Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, ul. Karmelicka 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8232230 , fax. 033 8232230
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Karmelicka 5 5
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. 033 8232230, fax. 033 8232230
REGON: 00030646600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa rachunku bankowego ZZOZ w Wadowicach przez okres 36 miesięcy, znak: ZP/PRZET/77/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obsługa rachunku bankowego ZZOZ w Wadowicach przez okres 36 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca działa w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r Nr 72, poz. 665 z póź. Zm.) 5.Statut oraz dokument powołujący Zarząd - w przypadku, gdy Wykonawcą jest Bank Państwowy 6.Aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (art. 36 i art. 40 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe - Dz.U. 02.2.665 z późn. zm.), jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego zezwolenia 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2 000 000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Tarnowa
Dodano: 2016-04-14 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Kamionka Wielka i wskazanych Instytucji Kultury oraz udzielanie kredytu w rachunku bieżącym Gminy w latach 2016-2021
Dodano: 2016-03-16 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Borzęcin oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-15 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Borzęcin oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-02-29 - Udzielenie kredytu komercyjnego w kwocie 2.025.660 zł.
Dodano: 2016-02-23 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Książ Wielki na lata 2016 - 2019
Dodano: 2015-12-03 - Wybór banku, który udzieli kredytu inwestycyjnego na refinansowanie wydatków inwestycyjnych budżetu Gminy Michałowice na rok 2015
Dodano: 2015-12-03 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Jordanów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w latach 2016 - 2018, w trybie przetargu nieograniczonego.
Dodano: 2015-12-03 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Zielonki
Dodano: 2015-11-23