Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2012-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia. Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim. Zamawiający informuje, że dla potrzeb niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia przez radcę prawnego należy również rozumieć adwokata. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim. 2. Zakres zamówienia obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim obejmować będzie w szczególności: a) opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Burmistrza Grodziska Mazowieckiego oraz Radę Miejską w Grodzisku Mazowieckim, b) informowanie Burmistrza Grodziska Mazowieckiego oraz Przewodniczącego Rady Miejskiej o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności z zakresu działalności administracji samorządowej, c) udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa, d) przeprowadzanie, w uzgodnieniu z zamawiającym, szkoleń dotyczących nowelizacji i stosowania prawa, e) opiniowanie projektów umów dotyczących działalności gminy Grodzisk Mazowiecki, f) udzielenie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej i wykonania budżetu gminy Grodzisk Mazowiecki, g) prowadzenie postępowań sądowych oraz administracyjnych i reprezentowanie gminy-Grodzisk Mazowiecki przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej, h) uczestnictwo w prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim negocjacjach o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunków prawnych, zwłaszcza umów długoterminowych, o wysokiej wartości przedmiotu umowy, mających na celu rozporządzenie mieniem gminy, i) opiniowanie treści korespondencji Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, j) opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Gminę, k) udzielanie komórkom organizacyjnym pomocy prawnej w trakcie kontroli, przeprowadzonych przez uprawnione jednostki nadzorcze, polegającej na weryfikacji, przygotowanych przez Zamawiającego wyjaśnień oraz stanowisk, l) wykonywanie innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez organy gminy Grodzisk Mazowiecki jak np.: opiniowanie działań proceduralnych tj. np. ugoda, umorzenie wierzytelności, odmowa uznania roszczeń, zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, m) prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych, n) przechowywanie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych, o) udział w sesji Rady Miejskiej w Grodzisku Mazowieckim oraz związana z tym obsługa prawna, p) pomoc prawna w realizacji nadzoru właścicielskiego nad Zakładem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. i innymi spółkami w których gmina jest właścicielem. 3.Szczegółowy zakres czynności wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego zawarty jest w Zarządzeniu Burmistrza Grodziska Mazowieckiego nr 134 z dnia 27.02.2012 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim. Obsługa prawna, w zakresie określonym obejmuje komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim, wymienione w Zarządzeniu Burmistrza Grodziska Mazowieckiego nr 134 z dnia 27.02.2012 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim (z wyłączeniem Wydziału Planowania Przestrzennego) Poniżej przedstawiam komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego: -Wydział Organizacyjny -Wydział Finansowy -Wydział Gospodarki Nierucomościami -Samodzielne St. Ds. Wsi i Obsługi Sołectw -Wydział Ochrony Środowiska -Sam. St. ds. Kontroli wewnętrznej -Jednostka Realizująca Projekt -Sam. St. ds. Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych -Sam. St. ds. Informatyki -Biuro Rady Miejskiej -Urząd Stanu Cywilnego -Samodzielne St. ds. Promocji Gospodarczej Gminy -Sam. St. ds. Kontroli Wewnętrznej -Wydziału Pozyskiwania Zewnętrznych Środków Finansowych -Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Urzędu -Sam. St. ds. Zarządzania Drogami Gminnymi -Wydział Promocji -Sam. St. ds. Utrzymania Jakości -Straż Miejska -Sam. St. ds. Alimentacyjnych -Sam. St. Interdyscyplinarne Centrum Innowacji -Sekretariat Burmistrza -Audytor wewnętrzny -Pełnomocnik ds. informacji niejawnych -Komendant gminny ochrony przeciwpożarowej -Burmistrz, Wiceburmistrzowie -Skarbnik -Sekretarz 3.2.Obsługa prawna: Obsługa prawna realizowana ma być przez dwóch radców prawnych lub adwokatów (po jednej osobie każdego dnia) po 4 godzin dziennie, w dni pracy Urzędu Miejskiego, według poniższego harmonogramu: - poniedziałek: 10.00-14.00. - wtorek: 10.00-14.00. - środa: 10.00-14.00. - czwartek: 10.00-14.00. - piątek: 10.00.-14.00. Zamawiający wymaga, aby każdego dnia radcowie prawni lub adwokaci wykonujący obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego byli radcami prawnymi lub adwokatami wskazanymi przez Wykonawcę w Wykazie osób, złożonym na potwierdzenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa w pkt 9.2 SIWZ. 3.3. Terminy realizacji wybranych punktów z zakresu przedmiotu zamówienia (określonego w pkt IV ppkt 2 SIWZ): 1)Opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Burmistrza Grodziska Mazowieckiego oraz Radę Miejską w Grodzisku Mazowieckim - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 4 dni robocze od daty otrzymania dokumentu. 2)Udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa - bez zbędnej zwłoki, ale nie dłużej niż 4 dni robocze. 3)Opiniowanie projektów umów dotyczących działalności gminy Grodzisk Mazowiecki- bez zbędnej zwłoki, ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentu. 4)Opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez gminę Grodzisk Mazowiecki bez zbędnej zwłoki, ale nie dłużej niż 4 dni robocze. W przypadkach skomplikowanych Wykonawca może wydłużyć, za zgodą i w uzgodnieniu z Zamawiającym, terminy realizacji zadań z punktów od 1) do 4). 3.4.Miejsce świadczenia obsługi prawnej: 1)Obsługa prawna świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim. 2)Obsługa prawna świadczona będzie zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt IV ppkt 3.2. SIWZ. 3)Wykonawca może realizować poszczególne czynności związane ze świadczeniem obsługi prawnej poza siedzibą Zamawiającego po warunkiem, iż bezpośrednia obsługa pracowników Zamawiającego będzie dokonywana w jego siedzibie z zastosowaniem zapisów pkt IV. ppkt 3.2. SIWZ. Czas wykonywania czynności poza siedzibą Zamawiającego nie będzie się wliczał do czasu obsługi prawnej określonego w pkt IV ppkt 3.2. SIWZ. 3.5.Organizacja usługi obsługi prawnej: 1)Osoby wykonujące usługę obsługi prawnej zobowiązane będą do stosowania narzędzi informatycznych obowiązujących u Zamawiającego, a w szczególności Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz poczty elektronicznej. Zamawiający zapewni właściwy dostęp osobom wskazanym przez wykonawcę do ww. narzędzi. 2)Osoby wykonujące usługę obsługi prawnej zobowiązane będą do stosowania kart rejestracji czasu pracy. 3)Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie, w którym będzie świadczona usługa obsługi prawnej. 4)Pomieszczenie będzie wyposażone w linię telefoniczną. 5)Koszty eksploatacyjne (energia elektryczna i cieplna oraz utrzymanie czystości) związane z użytkowaniem pomieszczenia przez Wykonawcę pokrywa Zamawiający. 6)Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakty z Zamawiającym w zakresie organizacyjno-technicznym oraz poda dane teleadresowe (w tym adres poczty elektronicznej) niezbędne do właściwego przepływu informacji. 7)Szczegóły organizacyjne usługi obsługi prawnej zostaną uzgodnione pomiędzy przedstawicielem Wykonawcy a przedstawicielem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach