Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Gminy Siedlce

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 633 25 40 wew. 56 , fax. 025 6323630
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 633 25 40 wew. 56, fax. 025 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Gminy Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający informuje, że dla potrzeb niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia przez radcę prawnego należy rozumieć również adwokata. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna komórek organizacyjnych Urzędu Gminy Siedlce w Siedlcach oraz jednostek organizacyjnych Gminy Siedlce, tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach, Gminny Ośrodek Kultury w Siedlcach z siedzibą w Chodowie: a) opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Wójta Gminy Siedlce oraz Radę Gminy Siedlce, b) informowanie Wójta Gminy Siedlce oraz Przewodniczącego Rady Gminy o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności z zakresu działalności gminnej administracji samorządowej, c) udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa, d) przeprowadzanie, w uzgodnieniu z zamawiającym, szkoleń dotyczących nowelizacji i stosowania prawa, e) opiniowanie projektów umów dotyczących działalności Gminy Siedlce, f) opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Gminę Siedlce, g) udzielenie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej i wykonania budżetu Gminy Siedlce, h) prowadzenie postępowań sądowych oraz administracyjnych i reprezentowanie Gminy Siedlce przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej, i) uczestnictwo w prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu Gminy Siedlce w Siedlcach oraz jednostki organizacyjne Gminy Siedlce, tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach, Gminny Ośrodek Kultury w Siedlcach z siedzibą w Chodowie negocjacjach o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunków prawnych, zwłaszcza umów długoterminowych, o wysokiej wartości przedmiotu umowy, mających na celu rozporządzenie mieniem gminy, j) opiniowanie treści korespondencji Urzędu Gminy Siedlce z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, k) wykonywanie innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez organy Gminy Siedlce, jak np.: opiniowanie działań proceduralnych tj. np. ugoda, umorzenie wierzytelności, odmowa uznania roszczeń, zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, l) prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych, m) przechowywanie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych, n) udział w sesji Rady Gminy Siedlce oraz związana z tym obsługa prawna. Obsługa prawna realizowana ma być przez dwóch radców prawnych lub adwokatów (po jednej osobie każdego dnia) po 4 godziny dziennie, w dni pracy Urzędu Gminy, według poniższego harmonogramu: - I - poniedziałek: 12.00 - 16.00 - I - wtorek: 8.00 - 12.00 - II - środa: 12.00 - 16.00 - II - czwartek: 12.00 - 16.00 - II - piątek: 8.00 - 12.00 Zamawiający wymaga, aby każdego dnia radcy prawni lub adwokaci wykonujący obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego byli radcami prawnymi lub adwokatami wskazanymi przez Usługodawcę w wykazie osób, złożonym na potwierdzenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa w pkt V. ppkt 3. SIWZ. Terminy realizacji wybranych punktów z zakresu przedmiotu zamówienia:1) Opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Wójta Gminy Siedlce oraz Radę Gminy Siedlce - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentu. 2) Udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 7 dni roboczych. 3) Opiniowanie projektów umów dotyczących działalności Gminy Siedlce - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentu 4) Opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Gminę Siedlce - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 7 dni roboczych od daty otrzymania dokumentacji W przypadkach skomplikowanych Usługodawca może wydłużyć, za zgodą i w uzgodnieniu z Zamawiającym, terminy realizacji zadań Miejsce świadczenia obsługi prawnej: 1) Obsługa prawna świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Siedlce w Siedlcach; ul. Asłanowicza 10. 2) Obsługa prawna świadczona będzie zgodnie z harmonogramem, 3) Usługodawca może realizować poszczególne czynności związane ze świadczeniem obsługi prawnej poza siedzibą Zamawiającego pod warunkiem, iż bezpośrednia obsługa pracowników Zamawiającego będzie dokonywana w jego siedzibie . Czas wykonywania czynności poza siedzibą Zamawiającego nie będzie się wliczał do czasu obsługi prawnej 3.5. Organizacja usługi obsługi prawnej: 1) Osoby wykonujące usługę obsługi prawnej zobowiązane będą do stosowania narzędzi informatycznych obowiązujących u Zamawiającego, a w szczególności Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz poczty elektronicznej. Zamawiający zapewni właściwy dostęp osobom wskazanym przez Usługodawcę do ww. narzędzi. 2) Zamawiający udostępni Usługodawcy pomieszczenie, w którym będzie świadczona usługa obsługi prawnej. 3) Pomieszczenie będzie wyposażone w linię telefoniczną. 4) Koszty eksploatacyjne (energia elektryczna i cieplna oraz utrzymanie czystości) związane z użytkowaniem pomieszczenia przez Usługodawcę pokrywa Zamawiający. 5) Zamawiający nie udostępnia sprzętu komputerowego i dostępu do serwisu LEX 6) Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów do Sądów znajdujących się poza siedzibą Zamawiającego 7) Usługodawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakty z Zamawiającym w zakresie organizacyjno-technicznym oraz poda dane teleadresowe (w tym adres poczty elektronicznej) niezbędne do właściwego przepływu informacji. 8) Szczegóły organizacyjne usługi obsługi prawnej zostaną uzgodnione pomiędzy przedstawicielem Usługodawcy a przedstawicielem Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl, www.siedlcegw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach