Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łomiankach

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2010-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łomiankach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na obsłudze prawnej Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych w 2011 roku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - udzielanie porad i konsultacji prawnych, - opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych potrzebnych dla Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym, - udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych, - udział w negocjacjach warunków i porozumień zawieranych przez Urząd Miejski w Łomiankach i jednostki podległe, opiniowanie projektów tych umów i porozumień, - udzielanie pomocy prawnej pracownikom Urzędu Miejskiego w Łomiankach w zakresie wykonywanych przez nich zadań, - uczestnictwo w sesjach Rady Miejskiej i innych posiedzeniach planowanych przez Burmistrza i Radę Miejską. Wymaga się aby w celu wypełnienia powyższych obowiązków, Wykonawca zapewnił w trakcie trwania umowy obecność jednego, wskazanego i uzgodnionego z Zamawiającym Radcy Prawnego. W czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania urzędu, oraz prowadzenia jego spraw poza urzędem, wymaga się wyznaczenia jego imiennego zastępstwa. Wymaga się aby w celu wypełnienia powyższych obowiązków pełnił on dyżur w siedzibie Urzędu Miejskiego 3 razy w tygodniu, 5 godzin dziennie oraz na każde wezwanie Burmistrza w ramach wskazanego powyżej limitu czasu. Dni pracy w urzędzie zostaną uzgodnione przez strony przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w zakresie obsługi prawnej gmin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (bip)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach