Przetargi.pl
obsługa kotłowni szpitalnych w Tuszynie, ul. Szpitalna 5

Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
    ul. Okólna 181 181
    91-520 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
    REGON: 47321127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa kotłowni szpitalnych w Tuszynie, ul. Szpitalna 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    obsługa kotłowni szpitalnych w Tuszynie, ul. Szpitalna 5 Przedmiotem zamówienia jest całoroczna obsługa kotłowni głównej na biomasę oraz sezonowa obsługa kotłowni na opał stały / koks / w Pawilonie E w Tuszynie, ul. Szpitalna 5 CPV : 50721000-5 Zamówienie do 193 tys. EUR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - złożyli oświadczenie, którego treść stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - wykonali lub wykonują 1 usługę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadające swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem zamówienia, tj. obsługi kotłowni na opał stały i wartością 100 tys. zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ i załączonych dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - dysponowali pracownikami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do obsługi poszczególnych kotłowni w tym co najmniej 2 pracowników i osoba nadzorująca ich pracę muszą posiadać uprawnienia energetyczne - grupa 2 lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 7 do SIWZ. 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - złożyli oświadczenie, którego treść stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - posiadali opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu - polisy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wykaz wykonanej lub wykonywanej 1 usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem tj. usługom obsługi kotłowni na opał stały i łączną wartością na co najmniej 100 tys. zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów / referencje / potwierdzających, że usługa ta została wykonane należycie lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ 6.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ 6.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osób posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia do obsługi poszczególnych urządzeń, odpowiednio do poszczególnych kotłowni wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych w tym co najmniej 2 pracowników i osoba nadzorująca ich pracę muszą posiadać uprawnienia energetyczne - grupa 2, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia w poszczególnych kotłowniach, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie - załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.4. Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. O UDZIELNIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PZP W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy złożyli: 6.5. oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia - którego treść stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 6.6. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Informacja o zawartości oferty Dla zamawiającego ofertę stanowi: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą : - załączniki - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 - 6.6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach