Przetargi.pl
Obsługa prawna Gminy Węgliniec w 2012 roku

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2012-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Gminy Węgliniec w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Obsługa prawna Gminy Węgliniec w 2012 roku (znak sprawy: PR.271.1.2012.ZP) Kod CPV : 79 11 00 00 - 8 usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Stałą obsługę prawną Urzędu i Rady Miejskiej, prowadzoną przez osobę lub podmiot spełniający wymogi ustawy z dnia 26.05.1982r. Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz.U. z 2002r. Nr 123 poz. 1058 z póżn. zm.)lub ustawy z dnia 6 lipca 1982r. po radcach prawnych (tj. Dz. U z 2010r., Nr 10, poz. 65 z późn. zm.), lub będącymi pracownikami zagranicznymi wykonującymi stała praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu pomocy prawnej przez pracowników w RP, a w szczególności: 2.1.1 Opiniowanie pod względem zgodności formalno - prawnej: a) aktów prawnych Burmistrza b) aktów prawnych Rady Miejskiej c) projektów umów i porozumień d) pism niezbędnych w postępowaniu sądowym e) projektów pism w postępowaniu administracyjnym bądź innym orzekającym, 2.1.2. Przygotowywanie: a) aktów prawnych Burmistrza, b) aktów prawnych Rady Miejskiej, c) projektów umów i porozumień, 2.1.3. Udzielanie porad oraz wyjaśnień pracownikom urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych (tj. Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury, szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli) w zakresie stosowania prawa. Usługa powinna być realizowana w siedzibie Zamawiającego w dniach: wtorek, czwartek - co najmniej przez 3 godz. W sprawach pilnych Zamawiający otrzyma od wykonawcy opinie prawną telefonicznie, faksem lub e-mailem w innych godzinach niż wyznaczone dla obsługi Zamawiającego. 2.1.4. Sporządzanie opinii prawnych. 2.1.5. Udzielanie informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym. 2.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do brania udziału w sesjach Rady Miejskiej oraz do obecności w siedzibie Urzędu co najmniej 2 godz. przed rozpoczęciem sesji. 2.1.8. występowanie w charakterze pełnomocnika Gminy w postępowaniu sadowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi. Wynagrodzenie z tytułu zasądzonych kosztów procesu wypłacone zostanie Wykonawcy, po ich wyegzekwowaniu od strony przegrywającej po doliczeniu należnego podatku VAT, w terminie 7 dni od daty przełożenia faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy. 2.2. Stałą obsługę prawną Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Węglińcu, prowadzoną przez osobę lub podmiot spełniający wymogi ustawy z dnia 26.05.1982r. Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz.U. z 2002r. Nr 123 poz. 1058 z póżn. zm.)lub ustawy z dnia 6 lipca 1982r. po radcach prawnych (tj. Dz. U z 2010r., Nr 10, poz. 65 z późn. zm.), lub będącymi pracownikami zagranicznymi wykonującymi stała praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu pomocy prawnej przez pracowników w RP, a w szczególności: 2.2.1. opiniowanie pod względem prawnym wewnętrznych aktów normatywnych 2.2.2. udzielanie pracownikom MGOPS p0rad prawnych z zakresu wykonywanych przez ośrodek zadań własnych i zleconych. 2.2.3. opiniowanie (na wniosek Kierownika) pod względem prawnym decyzji administracyjnych 2.2.4. występowanie w charakterze pełnomocnika Kierownika MGOPS w postępowaniu sadowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi 2.2.5. usługa powinna być realizowana w siedzibie MGOPS w Węglińcu przy ul. Sikorskiego 40 jeden raz w tygodniu - co najmniej przez 2 godz. 2.3. Stałą obsługę prawną Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu, prowadzoną przez osobę lub podmiot spełniający wymogi ustawy z dnia 26.05.1982r. Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz.U. z 2002r. Nr 123 poz. 1058 z póżn. zm.)lub ustawy z dnia 6 lipca 1982r. po radcach prawnych (tj. Dz. U z 2010r., Nr 10, poz. 65 z późn. zm.), lub będącymi pracownikami zagranicznymi wykonującymi stała praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu pomocy prawnej przez pracowników w RP , a w szczególności: 2.3.1. udzielanie pracownikom ZUK porad prawnych 2.3.3. prowadzenie spraw windykacyjnych i sadowych w imieniu Zakładu Usług Komunalnych 2.3.4. usługa powinna być realizowana w siedzibie ZUK w Węglińcu przy ul. Sikorskiego 40 jeden raz w tygodniu - co najmniej przez 2 godz. UWAGA! Wykonawca zapewnia ciągłość obsługi prawnej na rzecz Gminy i jej jednostek organizacyjnych przez cały okres trwania umowy, nawet w przypadku urlopu Wykonawcy, ewentualnej absencji chorobowej itp. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Ustala się następujące warunki płatności. 8.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy 8.2. Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660 8.3. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana miesięcznie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach