Przetargi.pl
Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatury anestezjologicznej.

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
  • Data zamieszczenia: 2019-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
    Al. Jana Pawła II
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
    REGON: 30461600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatury anestezjologicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa, pogwarancyjna, aparatury anestezjologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce. Przedmiot zamówienia polega na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw urządzeń medycznych w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy - Formularz cenowy oraz Załącznikiem Nr 2 do SIWZ i Umowy - Wykaz aparatury anestezjologicznej z datami przeglądów okresowych. Przedmiot zamówienia polega na: 1. Świadczeniu przez Wykonawcę na rzecz Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce przeglądów serwisowych aparatury anestezjologicznej zgodnie z wymogami producenta oraz załącznikiem Nr 2 do SIWZ i Umowy- Wykaz aparatury anestezjologicznej z datami przeglądów okresowych. 2. Efektem działań prowadzonych przez Wykonawcę musi być ciągła sprawność techniczno-eksploatacyjna i bezpieczeństwo wymienionej poniżej aparatury medycznej, świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szeroko pojętych usług serwisowych wyrobów medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175) na zasadach określonych w niniejszej umowie. Dodatkowo zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, serwis świadczący usługę powinien: 1. Dysponować określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi; 2. Posiadać określone przez wytwórcę instrukcyjne serwisowe wyrobu sporządzone w sposób zrozumiały dla zatrudnionych osób oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności; 3. Zatrudniać osoby posiadające określone przez wytwórcę kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. 4. Posiadać legalizowaną i wymaganą przez producenta aparaturę kontrolno-pomiarową. 5. Wymieniać części zgodnie z instrukcją techniczną/instrukcją obsługi producenta. Przeglądy aparatury medycznej anestezjologicznej muszą być dokonywane w oparciu o wytyczne producenta, zgodnie z warunkami zawartymi w instalacjach obsługi aparatów. Części użyte do wykonania przeglądów i napraw muszą być nowe, nie dopuszcza się zamienników. Zaoferowany serwis musi posiadać autoryzację producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca: Posiada legalizowaną i wymaganą przez producenta aparaturę kontrolno-pomiarową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Wykaz aparatury anestezjologicznej z datami przeglądów okresowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i umowy, 3) Formularz Cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i umowy, 4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ, 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ, 8) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 13.3.1Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP: 13.3.1.1Oświadczenie o przybyciu szkolenia przez serwisanta wykonującego przedmiot zamówienia z obsługi serwisowej załączonej aparatury anestezjologicznej, autoryzacja serwisowa producenta. Do oświadczenia należy dołączyć potwierdzone kserokopie dokumentów autoryzacyjnych wydanych przez producenta lub dystrybutora sprzętu dla osób wykonujących przedmiot zamówienia na wszystkie aparaty ujęte w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach