Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 42377
50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
REGON: 109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa kserokopiarek Urzędu Miejskiego Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa kserokopiarek znajdujących się w poszczególnych obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2. Obsługa serwisowa kserokopiarek obejmuje: a) wykonywanie czynności pogwarancyjnych przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producenta w zakresie: - sprawdzenia stanu technicznego kserokopiarki, - montażu i demontażu modułów kserokopiarki, - wymiany zużytych części zamiennych kserokopiarki, - czyszczenia kserokopiarki , - smarowania kserokopiarki, - kontroli i regulacji kserokopiarki, - informowania użytkownika o stanie technicznym kserokopiarki; b) wymianę uszkodzonych części zamiennych oraz usuwanie awarii (naprawę), wynikających z bieżącej eksploatacji kserokopiarek, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy; c) wymianę materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów) niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kserokopiarek wymienionych w załączniku 1 z wyjątkiem papieru ksero. 3. Wykaz kserokopiarek (czarno-białych i kolorowych) sprawnych na dzień podpisania umowy objętych ww. obsługą serwisową został szczegółowo określony w załączniku 1. 4. Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia: a) Wykonawca musi udzielić co najmniej 6 miesięcy gwarancji na wykonaną obsługę serwisową tj. na wymienione części (z wyłączeniem części z grupy jednorazowego użytku) i na jakość dokonywanych czynności wchodzących w zakres przeglądów technicznych i napraw. b) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia w godzinach pracy Urzędu. c) Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie zamówienia składanego przez pracownika Zespołu Poligrafii w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. d) W przypadku niemożności naprawy kserokopiarki w podanym jw. terminie Wykonawca na własny koszt dostarczy kserokopiarkę zastępczą, posiadającą tożsame parametry techniczne. e) Wykonawca ma obowiązek dokonywania przeglądów i napraw przy użyciu części oryginalnych. Parametry materiałów eksploatacyjnych i części stosowanych w czasie przeglądów oraz napraw muszą odpowiadać parametrom materiałów i części zalecanych przez producenta. f) Wykonawca zobowiązany jest do zabrania i usunięcia na własny koszt wszystkich wymienionych zużytych części oraz materiałów eksploatacyjnych. Odpowiedzialność za ich zagospodarowanie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.) ponosi Wykonawca. g) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obsługi serwisowej dla każdej kserokopiarki oddzielnie. h) Z tytułu wykonywania obsługi serwisowej Zamawiający będzie rozliczał się comiesięcznie z Wykonawcą w kwocie odpowiadającej iloczynowi sumy ilości wykonanych kopii w miesiącu podlegającym rozliczeniu (po odliczeniu ilości kopii testowych wykonanych podczas konserwacji lub napraw) i ceny jednostkowej netto za wykonanie jednej sztuki kopii plus podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kwota ta obejmuje wszystkie elementy kosztowe, w tym wszelkie czynności obsługi serwisowej, części zamienne i materiały eksploatacyjne wynikające z obsługi serwisowej kserokopiarek oraz koszt transportu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w: Załączniku nr 1 do SIWZ – Wykaz kserokopiarek, Załączniku nr 2 do SIWZ – Projekt umowy. 6. Wykonawca musi posiadać dokument autoryzacji (świadectwo, zezwolenie, licencja) lub umowę z autoryzowaną firmą na wykonywanie czynności usług serwisowych i naprawczych kserokopiarek (KYOCERA, KONICA MINOLTA, MITA, SHARP, TA, UTAX) lub dysponować co najmniej jedną osobą, przeznaczoną do realizacji przedmiotu zamówienia, która posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności serwisowych i naprawczych kserokopiarek (KYOCERA, KONICA MINOLTA, MITA, SHARP, TA, UTAX) - stosowne oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty – Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy aktualne zezwolenie (decyzję) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu odpadów innych niż niebezpieczne, jak zużyte materiały eksploatacyjne lub musi posiadać wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu odpadów powstałych z zużytych materiałów eksploatacyjnych - stosowne oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty – Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 400,00 zl.(dwa tysiące czterysta złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną