Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7651397 , fax. 062 7571323
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
ul. Poznańska 79 79
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 062 7651397, fax. 062 7571323
REGON: 00126675700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa aparatury medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obsługa serwisowa aparatury medycznej - przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych zadań: 1) system do badań wysiłkowych CASE Z - szt. 1, defibrylator Cardio-Serv - szt. 1 oraz elektrokardiografy EK-53 (szt. 2), MAC 1200 ST (szt. 3) i Cardiosmart (szt. 1); 2) aparaty do hemodializy(szt. 5 ); 3) echokardiografy - szt. 2 ( VIVID 7 i VIVID 3) i ultrasonografy. - szt. 2 (Logiq 400 i Logiq 500; 4) aparaty do znieczulania ogólnego - szt. 3 (Julian, Titus i Fabius Tiro), respiratory - szt. 3 ( Babylog 8000 - szt. 1 i Oxylog 300 - szt. 2), kardiomonitor - szt. 1, inkubatory - otwarty szt. 2, 8000 S.C. - szt. 1, Isolette C 450 - szt. 2 i Caleo - szt. 3 oraz pompy infuzyjne Pilot A2 - szt. 3. Szczegóły zawarte w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia w/wym. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na dowód spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy są zobowiązani przedstawić następujące dokumenty ( brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub jego nieprawdziwość spowoduje odrzucenie oferty ): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - druk w załączeniu do SIWZ. 4) autoryzację lub certyfikat producenta urządzenia, które upoważniają do wykonywania przeglądów i napraw przedmiotowej aparatury i sprzętu medycznego 5) na potwierdzenie warunku, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wyżej wymienione dokumenty winny zostać przedstawione w formie oryginału - dotyczy pkt 3 i 5 lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, opatrzone datą i podpisem osób upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy - dotyczy pkt 1 i 3. II. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty następujących dokumentów ( brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub jego nieprawdziwość spowoduje odrzucenie oferty ): 1. wypełniony i podpisany formularz cenowy - druk w załączeniu do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy, że m.in. zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji, załączonym projektem umowy i akceptuje określone w nich warunki - druk w załączeniu do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń produkcji spółki DRÄGER
Dodano: 2016-07-20 - ZPU/05/16 Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Dodano: 2016-05-09 - Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Pracowni Endoskopowej Zamawiającego
Dodano: 2016-04-04 - ZPU/04/16 świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Dodano: 2016-03-09 - Bieżące utrzymanie w pełnej sprawności technicznej szpitalnego sprzętu medycznego poprzez wykonywanie przeglądów i napraw bieżących
Dodano: 2015-10-14 - Obsługa serwisowa stacji uzdatniania wody
Dodano: 2015-07-22 - Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego ( liczba zadań - 27 pakietów ) - znak sprawy FDZP.226.13.2015.
Dodano: 2015-06-25 - Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Pracowni Endoskopowej Zamawiającego
Dodano: 2015-03-31 - Usługa wykonania napraw i przeglądów sprzętu medycznego
Dodano: 2014-08-25 - Usługa na wykonanie napraw i przeglądu aparatów do znieczulenia
Dodano: 2014-05-30