Przetargi.pl
Obsługa laboratoryjna robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych w ramach zadania pn. „Badania laboratoryjne dla potrzeb Zarządu Dróg Wojewódzkich”.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90113 Łódź, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71 , fax. 426 162 273
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 3
    90113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, fax. 426 162 273
    REGON: 47085064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa laboratoryjna robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych w ramach zadania pn. „Badania laboratoryjne dla potrzeb Zarządu Dróg Wojewódzkich”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zamówienie podstawowe: Przedmiotem zamówienia jest obsługa laboratoryjna dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych. Obsługa laboratoryjna obejmuje badania: -oznaczenie modułu odkształcenia podłoża gruntowego, nasypu lub warstw podbudowy z kruszywa za pomocą statycznej płyty naciskowej (VSS), -badanie wskaźnika zagęszczenia wg normalnej próby Proctora, -oznaczenie stopnia zagęszczenia gruntu sondą lekką dynamiczną SD-10 z końcówką stożkową na gł. 1,0 m, -orzeczenie o jakości kruszywa naturalnego do mieszanek niezwiązanych zgodnie z WT-4 (2010) i mieszanek związanych zgodnie z WT-5 (2010) -badanie niepełne (uziarnienie mieszanki, zawartość pyłów, wskaźnik piaskowy, nasiąkliwość), -orzeczenie o jakości kruszywa naturalnego do mieszanek niezwiązanych zgodnie z WT-4 (2010) i mieszanek związanych zgodnie z WT-5 (2010) -badanie niepełne (uziarnienie mieszanki, zawartość pyłów, wskaźnik piaskowy, nasiąkliwość), -badanie wytrzymałości na ściskanie betonu cementowego, -badanie wytrzymałości na ściskanie - stabilizacja gruntu cementem, -badanie wytrzymałości na ściskanie - chudy beton, -badanie elementów betonowych (badanie wytrzymałości, badanie odporności na ścieranie,badanie nasiąkliwości, sprawdzenie kształtu i wymiarów), -badanie nasiąkliwości betonu, -badanie wodoprzepuszczalności betonu, -badanie mrozoodporności betonu, -badanie pull-off, -badanie przydatności gruntu do robót ziemnych, -sprawdzenie właściwości warstw bitumicznych: wskaźnik zagęszczenia, zawartość objętości wolnych przestrzeni, grubość warstwy, -określenie grubości warstw bitumicznych, -sprawdzenie właściwości mieszanek mineralno-asfaltowych i SMA: skład mieszanki, gęstość mieszanki, zawartość objętości wolnych przestrzeni w MMA i SMA, -pomiar równości nawierzchni- metoda IRI, -sprawdzenie i zatwierdzenie recept na podstawie próbnych zarobów mieszanki MCE (skład mieszanki, stabilność, odkształcenie i wolne przestrzenie na próbkach Marshalla, wilgotność), -sprawdzenie właściwości warstwy z MCE (zagęszczenie, zawartość objętości wolnych przestrzeni, grubość warstwy), -sprawdzenie właściwości mieszanki MCE (skład mieszanki, gęstość, wilgotność), -sprawdzenie zagęszczenia warstwy z MCE za pomocą statycznej płyty naciskowej (VSS), -badanie szczelności międzywarstwowej warstw asfaltowych wg metody Leutnera ( połączenie między dwoma warstwami-jedno badanie), -Odwiert geotechniczny w celu określenia warunków gruntowo-wodnych podłoża z jednoczesnym prowadzeniem badań makroskopowym gruntów z określeniem ich konsystencji i obserwacji hydrologicznych wraz z opinią geotechniczną. Głębokość odwiertu do 2,0 m poniżej zakładanego spodu konstrukcji -Odwiert geotechniczny w celu określenia warunków gruntowo-wodnych podłoża z jednoczesnym prowadzeniem badań makroskopowym gruntów z określeniem ich konsystencji i obserwacji hydrologicznych wraz z opinią geotechniczną - dodatek za każdy następny metr odwiertu na głębokości powyżej 2,0 m od zakładanego spodu konstrukcji nawierzchni -Badanie odblasku (współczynnik RL ) B. Prawo opcji: Opcja obejmuje obsługę laboratoryjną robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych – w ilości do 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z formularzem wyceny. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego dla poszczególnych pozycji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 29.02.2020r lub z dniem zrealizowania zakresu rzeczowego opcji, w zależności co nastąpi wcześniej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71900000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [1] 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, informację czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Powinno być ono podpisane przez osobę uprawnioną z ramienia podmiotu trzeciego lub umocowaną stosownym pełnomocnictwem, które należy załączyć do oferty. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt III.2.2). 4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. III 1. 3). 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III 4) ppkt.1. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest wypełnić informację dotyczącą polegania na zasobach innych podmiotów w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) jest zobowiązany, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców; b) jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. [2] Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w III 2. 2) , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III 1. 3). 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. III 3) i III 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. [3] Wykonawca, składając ofertę , informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. [4] Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach