Gmina Szemud ogłasza przetarg
- Adres: 84-217 Szemud, ul. Kartuska 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6764428 , fax. 58 6764428
- Data zamieszczenia: 2011-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
ul. Kartuska 13 13
84-217 Szemud, woj. pomorskie
tel. 58 6764428, fax. 58 6764428
REGON: 00054269800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa prawna Gminy Szemud oraz GOPS-u w latach 2012 - 2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Zakres usługi obejmuje: a) udzielanie opinii, porad i pomocy prawnej organom Gminy oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, b) udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych rady i wójta, w tym ich opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym, c) udział w opracowywaniu i opiniowanie nietypowych lub skomplikowanych pod względem prawnym projektów umów i porozumień zawieranych przez Gminę, d) opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, e) udzielanie wyjaśnień, sporządzanie opinii i interpretacji nowych bądź skomplikowanych przepisów prawnych, f) udzielanie porad prawnych i pomocy prawnej organom Gminy i Radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatów, g) udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie interpretacji przepisów prawnych i praktycznego stosowania, h) wydawanie opinii prawnych dotyczących w szczególności: - rozwiązania z pracownikiem stosunku pracy bez wypowiedzenia, - odmowy uznania zgłoszonych roszczeń, - spraw związanych z postępowaniem przed organami orzekającymi, - zawarcia umowy długoterminowej albo dotyczącej przedmiotu znacznej wartości, - zawarcie i rozwiązanie umowy z kontrahentem zagranicznym, - zawarcie ugody w sprawach majątkowych, - umorzenia wierzytelności, i) opiniowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach sporów kompetencyjnych, j) występowanie w charakterze pełnomocnika gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przez innymi organami orzekającymi, k) kontynuacja spraw dotychczas nierozstrzygniętych przed organami w postępowaniu sadowym, administracyjnym oraz innymi organami orzekającymi. l) nadzór prawny nad egzekucją należności gminy, m) informowanie na bieżąco (z własnej inicjatywy), odpowiednio: wójta, z-cy wójta, skarbnika oraz kierowników referatów i kierownika GOPS-u, o: - zmianach w obowiązującym stanie prawnym dotyczącym gminy, - uchybieniach w działalności referatów w przestrzeganiu prawa i skutkach tych uchybień. n) W ramach niniejszego zamówienia radca prawny jest zobowiązany również: - do świadczenia usług, o których mowa wyżej w siedzibie Zamawiającego minimum 3 razy w tygodniu w ilości 64 godzin w skali miesięcznej, - do udzielania konsultacji telefonicznych i e-mailowych w sprawach nie cierpiących zwłoki, - do prowadzenia spraw sądowych bez prawa od odrębnego wynagrodzenia z tym, że zgodnie z art. 122 k.p.c. radca prawny ma prawo do ściągnięcia należnej mu sumy wynagrodzenia i zwrotu wydatków z kosztów zasądzonych na rzecz gminy od przeciwnika.(Informacyjnie: zamawiający przewiduje ilość czasu na posiedzenia sądowe - ok. 30 godz. rocznie) oraz prawo domagania się od pracowników urzędu wszelkich wyjaśnień i dokumentów, mających związek z rozpatrywaną sprawą. 2.3 Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium - niewymagalne
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szemud.pl/zamowienia-publiczne.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną