Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 369 2542, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 369 2542, , fax. -
REGON: 86159300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://gios.ezamawiajacy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Obsługa logistyczna terenowych badań równoważności dla pyłu PM10/PM2,5” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i obsługa logistyczna terenowych badań równoważności pyłu PM10/PM2,5 wykonywanych przez Krajowe Laboratorium Referencyjne do spraw jakości powietrza atmosferycznego Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska (zwanego dalej „KLRP”), na potrzeby zapewnienia odpowiedniej jakości wyników automatycznych pomiarów pyłu PM10/PM2,5 w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska. Obowiązek zapewnienia jakości wyników pomiaru na odpowiednim poziomie wynika z Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/50/WE z dnia 21 maja 2008 r. w sprawie jakości powietrza i czystszego powietrza dla Europy i rozporządzenia MŚ z dnia 8 czerwca 2018 r. w sprawie dokonywania oceny poziomów substancji w powietrzu (Dz. U. z 2018 r. poz. 1119). 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90715200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu, w formie papierowej lub za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną