Urząd Gminy w Istebnej ogłasza przetarg
- Adres: 43-470 Istebna, Istebna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8556500 w. 39
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Istebnej
Istebna 1000
43-470 Istebna, woj. śląskie
tel. 033 8556500 w. 39
REGON: 54514200010000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9 – osobowego typu BUS - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) samochodu 9 osobowego typu BUS dla Urzędu Gminy Istebna o następujących parametrach: 3.1.1. rok produkcji 2019 – fabrycznie nowy, 3.1.2. 9 miejsc z kierowcą ( 8 pasażerów + kierowca), 3.1.3. dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t, 3.1.4. drzwi przesuwne, 3.1.5. klapa tylna w przestrzeni pasażerskiej lub drzwi podwójne, 3.1.6. rodzaj napędu – 4x4, 3.1.7. rodzaj paliwa – diesel, 3.1.8. pojemność skokowa silnika – w przedziale od 1900 cm3 do 2300 cm3, 3.1.9. światła do jazdy dziennej, 3.1.10. komputer pokładowy, 3.1.11. moc – minimum 130 KM, 3.1.12. standard emisji zanieczyszczeń – euro 6, 3.1.13. skrzynia biegów- automatyczna min 6 biegowa, 3.1.14. hamulce tarczowe przód i tył, 3.1.15. systemy ABS, ESP, ASR, 3.1.16. imobillaiser, 3.1.17. centralne zamykanie drzwi pilotem, 3.1.18. autoalarm, 3.1.19. wspomaganie kierownicy, 3.1.20. szyby w kabinie kierowcy sterowanie elektryczne, 3.1.21. lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane, 3.1.22. trzy punktowe pasy bezpieczeństwa dla kierowcy, 3.1.23. poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera, 3.1.24. klimatyzacja przód i tył, 3.1.25. funkcja Start/Stop, 3.1.26. koła wraz z oponami letnimi – 4 szt. minimum 17 calowe, 3.1.27. koła wraz z oponami zimowymi – 4 szt. minimum 16 calowe, 3.1.28. relingi dachowe, 3.1.29. przednie światła przeciwmgielne, 3.1.30. oświetlenie wnętrza, 3.1.31. oświetlenie klapy tylnej, 3.1.32. materiałowa tapicerka siedzeń, 3.1.33. radioodtwarzacz z min 4 głośnikami, z bluetooth lub wejściem USB, 3.1.34. kolor lakieru – metalik ( za wyjątkiem koloru czarnego, żółtego i białego), 3.1.35. zderzaki w kolorze nadwozia, 3.1.36. listwy progowe w kolorze nadwozia, 3.1.37. pakiet serwisowy assistance minimum na czas trwania gwarancji mechanicznej lub dłużej, 3.1.38. czujnik parkowania minimum tył, 3.1.39. tempomat, 3.1.40. wzdłużne przesuwanie siedzeń w części pasażerskiej, 3.1.41. komplet dywaników gumowych. 3.1.42. kierownica wielofunkcyjna. 3.2. Serwis: najbliższy autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości maks. do 100 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych trwających dłużej niż dwa dni Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych od naprawianego. Poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne. 3.3. Warunki ogólne: 3.3.1. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy, 3.3.2. Okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: a) Mechanicznej bez limitu kilometrów – okres min. 24 miesiące, b) Na powłokę lakierniczą - na okres min 36 miesięcy, c) Na perforację nadwozia – na okres min. 10 lat. 3.3.3. Wymagane dokumenty (dostarczone przy odbiorze samochodu) a) Homologacja umożliwiająca dopuszczenie pojazdu do ruchu zgodnie z obowiązującym przepisami prawa, b) Książka gwarancyjna, c) Książkę przeglądów serwisowych, d) Dwa komplety kluczyków, e) Dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, f) Instrukcja obsługi w języku polskim, g) Inne wymagane dokumenty prawem dokumenty pojazdu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego żąda: Przedstawienia opisu technicznego oferowanego samochodu (załącznik nr 4 do SIWZ), oraz dokumenty z których wynika, że zaoferowany pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ ( np.: karty charakterystyki, katalogi, foldery, itp.). 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup samochodu służbowego
Dodano: 2024-07-10 - „Dostawa nowego elektrycznego samochodu osobowego oraz przystosowanie tego pojazdu dla potrzeb straży miejskiej, służącego jako mobilne laboratorium w ramach zadania pod nazwą „Zawiercie - stop smog”
Dodano: 2024-07-09 - Zakup samochodu służbowego.
Dodano: 2024-06-24 - Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
Dodano: 2024-06-11 - Zakup samochodu służbowego
Dodano: 2024-06-10 - Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa nowego samochodu osobowego w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu
Dodano: 2024-05-04 - Zakup mobilnego laboratorium z analizatorem zanieczyszczeń - dostawa nowego samochodu osobowego – elektrycznego dla Straży Miejskiej w Pyskowicach
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
Dodano: 2024-04-25 - Zakup 3 pojazdów osobowych z napędem hybrydowym oraz zakup jednego pojazdu specjalistycznego terenowego służącego do zadań kontrolnych
Dodano: 2024-03-29