Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60479 Poznań, ul. Juraszów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
- Data zamieszczenia: 2018-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 42570
60479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
REGON: 29220900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa i naprawa awaryjna urządzeń instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Obsługa serwisowa i naprawa awaryjna urządzeń instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50760000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: - licencją na oprogramowanie systemu sterowania i automatyki budynkowej DESIGO XWorks plus. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w II etapie oceny badania ofert z zastosowaniem metody spełnia – nie spełnia - w którym Zamawiający żądać będzie przedstawienia oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta ( I etap oceny ofert) musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ b) wypełnione metodą szczegółową kosztorysy ofertowe oraz wypełniony harmonogram c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ d) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia (załącznik nr 11 do SIWZ) – jeżeli dotyczy e) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; zgodnie z załacznikiem nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadań własnych Gminy Łobżenica w roku 2021 przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp. z o.o.
Dodano: 2021-01-14 - Pełnienie stałego serwisu na komunalnych urządzeniach wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie Gminy Bralin w latach 2021-2022
Dodano: 2020-12-10 - Pełnienie stałego serwisu na komunalnych urządzeniach wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie Gminy Bralin w latach 2021-2022
Dodano: 2020-12-01 - Pełnienie stałego serwisu na komunalnych urządzeniach wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie Gminy Bralin w latach 2019-2020
Dodano: 2019-04-29 - Pełnienie stałego serwisu na komunalnych urządzeniach wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie Gminy Bralin w latach 2019-2020
Dodano: 2019-04-11 - Obsługa serwisowa i naprawa awaryjna urządzeń instalacji zaplecza technicznego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2017-01-23