Gmina Siedlce ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 633 25 40 wew. 56 , fax. 025 6323630
- Data zamieszczenia: 2012-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
ul. Asłanowicza 10 10
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 633 25 40 wew. 56, fax. 025 6323630
REGON: 71158255200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa prawna Urzędu Gminy Siedlce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający informuje, że dla potrzeb niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia przez radcę prawnego należy rozumieć również adwokata. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna komórek organizacyjnych Urzędu Gminy Siedlce w Siedlcach oraz jednostek organizacyjnych Gminy Siedlce, tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach, Gminny Ośrodek Kultury w Siedlcach z siedzibą w Chodowie: a) opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Wójta Gminy Siedlce oraz Radę Gminy Siedlce, b) informowanie Wójta Gminy Siedlce oraz Przewodniczącego Rady Gminy o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności z zakresu działalności gminnej administracji samorządowej, c) udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa, d) przeprowadzanie, w uzgodnieniu z zamawiającym, szkoleń dotyczących nowelizacji i stosowania prawa, e) opiniowanie projektów umów dotyczących działalności Gminy Siedlce, f) opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Gminę Siedlce, g) udzielenie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej i wykonania budżetu Gminy Siedlce, h) prowadzenie postępowań sądowych oraz administracyjnych i reprezentowanie Gminy Siedlce przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej, i) uczestnictwo w prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu Gminy Siedlce w Siedlcach oraz jednostki organizacyjne Gminy Siedlce, tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach, Gminny Ośrodek Kultury w Siedlcach z siedzibą w Chodowie negocjacjach o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunków prawnych, zwłaszcza umów długoterminowych, o wysokiej wartości przedmiotu umowy, mających na celu rozporządzenie mieniem gminy, j) opiniowanie treści korespondencji Urzędu Gminy Siedlce z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, k) wykonywanie innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez organy Gminy Siedlce, jak np.: opiniowanie działań proceduralnych tj. np. ugoda, umorzenie wierzytelności, odmowa uznania roszczeń, zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, l) prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych, m) przechowywanie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych, n) udział w sesji Rady Gminy Siedlce oraz związana z tym obsługa prawna. Obsługa prawna realizowana ma być przez dwóch radców prawnych lub adwokatów (po jednej osobie każdego dnia) po 4 godziny dziennie, w dni pracy Urzędu Gminy, według poniższego harmonogramu: - I - poniedziałek: 12.00 - 16.00 - I - wtorek: 8.00 - 12.00 - II - środa: 12.00 - 16.00 - II - czwartek: 12.00 - 16.00 - II - piątek: 8.00 - 12.00 Zamawiający wymaga, aby każdego dnia radcy prawni lub adwokaci wykonujący obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego byli radcami prawnymi lub adwokatami wskazanymi przez Usługodawcę w wykazie osób, złożonym na potwierdzenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa w pkt V. ppkt 3. SIWZ. Terminy realizacji wybranych punktów z zakresu przedmiotu zamówienia:1) Opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Wójta Gminy Siedlce oraz Radę Gminy Siedlce - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentu. 2) Udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 7 dni roboczych. 3) Opiniowanie projektów umów dotyczących działalności Gminy Siedlce - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentu 4) Opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Gminę Siedlce - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 7 dni roboczych od daty otrzymania dokumentacji W przypadkach skomplikowanych Usługodawca może wydłużyć, za zgodą i w uzgodnieniu z Zamawiającym, terminy realizacji zadań Miejsce świadczenia obsługi prawnej: 1) Obsługa prawna świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Siedlce w Siedlcach; ul. Asłanowicza 10. 2) Obsługa prawna świadczona będzie zgodnie z harmonogramem, 3) Usługodawca może realizować poszczególne czynności związane ze świadczeniem obsługi prawnej poza siedzibą Zamawiającego pod warunkiem, iż bezpośrednia obsługa pracowników Zamawiającego będzie dokonywana w jego siedzibie . Czas wykonywania czynności poza siedzibą Zamawiającego nie będzie się wliczał do czasu obsługi prawnej 3.5. Organizacja usługi obsługi prawnej: 1) Osoby wykonujące usługę obsługi prawnej zobowiązane będą do stosowania narzędzi informatycznych obowiązujących u Zamawiającego, a w szczególności Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz poczty elektronicznej. Zamawiający zapewni właściwy dostęp osobom wskazanym przez Usługodawcę do ww. narzędzi. 2) Zamawiający udostępni Usługodawcy pomieszczenie, w którym będzie świadczona usługa obsługi prawnej. 3) Pomieszczenie będzie wyposażone w linię telefoniczną. 4) Koszty eksploatacyjne (energia elektryczna i cieplna oraz utrzymanie czystości) związane z użytkowaniem pomieszczenia przez Usługodawcę pokrywa Zamawiający. 5) Zamawiający nie udostępnia sprzętu komputerowego i dostępu do serwisu LEX 6) Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów do Sądów znajdujących się poza siedzibą Zamawiającego 7) Usługodawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakty z Zamawiającym w zakresie organizacyjno-technicznym oraz poda dane teleadresowe (w tym adres poczty elektronicznej) niezbędne do właściwego przepływu informacji. 8) Szczegóły organizacyjne usługi obsługi prawnej zostaną uzgodnione pomiędzy przedstawicielem Usługodawcy a przedstawicielem Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl, www.siedlcegw.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W OTWOCKU ORAZ POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-04-13 - ŚWIADCZENIE STAŁEJ, KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ INSTYTUTU METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO, ODDZIAŁ W KRAKOWIE
Dodano: 2016-04-13 - Świadczenie stałej pomocy prawnej na rzecz Instytutu Techniki Budowlanej
Dodano: 2016-04-08 - Świadczenie usług prawnych związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-04-05 - Obsługa prawna Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018
Dodano: 2016-03-02 - Bieżąca obsługa prawna Biblioteki Narodowej w Warszawie w zakresie niezbędnym do jej prawidłowego funkcjonowania
Dodano: 2016-02-19 - Obsługa prawna Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018
Dodano: 2016-01-27 - Świadczenie usług w charakterze prawnika w Europejskim Centrum Konsumenckim
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usług w charakterze głównego prawnika w Europejskim Centrum Konsumenckim
Dodano: 2015-12-30 - Sprawa 097/15 Usługi prawnicze
Dodano: 2015-12-29