Przetargi.pl
Obsługa logistyczna badań stężeń pyłu zawieszonego PM10 i PM2,5 Część 2 - Międzylaboratoryjne badania porównawcze

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 02-362 Warszawa, Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
    02-362 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 000861593
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/gios

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa logistyczna badań stężeń pyłu zawieszonego PM10 i PM2,5 Część 2 - Międzylaboratoryjne badania porównawcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i obsługa techniczna terenowych, międzylaboratoryjnych badań porównawczych pyłu PM10 i PM2,5 wykonywanych przez Krajowe Laboratorium Referencyjne do spraw jakości powietrza atmosferycznego Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska (zwanego dalej „KLRP”), na potrzeby zapewnienia odpowiedniej jakości wyników automatycznych pomiarów pyłu PM10 i PM2,5 wykonywanych w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska. Obowiązek zapewnienia jakości wyników pomiaru na odpowiednim poziomie wynika z postanowień Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/50/WE z dnia 21 maja 2008 r. w sprawie jakości powietrza i czystszego powietrza dla Europy (Dz. U. UE. L. 2008.152.1) i rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 11 grudnia 2020 r. w sprawie dokonywania oceny poziomów substancji w powietrzu (Dz. U. 2020 poz. 2279).2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Załącznik nr 7 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90715200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, biegle władającymi językiem polskim:− Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą minimum średnie techniczne wykształcenie oraz przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie:• obsługi wymiany filtrów w pobornikach pyłu zawieszonego PM10/PM2,5,• obsługi technicznej i serwisowej poborników pyłu zawieszonego PM10/PM2,5Wykonawca wykaże doświadczenie, poprzez wskazanie wykonanych prac w okresie co najmniej ostatnich 3 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach