Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Miasta Otwock i organów Gminy Otwock

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Miasta Otwock i organów Gminy Otwock
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi prawnej Zamawiającego. 2. Obsługa prawna, o której mowa w ust. 1, będzie polegała w szczególności na: 1) udzielaniu porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie stosowania prawa, 2) opiniowaniu statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów Zamawiającego, 3) opiniowaniu projektów przepisów prawa miejscowego, 4) opiniowaniu pod względem prawnym i legislacyjnym aktów prawa wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz projektów uchwał Rady Miasta i innych aktów prawnych związanych z zakresem działalności Zamawiającego, 5) opiniowaniu projektów umów, porozumień, uzgodnień, pism i innych dokumentów oraz uczestnictwie w negocjacjach nad ich tworzeniem, 6) opiniowaniu korespondencji organów Zamawiającego z organami administracji publicznej i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, 7) opiniowaniu projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień, 8) opiniowaniu dokumentacji przygotowanej w oparciu o przepisy ustawy -Prawo zamówień publicznych, 9) udziale w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego, 10) sporządzaniu opinii prawnych, ekspertyz, analiz i komunikatów prawnych, 11) sporządzaniu i wnoszeniu pozwów, wniosków oraz skarg jak również wnoszeniu środków odwoławczych do Sądów, urzędów i organów orzekających 12) wskazywaniu propozycji rozwiązywania problemów prawnych, 13) współudziale w organizowaniu szkoleń wewnętrznych, szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych, 14) zastępstwie procesowym Zamawiającego przed urzędami i organami orzekającymi, a przede wszystkim sądami powszechnymi, ogólnymi, szczególnymi i sądami administracyjnymi oraz Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym jak również przed organami administracji państwowej, samorządowej oraz sądami polubownymi i przed Krajową Izbą Odwoławczą w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, 15) obecności na sesjach Rady Miasta - na zlecenie Prezydenta Miasta, 16) innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługa prawną a wynikających z ustawy o radcach prawnych. 17) bieżąca obsługa prawna będzie wykonywana w siedzibie Zamawiającego, z tym że Strony w zależności od bieżących potrzeb mogą uzgadniać inny sposób świadczenia usługi, 18) Wykonawca zapewni do dyspozycji w siedzibie Zamawiającego, w dni pracujące Zamawiającego, przez 6 godzin dziennie - co najmniej jednego radcę prawnego lub adwokata w środy i czwartki oraz co najmniej dwóch w poniedziałki, wtorki i piątki, spośród osób wskazanych w Wykazie osób, załączonym do oferty Wykonawcy, przy czym Zamawiający może dopuścić zamianę 2 godzin dziennego osobistego dyżuru na konsultacje telefoniczną - w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawierają Ogólne Warunki Umowy stanowiące Część II SIWZ. 4. Do właściwego skalkulowania ceny oferty Zamawiający podaje następujące dane (stan na koniec grudnia 2012 r.) W roku 2012: 1) wszczęto 46 spraw sądowych 2) na dzień 17 grudnia 2012r., w toku jest 151 spraw sądowych 3) w ciągu roku 2012 sprawy sądowe dotyczyły: a. o zapłatę 25 spraw b. o zasiedzenie 6 spraw c. z zakresu prawa lokalowego 31. spraw d. przed sądami administracyjnymi 19 spraw e. inne związane z nieruchomościami 10 spraw, f. o stwierdzenie nabycia spadku - 8 spraw, g. inne 52 sprawy. Łącznie w ciągu roku 2012 prowadzono 182 sprawy Łącznie w roku 2012 wyznaczonych zostało 187 rozpraw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie dodatkowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach