Przetargi.pl
Obsługa selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i gabarytów na terenie Miasta i Gminy Serock w latach 2011 - 2012

Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, ul. Nasielska 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 782 75 73 , fax. 22 782 75 73
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Nasielska 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 22 782 75 73, fax. 22 782 75 73
    REGON: 14209678300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i gabarytów na terenie Miasta i Gminy Serock w latach 2011 - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) ustawienie i obsługę ogólnodostępnych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy Serock, b) odbiór worków z posegregowanymi odpadami komunalnymi bezpośrednio sprzed nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Serock. c) odbiór odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio sprzed nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Serock i bazy Zamawiającego. 2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) ustawienie w okresie od 1 stycznia 2011 roku do 31 grudnia 2012 roku 15 kompletów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Miasta i Gminy Serock, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do siwz. Pojemniki zapewnia Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników. b) opróżnianie pojemników o których mowa w pkt. 2a oraz 2 kompletów pojemników będących własnością Zamawiającego, c) komplet o którym mowa w pkt. 2a składać się będzie z trzech pojemników o pojemności około 1,5 m? każdy, tj. na papier (kolor niebieski), szkło (kolor zielony), plastik i puszki (żółty). Każdy pojemnik powinien być opisany do jakiego odpadu jest przeznaczony, d) Monitorowanie i opróżnianie wszystkich pojemników z częstotliwością gwarantującą nie zaleganie odpadów przy pojemnikach, nie rzadziej jednak niż 1 raz w miesiącu, e) mycie i dezynfekcja wszystkich pojemników w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, f) utrzymywanie czystości i porządku w promieniu do 15 m od obsługiwanych pojemników, g) dokonywanie bieżących napraw i konserwacji pojemników będących w dyspozycji Wykonawcy. Koszty napraw wynikłe z wandalizmu lub niewłaściwego użytkowania ponosi Wykonawca, h) odbiór worków z posegregowanymi odpadami bezpośrednio sprzed nieruchomości 1 raz w miesiącu - zgodnie z harmonogramem stanowiącym zał. nr 7 oraz dostarczanie worków na wymianę w ilości takiej samej jak ilość odebranych worków z posegregowanymi odpadami. Segregacji podlegają 4 frakcje odpadów: papier i plastik do worków o pojemności 120 litrów, szkło i puszki do worków o pojemności 60 litrów. Worki na odpady zapewnia Wykonawca (na wymianę, w ramach reklamacji oraz dla mieszkańców przystępujących do segregacji). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów i) Odbiór odpadów wielkogabarytowych raz na kwartał według ustalonego przez Zamawiającego harmonogramu - załącznik nr 7, bezpośrednio sprzed posesji i bazy Zamawiającego. Uwaga: Łączna ilość posesji na terenie gminy wynosi ok. 6340 (w tym również działki rekreacyjne - około 3260), a ilość odpadów wielkogabarytowych odebranych od mieszkańców w trzech kwartałach 2010 roku wyniosła 10,2 Mg. j) Odbiór odpadów prowadzony będzie na podstawie zestawienia posesji prowadzących ich selektywną zbiórkę sporządzonych przez Zamawiającego, które wykonawca odbierał będzie w dniach poprzedzających odbiór. W wykazach tych Wykonawca będzie odnotowywał faktyczne ilości odbieranych worków i gabarytów z poszczególnych nieruchomości. k) realizacja reklamacji (nieodebrane z nieruchomości worki lub gabaryty zgodnie z harmonogramem, nieopróżnione lub przepełnione pojemniki, brak worków na wymianę) - w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr (22) 782 61 51 lub e-mail: kzb@serock.pl. 3. Ilość nieruchomości na których prowadzona jest selektywna zbiórka odpadów komunalnych w systemie workowym wg stanu na 5 października 2010 roku wynosi 5236 i w ciągu obowiązywania umowy może wzrosnąć o ok. 10%. Ewidencja nieruchomości segregujących odpady jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniu bankowym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank DnNORD Oddział w Serocku 95 1370 1066 0000 1804 5207 7000 3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że przed terminem składania ofert kwota wadium powinna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. 4) Wadium zostanie zwrócone wykonawcy lub zatrzymane w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach