Przetargi.pl
Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2014-2016

Kampinoski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. Tetmajera 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7226001 , fax. 22 7226560
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kampinoski Park Narodowy
    ul. Tetmajera 38 38
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 22 7226001, fax. 22 7226560
    REGON: 14591663700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2014-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem realizacji zamówienia jest: Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego obejmująca czynności notarialne głównie dotyczące nabywania nieruchomości na własność Kampinoskiego Parku Narodowego, na cel publiczny - nieodwołalną ochronę przyrody, położonych na terenie powiatów: a) sochaczewskiego - gmina Brochów b) nowodworskiego - gmina: Leoncin, Czosnów c) warszawskiego-zachodniego - gminy: Izabelin, Kampinos, Leszno, Łomianki, Stare Babice, leżących w granicach Kampinoskiego Parku Narodowego. 2. Zamówienie obejmie wykonywanie czynności notarialnych zgodnie z art. 79 ustawy Prawo o notariacie z dnia 14 lutego 1991 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 164 z późn. zm.) 3. Realizacja przedmiotowego zamówienia przebiegać będzie następująco: Zamawiający każdorazowo określi przedmiot pojedynczego zlecenia na wykonanie czynności, o których mowa w rozdziale III pkt 3 i 4 SIWZ. Wzór zlecenia czynności zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Dokonywanie przez Wykonawcę czynności notarialnych określonych w zleceniu następować będzie każdorazowo w terminie uzgodnionym przez Strony w zleceniu, lecz nie później niż 10 dni roboczych od dnia odbioru przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji wskazanej w § 2, ust. 1 i 2 Umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o koniecznych do dostarczenia dodatkowych dokumentach w terminie nie później niż 5 dni roboczych przed datą określoną w zleceniu dokonania czynności notarialnych. 6. Wykonawca będzie w ramach taksy notarialnej za czynności notarialne udzielał pomocy polegającej na udzielaniu niezbędnych wyjaśnień, wskazywał na sposoby uporządkowania stanu prawnego, pouczał o skutkach dla zbywających czynności notarialnych. 7. Orientacyjna liczba aktów notarialnych/zleceń, strony umowy określają na około 130 z możliwością jej zmniejszenia bądź zwiększenia w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 8. Ze względu zarówno na specyfikę zamówienia Wykonawca nie może powierzyć wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcy z zastrzeżeniem art. 21 i 22 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku Prawo o notariacie (Dz. U. 2014 r. poz. 164 z późn. zm.). 9. W przypadku, gdy Kancelaria Notarialna znajdować się będzie poza terenem gmin wymienionych w pkt. 1 czynności notarialne oraz czynności związane ze sprawdzeniem niezbędnej dokumentacji wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowych opłat. 10. Zamawiający dopuszcza także prowadzenie czynności notarialnych w siedzibie Zamawiającego lub innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Brochów lub Leszno. W wyjątkowych sytuacjach (np. zły stan zdrowia, niesprawność kontrahenta Zamawiającego) Zamawiający zakłada możliwość wykonania czynności notarialnych w miejscu zamieszkania sprzedającego. 11. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany przy udziale środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, instrumentu finansowego LIFE+, środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, środków własnych KPN, Funduszu Leśnego i innych źródeł finansowania. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudniania podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kampinoski-pn.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach