Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8673232 , fax. 074 8657523
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego
ul. Stefana Okrzei 1 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074 8673232, fax. 074 8657523
REGON: 89071789800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Kłodzku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pomocy prawnej w zakresie prawa polskiego, w tym: 1) opiniowanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu pod względem formalnym i prawnym; 2) udzielanie porad i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty, dyrektorów wydziałów i stanowisk samodzielnych; 3) udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat, opiniowanie projektów tych umów i porozumień; 4) wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami w sprawach dotyczących działania organów Powiatu oraz Starosty jako reprezentanta Skarbu Państwa, a także Starostwa Powiatowego jako pracodawcy w rozumieniu art. 3 KP; 5) wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności budżetu Powiatu i Skarbu Państwa oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego; 6) zapewnienie obsługi prawnej w czasie posiedzeń organów samorządu w szczególności sesji rady powiatu zwyczajnych i nadzwyczajnych co najmniej jeden raz w miesiącu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, metodą spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy.; 2) oświadczenia, że osoby, które będą wykonywać Zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia wpisane są na właściwą listę adwokatów lub radców prawnych; 3) wykaz świadczonych usług lub prac przez Wykonawcę w zakresie określonym w punkcie 4.2.2 za okres 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje). 4) wykaz osób, które będą wykonywać Zamówienie w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami; 5) każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w zakresie obsługi jednostek - ilość jednostek
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.klodzko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa prawna Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług doradztwa prawnego (podatkowego) w zakresie odzyskiwania podatku VAT
Dodano: 2016-04-29 - Świadczenie pomocy prawnej na potrzeby biura Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Milicz
Dodano: 2016-04-20 - OBSŁUGA PRAWNA NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO, POLEGAJĄCA NA OBSŁUDZE GMINY OBORNIKI ŚLĄSKIE W ZAKRESIE DORADZTWA PRAWNEGO I REPREZENTACJI PRAWNEJ.
Dodano: 2015-12-21 - Usługi prawne dla Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu. ZZK-WP/3400/80/15
Dodano: 2015-06-19 - Obsługa prawna Zarządu Zasobu Komunalnego, w szczególności w zakresie prawa zamówień publicznych. ZZK-WP/3400/172/14
Dodano: 2014-12-22 - Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu: Pomoc prawna świadczona na rzecz 1. komórek organizacyjnych Pionu Zastępcy Dyrektora Oddziału ds. Inwestycji: a) Wydział ds. Inwestycji; b) Zespół Dróg Szybkiego Ruchu; c) Zespół Obiektów i Urządzeń Obsługi Uczestników Ruchu; d) Wydział Zamówień Publicznych. 2.komórek organizacyjnych Pionu Zastępcy Dyrektora Oddziału ds. Technologii: a) Wydział Technologii; b) Stanowisko ds. Systemu Zarządzania Jakością w Zakresie Technologii.
Dodano: 2014-06-02 - Doradztwo prawne i reprezentacja prawna
Dodano: 2014-01-10 - Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Spółki Celowej Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. w Wałbrzychu
Dodano: 2013-12-18 - Doradztwo oraz zastępstwo prawne w procesie sprzedaży akcji Aqua Hotel S.A.
Dodano: 2013-05-31