Przetargi.pl
Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2020 r.

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ​Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2020 r. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania: Obsługi Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach (zwanego dalej RCIT) w zakresie: udzielania informacji wszystkim odwiedzającym punkt w zakresie walorów turystycznych, bazy noclegowej, kulturalnej i sportowej dzielnic Miasta i regionu, sprzedaży materiałów promocyjno-informacyjnych (albumów, folderów, map itp.) dotyczących Katowic i regionu wszystkim zainteresowanym (sprzedaż winna być skoordynowana ze sprzedażą prowadzoną przez Górnośląski Oddział PTTK w Katowicach, który mieści się w tym samym lokalu przy Rynku 13), sprzedaży gadżetów z Katowic, certyfikowanych/zatwierdzanych przez Wydział Promocji UM Katowice sprzedaży internetowej gadżetów z Katowic w ramach osobnej strony internetowej, która winna być prowadzona w 3 językach (polski, angielski, niemiecki), dystrybucji bezpłatnych miejskich materiałów promocyjnych (czasopism, folderów, mapek, broszur itp.) zbierania informacji dotyczących aktualnego stanu bazy turystycznej, usług, kultury, sportu itd. w Katowicach, nawiązania i utrzymywania współpracy i kontaktów ze szkołami wyższymi kształcącymi w dziedzinie turystyki przygotowywania informacji o wydarzeniach na urządzenia multimedialne podlewania roślin znajdujących się w RCIT przeprowadzania kwartalnie inwentaryzacji i kontroli jakości materiałów promocyjnych oraz określanie zapotrzebowania na poszczególne materiały promocyjne wsparcia logistycznego dodatkowych wydarzeń w RCIT i koordynacji kalendarza wydarzeń, które odbywać się będą co najmniej dwa razy w miesiącu dodatkowo w przypadku dużych wydarzeń miejskich o charakterze gospodarczo – kulturalno – sportowym (niezależnie od działania RCIT przy Rynku 13), należy zorganizować mobilne Regionalne Centrum Informacji Turystycznej (zwane dalej mobilnym RCIT), w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Maksymalna ilość wydarzeń miejskich, dla których konieczne będzie zorganizowanie mobilnego Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej Zamawiający określa w ilości 10 wydarzeń, które odbywać się będą w Strefie Kultury i innych wskazanych tego typu miejscach. W 2019 roku stanowisko mobilne zostało zorganizowane m.in. na następujących imprezach: 1. 4Design Days 2. Targi turystyki GLOBALNIE 3. Europejski Kongres Gospodarczy 4. Tour De Pologne 5. Konferencja Światowej Agencji Antydopingowej WADA W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług w zakresie j.n.: zapewnienia wykonania obsługi CIT przez co najmniej: dwie osoby posługujące się dwoma językami obcymi w tym obowiązkowo biegle językiem angielskim oraz drugim językiem (niemieckim, francuskim, hiszpańskim, rosyjskim, czeskim) co najmniej na poziomie komunikatywnym, które uczestniczyły w szkoleniach w zakresie turystyki organizowanych przez regionalne organizacje turystyczne oraz posiadające min. półroczne doświadczenie w obsłudze informacji turystycznej. dwie osoby o kwalifikacjach, doświadczeniu i znajomości języków j.w. dla obsady stanowisk mobilnych oraz zastępstwa w przypadku nieobecności osób j.w. jedną osobę posiadającą certyfikat 1 stopnia kursu nauczycielskiego języka migowego jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie turystyki b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób j.w. pracujących w trybie zmianowym: - w miesiącach od podpisania umowy do końca marca: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00. - w miesiącach od początku kwietnia do końca września: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 19.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 17.00. - w miesiącach od początku października do końca grudnia: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00 z tym, że: Wykonawca winien zapewnić obsługę RCIT jn: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 lub 19.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b), w soboty w godz. od 9.00 do 17.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b), w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00 lub 17.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b). od poniedziałku do piątku jedna osoba w godz. od 9.00 do 17.00, druga osoba w godz. od 11.00 do 19.00 lub od 9.00 do 17.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b), od poniedziałku do piątku jedna osoba posiadająca certyfikat 1 stopnia języka migowego w godz. od 9.00 do 13.00 w soboty jedna osoba w godz. od godz. 9.00 do 17.00, druga osoba w godz. od 9.00 do 13.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b) w niedzielę jedna osoba w godz. od 9.00 do 13.00 lub 17.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b) c) W trakcie trwania ważnych wydarzeń gospodarczo – kulturalno - sportowych odbywających się na terenie Katowic wykonawca winien zapewnić obsługę RCIT w uzgodnieniu z Wydziałem Promocji lecz nie dłużej niż do godziny 22:00. Ilość godzin pracy osób pracujących/zatrudnionych na stanowiskach mobilnych podczas jednego dnia każdego z odbywających się wydarzeń nie będzie przekraczała 10 godzin. 4) Wymogi techniczne wykonywania umowy: Osoby wykonujące zamówienie powinny znać Katowice i umieć biegle poruszać się po stronach internetowych w celu pomocy w zakresie obsługi turystycznej osób odwiedzających Katowice i województwo śląskie np.: przy wyszukiwaniu odpowiednich miejsc, lub atrakcji itp. Wszystkie osoby w trakcie wykonywania usługi powinny być ubrane w takie same stroje zgodne z wymaganiami standardu obsługi klienta (tzn. koszula lub koszulka z elementami graficznymi Miasta i Śląskiej Organizacji Turystycznej), Wykonawca zobowiązany będzie do należytego dbania o mienie znajdujące się w Regionalnym Centrum Informacji Turystycznej oraz wypełnienie standardów Śląskiego Systemu Informacji Turystycznej (ŚSIT) dla obiektu oznaczonego 4 gwiazdkami i jego dalszego rozwoju zgodnie z wytycznymi Śląskiej Organizacji Turystycznej. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić osobom wykonującym zamówienie odpowiednie narzędzia do pracy w tym co najmniej dwa komputery wraz z drukarkami, jeden laptop (do pracy na mobilnym stanowisku RCIT), jeden skaner oraz materiały piśmiennicze i przedmioty niezbędne przy wykonywaniu usługi Realizacja usługi winna odbywać się w koordynacji i uzgodnieniu z Wydziałem Promocji Urzędu Miasta Katowice. Wykonawca nie może prowadzić swojej dotychczasowej działalności gospodarczej w ramach Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, przy wykorzystaniu zatrudnionych pracowników, sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego własność Miasta. 5) Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą pełniły funkcję koordynatorów działań związanych z obsługą Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach. Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym winien przedłożyć Zamawiającemu do wglądu umowy o pracę zawarte z koordynatorami działań związanych z obsługą Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego winien przedstawić aktualne umowy o pracę zawarte z koordynatorami działań związanych z obsługą Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach. W przypadku, gdy Wykonawca będzie uchylał się od okazania Zamawiającemu aktualnych umów o pracę zawartych z koordynatorami działań związanych z obsługą Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach Zamawiający potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia należność za obsługę RCIT za dni, w których koordynatorzy nie byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Uwaga! Ilość miesięcy wskazana w załączniku nr 1 (oferta) do specyfikacji jest wielkością orientacyjną, przyjętą dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usług w zakresie w jakim stosowane będzie prawo opcji. Szczegółowy zakres prac określa: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63513000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach