wymienionej poniżej aparatury medycznej, świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szeroko pojętych usług serwisowych wyrobów medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175) na zasadach określonych w niniejszej umowie. Dodatkowo zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, serwis świadczący usługę powinien: 1. Dysponować określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi; 2. Posiadać określone przez wytwórcę instrukcyjne serwisowe wyrobu sporządzone w sposób zrozumiały dla zatrudnionych osób oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności; 3. Zatrudniać osoby posiadające określone przez wytwórcę kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. 4. Posiadać legalizowaną i wymaganą przez producenta aparaturę kontrolno-pomiarową. 5. Wymieniać części zgodnie z instrukcją techniczną/instrukcją obsługi producenta. Przeglądy aparatury medycznej anestezjologicznej muszą być dokonywane w oparciu o wytyczne producenta, zgodnie z warunkami zawartymi w instalacjach obsługi aparatów. Części użyte do wykonania przeglądów i napraw muszą być nowe, nie dopuszcza się zamienników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Wykaz aparatury anestezjologicznej z datami przeglądów okresowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i umowy, 3) Formularz Cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i umowy, 4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ, 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ, 8) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach