Przetargi.pl
Obsługa prawna

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz niżej wymienionych miejskich jednostek organizacyjnych: Miejskie Przedszkole nr 1 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 2 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 3 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 4 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 5 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 7 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 8 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 10 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 11 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 12 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 13 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 15 w Piekarach Śląskich Miejskie Przedszkole nr 17 w Piekarach Śląskich Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 w Piekarach Śląskich Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Piekarach Śląskich Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Piekarach Śląskich Miejska Szkoła Podstawowa nr 5 w Piekarach Śląskich Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 w Piekarach Śląskich Miejska Szkoła Podstawowa nr 11 w Piekarach Śląskich Miejska Szkoła Podstawowa nr 12 w Piekarach Śląskich Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 w Piekarach Śląskich Miejska Szkoła Podstawowa nr 14 w Piekarach Śląskich Miejska Szkoła Podstawowa nr 15 w Piekarach Śląskich Zespół Szkół im. Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich Miejskie Gimnazjum nr 1 w Piekarach Śląskich Miejskie Gimnazjum nr 2 w Piekarach Śląskich Miejskie Gimnazjum nr 3 w Piekarach Śląskich Miejskie Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich Zespół Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich I Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Piekarach Śląskich Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Piekarach Śląskich, Dom Dziecka w Piekarach Śląskich, Miejska Biblioteka Publiczna w Piekarach Śląskich, Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Piekarach Śląskich, Zakład Ekonomiczno - Finansowej Obsługi Placówek Oświatowych w Piekarach Śląskich, Żłobek Miejski w Piekarach Śląskich. Obsługa prawna obejmuje w szczególności: a) udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym, b) sporządzanie projektów przepisów gminnych w sprawach szczególnie skomplikowanych, c) udział w sesjach Rady Miasta, świadczenie pomocy prawnej w ich trakcie, udział w posiedzeniach komisji według zapotrzebowania, d) reprezentowanie Zamawiającego przed sądami powszechnymi i szczególnymi, organami administracji publicznej oraz innymi organami i instytucjami (w tym Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz sądami polubownymi lub mediatorami), jak również przed organami egzekucyjnymi, e) udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych, f) udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, g) wydawanie opinii prawnych, h) opiniowanie projektów: umów, porozumień, statutów, regulaminów, upoważnień, pełnomocnictw i zarządzeń, i) sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych w sprawach szczególnie skomplikowanych, j) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, świadczenie pomocy prawnej w trakcie narad Prezydenta Miasta, k) opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, m)wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, n)zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku, postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i innych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać ww. czynności bez zbędnej zwłoki, przy czym ustala się terminy wyrażone w dniach, dla czynności wymienionych w: lit.a) 7 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych 10 dni, lit. b) 10 dni, lit. g) 5 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych 7 dni, w sprawach dotyczących zamówień publicznych 4 dni, lit h) 3 dni, lit i) 10 dni, lit. l) 10 dni. Wykonawca będzie wykonywał ww czynności w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia minimalnego standardu świadczonych usług, na okoliczność czego: a) wyznacza koordynatora obsługi prawnej jako odpowiedzialnego za całokształt spraw związanych z realizacją postanowień niniejszej umowy, b) zapewnia świadczenie w siedzibie Zamawiającego w sposób stały obsługi prawnej przez radcę prawnego lub adwokata, przez 6 godzin w każdym dniu roboczym, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu pracy, również w czasie odbywających się sesji rady miasta, posiedzeń komisji rady miasta, rozpraw sądowych, postępowań przed organami administracji publicznej, innymi organami i instytucjami, c) zapewnia kontakt telefoniczny w pozostałych godzinach urzędowania Zamawiającego pod wskazanymi numerami telefonów, d) zapewnia obsługę prawną poza siedzibą Urzędu Miasta, jeżeli jest to niezbędne do wykonania określonej czynności. Osoby wykonujące obsługę prawną w imieniu Wykonawcy zobowiązane będą podporządkować się w niezbędnym zakresie wszelkim postanowieniom określającym organizację pracy w Urzędzie Miasta w Piekarach Śląskich. Zmiana radców prawnych lub adwokatów wykazanych przez Wykonawcę w harmonogramie pracy do obsługi Urzędu jest możliwa po złożeniu pisemnego wniosku będzie wymagała wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia korzystanie z części pomieszczeń biurowych wraz z możliwością korzystania z podstawowego wyposażenia biurowego. Wykonawca w własnym zakresie zapewnia program informacji prawniczej oraz sprzęt informatyczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach