Przetargi.pl
Obsługa Kwatery Myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, ul. Puszczy Rzepińskiej
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7598 605, , fax. 957 596 205
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin
    ul. Puszczy Rzepińskiej 11
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 95 7598 605, , fax. 957 596 205
    REGON: 81053927828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa Kwatery Myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z kompleksową obsługą Kwatery Myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonywanie usług sprzątania, utrzymania w czystości i stałej gotowości do wynajęcia pomieszczeń Kwatery Myśliwskiej oraz porządkowania terenu w obrębie kwatery, w tym w szczególności: - Sprzątanie pomieszczeń Kwatery Myśliwskiej; - Pranie pościeli, ręczników itp.; - Sprzątanie terenu w obrębie Kwatery Myśliwskiej (tj. terenu znajdującego się wewnątrz ogrodzenia kwatery); - Sprzątanie terenu przyległego do Kwatery Myśliwskiej (tj. parkingu znajdującego się przed kwaterą, chodnika dla pieszych itp.); - Utrzymanie czystości w wewnątrz wiaty przeznaczonej dla gości Kwatery Myśliwskiej; - Ogrzewanie Kwatery Myśliwskiej (rozpalanie i bieżące dokładanie drewna do pieca, utrzymywanie właściwej temperatury, dostarczenie opału leży po stronie Zamawiającego); - Utrzymywanie i pielęgnowanie zieleni w obrębie Kwatery Myśliwskiej; - Ewidencjonowanie gości przebywających w Kwaterze Myśliwskiej przy pomocy stosownego rejestru. Rejestr prowadzony przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej: informacje identyfikujące gościa, ilość dni zakwaterowania, w razie potrzeby adres firmowy i dane do faktury, zakres świadczonych usług (ilość posiłków z wyszczególnieniem ich rodzajów, ilość wymian pościeli i ręczników itp.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób wykonywania poszczególnych czynności oraz częstotliwość ich wykonywania, a także szacunkowy zakres ilościowy niezbędnych do wykonywania usług określa załącznik nr 6.1. do SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wykonywanie usług cateringowych polegających na zapewnieniu wyżywienia dla gości Kwatery Myśliwskiej oraz innych osób, w tym w szczególności: - Przygotowywanie i dostawę śniadań, obiadów, obiadokolacji, kolacji i posiłków plenerowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; - Zapewnienie niezbędnej zastawy (naczynia, sztućce, itp.);, - Dostawę napojów; - Nakrywanie stołu; - Przygotowywanie serwisu kawowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób wykonywania poszczególnych czynności oraz częstotliwość ich wykonywania, a także szacunkowy zakres ilościowy niezbędnych do wykonywania usług określa załącznik nr 6.2. do SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Kwatera Myśliwska Nadleśnictwa Rzepin, mieszcząca się w Rzepinie, przy ul. Leśnej 2, 69-110 Rzepin, teren w obrębie Kwatery Myśliwskiej, teren przyległy do Kwatery Myśliwskiej, Budynek socjalno-techniczny Leśnej Bazy Lotniczej (LBL) znajdujący się na terenie lądowiska oddalonego o ok. 3 km od miejscowości Rzepin oraz teren znajdujący się w zasięgu administracyjnym Nadleśnictwa Rzepin oraz Ośrodka Hodowli Zwierzyny. Z uwagi na możliwość wystąpienia zmian w ilości osób, które będą korzystały z Kwatery Myśliwskiej Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających lub zwiększających. Zmniejszenie zakresu usług nie stanowi podstaw do jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP w Rzepinie, ul. B. Chrobrego 19; nr rachunku: 59 1020 5402 0000 0602 0382 2541; z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Obsługa Kwatery Myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (do dnia 27.03.2020 r. do godz. 09:30) zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12 - sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 7.3. lit. c) siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 7.4. ppkt 1) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4., SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 7.5. stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach