Przetargi.pl
"Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu"

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, Gen. Józefa Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 519 05 40-51, , fax. 52 33 15 990
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    Gen. Józefa Hallera 11
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 519 05 40-51, , fax. 52 33 15 990
    REGON: 55917007710000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswiecie.pl oraz https://www.e-bip.org.pl/opsswiecie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu odbywać się będzie na podstawie list wypłat wg ustalonego harmonogramu, który zostanie ustalony przez Zamawiającego:a)wypłaty powinny być zrealizowane do 30-go każdego miesiąca w uzgodnionych przez obie strony dniach tygodnia,b)punkty kasowe spełniające wymagane normy muszą znajdować się na terenie miasta Świecia - w miejscu ogólnie dostępnym dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu,c)pomieszczenie lokalowe musi obejmować minimum jedno stanowisko kasowe oraz poczekalnie dla świadczeniobiorców,d)przewiduje się średnio 13 dni wypłat w miesiącu po 150 osób,e)przewiduje się dodatkowe listy wypłat dla świadczeniobiorców w bieżącym miesiącu. 2.Wypłaty dokonywane będą w godzinach otwarcia banku, jednak nie później niż od 9:00 do czasu zamknięcia banku. W przypadku, gdy wskazany dzień przypada na dzień, w którym Wykonawca nie pracuje, wypłaty dokonywane będą w dniu poprzedzającym.3.Wypłata świadczeń pieniężnych przez Wykonawcę dokonywana będzie w oparciu o następujące zasady: a)dokumentem upoważniającym Wykonawcę do wypłaty świadczeń jest lista wypłat sporządzona przez Zamawiającego i doręczona. Wykonawcy w formie wydruku komputerowego (maszynowego) lub ręcznego zaopatrzonego w pieczęć nagłówkową Zamawiającego i podpisy osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem. Lista zaopatrzona jest datą wystawienia.b)Wykonawca upoważniony jest do wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym na podstawie dowodu osobistego lub innego dowodu tożsamości i listy wypłat o której mowa w pkt 3 ppkt a. c)Wykonawca upoważniony jest do wypłaty świadczenia pełnomocnikom i osobom upoważnionym, na podstawie pisemnego upoważnienia potwierdzonego przez osobę uprawnioną do pobrania zasiłku oraz osobę upoważnioną przez Zamawiającego wg ustalonego wzoru.d)Wszelkie zmiany list wypłat wymagają potwierdzenia przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 4.Dokonanie odbioru świadczenia uprawniony oraz osoba upoważniona potwierdza czytelnym podpisem na liście wypłat.5.Wykonawca potwierdza dokonanie wypłat stemplem kasowym na ostatniej stronie listy wypłat świadczeń. 6.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania do Wykonawcy list oraz środków pieniężnych na wypłatę świadczeń wraz z należną Wykonawcy prowizją, nie później niż w dniu poprzedzającym wypłatę świadczeń, a w szczególnych przypadkach w dniu wypłaty świadczenia. 7.Wykonawca realizuje dostarczoną listę wypłat w ciągu jednego dnia roboczego, określonego na liście wypłat świadczeń. Wypłaty spóźnione dokonywane będą w kolejnym dniu harmonogramu wypłat w godzinach otwarcia banku.W wyjątkowych przypadkach, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą może nastąpić dodatkowa wypłata poza ustalonymi dniami wypłat przez Wykonawcę.8.Na dowód wypłaty świadczeń z listy wypłat Wykonawca sporządza imienne zestawienie wypłaconych zasiłków wg kolejności ich wypłat wraz z pobraną prowizją. Sporządzone zestawienie osoby upoważnione przez Zamawiającego odbierać będą w siedzibie Wykonawcy następnego dnia roboczego.9.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wypłatę świadczeń do rąk osób nieuprawnionych, bądź niezgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego dokumentami. 10.Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli wypłata świadczenia osobie nieuprawnionej nastąpiła na skutek fałszerstwa dowodu osobistego, zlecenia do wypłaty osobom upoważnionym, pieczątek, podpisu osób upoważnionych przez Zamawiającego.11.Wykonawca odmawia wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym w przypadku wątpliwości, co do autentyczności dokumentów stanowiących podstawę wypłaty oraz tożsamości osoby zgłaszającej się po odbiór świadczenia pieniężnego. W takim przypadku Wykonawca zgłasza niezwłocznie zastrzeżenia do Zamawiającego. 12.Wykonawca odmawia wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym w przypadku podejrzenia, że świadczeniobiorca jest pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych. 13.Wypłata zakwestionowanego świadczenia może nastąpić po uzyskaniu pisemnej dyspozycji osoby upoważnionej przez Zamawiającego. 14.W przypadku dokonania wypłat świadczeń, o których mowa w pkt. 9, Zamawiający przenosi na Wykonawcę prawo do dochodzenia roszczeń od osób, na rzecz których dokonał wypłaty.15.Zamawiający powierza Wykonawcy do przetwarzania dane osobowe świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu, uprawnionych do odbioru wypłacanych świadczeń pieniężnych zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Przetwarzanie danych osobowych zostanie przekazane w drodze umowy zawartej na podstawie art. 28 RODO (Załącznik Nr 5 do SIWZ)16. Administratorem zbioru posiadanych danych osobowych jest Zamawiający. Wykonawca jest ich powiernikiem stosownie do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). 17.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania nakładek na listy wypłat, aby uniemożliwić dostęp do danych osobom postronnym, nieuprawnionym podczas składania podpisu przez świadczeniobiorcę na liście wypłaty świadczeń.18. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: 18.1. Zamawiający wymaga zapewnienia, aby przez cały okres obowiązywania umowy, wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w zakresie obsady personalnej punktu obsługi kasowej, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę (wymóg ten dotyczy każdej z części zamówienia odrębnie).18.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt.18.1. (powyżej), Wykonawca zobowiązany będzie składać, pod rygorem odpowiedzialności karnej, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę w następujących terminach: a) pierwsze oświadczenie wraz z wykazem osób wyznaczonych do wykonywania obsługi kasowej – w terminie ustalonym przez Zamawiającego, nie później niż na 2 dni przed podpisaniem umowy, b) w przypadku zmiany osób wykonujących obsługę kasową w trakcie trwania umowy, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 7 dni od zmiany pracownika,18.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 18.1. czynności w trakcie realizacji umowy:a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/ umów powinna został zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają status banku w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 t.j.) lub w swym statucie posiadają zapis o możliwości świadczenia usług finansowych, w tym czynności bankowych. Potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu stanowi dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania czynności bankowych tj.aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach