Przetargi.pl
OBSŁUGA SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY DOBRE W OKRESIE 01.01.2013r. do 30.06.2013r.

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    05-307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
    REGON: 71158265800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY DOBRE W OKRESIE 01.01.2013r. do 30.06.2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa selektywnej zbiórki odpadów komunalnych stałych na terenie gminy Dobre, w skład której wchodzą 41 miejscowości wraz z zabezpieczaniem worków w różnych kolorach z nadrukami: makulatura, plastik, złom, szkło, odpady bytowe dla obsługiwanych gospodarstw domowych, polegająca na odbiorze odpadów bezpośrednio od właścicieli nieruchomości. Wszystkie odpady zagospodarowane zostaną przez Wykonawcę we własnym zakresie tzn. przekazywane będą zakładom prowadzącym działalność w zakresie wykorzystywania bądź unieszkodliwiania odpadów - makulatura, szkło, złom plastik, odpady bytowe i inne - zgodnie z przepisami ochrony środowiska, a w szczególności: ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2005r Nr 236, poz. 2008 z późn.zm.ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 251 z późn. zm. Odpady budowlane, biodegradowalne, folia ogrodnicza, folia kiszonkarska, żużel paleniskowy itp. będą odbierane na indywidualne zgłoszenie do Wykonawcy na koszt wytwórcy, a zatem nie mogą mieć wpływu na cenę ofertową. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru bez dodatkowych opłat odpadów niebezpiecznych, biodegradowalnych, budowlanych, elektronicznych, wielkogabarytowych i innych z Urzędu Gminy Dobre. W okresie zamówienia odbiór odpadów będzie następował co najmniej 12 dwanaście razy zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Dni odbioru i trasy odbioru odpadów zostaną ustalone indywidualnie z wybranym wykonawcą i w miarę potrzeb mogą ulec zmianie. Komplety worków na odpady zbierane i segregowane dla wszystkich właścicieli nieruchomości Wykonawca dostarczy wszystkim sołtysom na terenie gminy Dobre, oraz do Urzędu Gminy Dobre w terminie co najmniej 7 dni przed pierwszą planowaną zbiórką odpadów.Przy następnych terminach zbiórek worki dostarczane będą: na wymianę bezpośrednio mieszkańcom gminy w stosunku: 1 odebrany- 1 zostawiony worek na odpady. Pozostawione worki muszą być przeznaczone na ten sam rodzaj odpadów co worki odebrane. Dopuszcza się odbiór odpadów w innych workach tylko od tych gospodarstw, które wystawiły odpady w workach dostarczonych przez Wykonawcę. Urzędowi Gminy w ilości 300 kompletów miesięcznie, z czego 50 kompletów musi być przygotowane w formie zwiniętego pakietu zawierającego 2 worki na odpady bytowe oraz po jednym worku na odpady segregowane. Worki muszą być dostarczone najpóźniej w terminie pierwszej zbiórki odpadów w danym miesiącu. Spółdzielni Mieszkaniowej Zgoda w ilości: 25 worków z nadrukiem odpady bytowe 50 worków z nadrukiem szkło, 25 worków z nadrukiem papier, 100 worków z nadrukiem plastik miesięcznie. Informację o tym, jaka ilość worków musi być zostawiona w poszczególnej miejscowości Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Podczas kolportażu worków przeznaczonych na odbiór odpadów Wykonawca zobowiązany jest do każdego kompletu worków dołączyć kalendarz z zaznaczonymi dniami odbioru odpadów, oraz informacją w jaki sposób należy segregować odpady i do której godziny powinny być wystawione. Worki do segregacji oraz kalendarze zabezpiecza we własnym zakresie Wykonawca.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:składanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań o ilości i rodzaju zebranych odpadów karty ewidencji odpadu. odbiór odpadów komunalnych wielkogabarytowych, oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 1 jeden raz w czasie trwania umowy, w terminie przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego, podstawienie 20 razy w trakcie trwania umowy kontenera na odpady o pojemności 6 m3 na Osiedlu Mieszkaniowym ZGODA w miejscowości Dobre i odbiór z niego odpadów w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, odbiór na zgłoszenie i za dodatkową odpłatnością odpadów niebezpiecznych na koszt wytwórcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000 zł (trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach