Przetargi.pl
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi

Powiat Brodnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Kamionka 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564950800 , fax. 564950801
  • Data zamieszczenia: 2022-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brodnicki
    Kamionka 18
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564950800, fax. 564950801
    REGON: 871118365
  • Adres strony internetowej zamawiającego: starostwo-brodnica.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi” obejmująca: otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku budżetu Powiatu Brodnickiego, otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych, pomocniczych i wyodrębnionych dla jednostek wymienionych w SWZ, realizację poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków w formie papierowej i elektronicznej, przyjmowanie wpłat gotówkowych we własnej placówce (oddziale, filii, punkcie kasowym) banku na terenie miasta Brodnica, dokonywanie wypłat gotówkowych we własnej placówce (oddziale, filii, punkcie kasowym) banku na terenie miasta Brodnica wg nominałów określonych przez Zamawiającego, przygotowywanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po zaksięgowaniu obrotu na rachunkach, możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych, wydawanie książeczek czekowych, wymiana gotówki na nominały o różnej wartości, udzielanie telefonicznych informacji o saldach i wszelkich operacjach na rachunkach bankowych, wydawanie opinii i zaświadczeń, oprocentowanie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych i wyodrębnionych każdej jednostki organizacyjnej wymienionej w SWZ oparte na stawce WIBID 1M na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy pomniejszonej lub powiększonej o stałą marżę banku w wysokości wg oferty Wykonawcy. Odsetki kapitalizowane na koniec miesiąca w ostatnim dniu kalendarzowym, likwidacja rachunków bankowych, możliwość udzielenia na wniosek Zamawiającego w każdym roku budżetowym odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego do wysokości 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony zł) na następujących warunkach: kredyt udzielany na wniosek Zamawiającego, kredyt udzielany w roku budżetowym, kredyt odnawialny, bazowa kwota kredytu: 3 000 000,00 zł, zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, prowizja kredytowa od uruchomienia kredytu wg oferty Wykonawcy, odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu, naliczane w okresach miesięcznych, wszystkie wpływy na rachunek bieżący spłacają kredyt, oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Bank w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w okresach za które naliczane są odsetki, pomniejszoną lub powiększoną o stałą marżę podaną przez Wykonawcę w ofercie, kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego nie później niż w terminie określonym w umowie kredytowej, złożenie oferty przetargowej jest równoznaczne z możliwością udzielenia kredytu krótkoterminowego przez Wykonawcę na warunkach określonych w SWZ, zdolność kredytowa Zamawiającego zbadana na podstawie załączonych do SWZ dokumentów przed złożeniem oferty Wykonawcy, wykaz dokumentów do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego w rozdziale XXVI SWZ, przyjmowanie środków na lokaty typu OVERNIGHT powyżej kwoty 100 000,00 PLN na wniosek Zamawiającego (bez dodatkowych formalności), z oprocentowaniem wg stopy procentowej wyliczonej zgodnie z formułą: WIBID 1M na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy powiększona lub pomniejszona o stałą marżę Wykonawcy wg oferty. Usługa dotyczy wyłącznie Zamawiającego, udostępnienie, uruchomienie (instalacja, szkolenie) oraz prowadzenie systemu umożliwiającego dokonywanie operacji bankowych drogą elektroniczną (składanie poleceń przelewu, uzyskanie informacji i historii dotyczących wszystkich operacji wykonywanych na rachunkach, generowanie wydruków wyciągów bankowych i potwierdzeń operacji bankowych, przechowywanie informacji o przelewach bankowych przez okres 3 miesięcy, możliwość pracy na kilku stanowiskach), serwis techniczny w zakresie obsługi systemu, obsługa i rozliczanie płatności dokonywanych przez kontrahentów przy użyciu kart płatniczych;Wykaz jednostek organizacyjnych: 1) Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica, 2) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Brodnicy, ul. Aleja Leśna 2, 87-300 Brodnica, 3) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brodnicy, ul. Sienkiewicza 23, 87-300 Brodnica, 4) Zespół Szkół Specjalnych w Brodnicy, ul. Kochanowskiego 1, 87-300 Brodnica, 5) I Liceum Ogólnokształcące w Brodnicy, ul. Lidzbarska 14, 87-300 Brodnica, 6) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy, ul. Mazurska 28, 87-300 Brodnica, 7) Zespół Szkól w Jabłonowie Pomorskim, ul. Nowy Rynek 5, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, 8) Dom Dziecka w Brodnicy Nr 1, ul. Słoneczna 26, 87-300 Brodnica, 9) Dom Dziecka w Brodnicy Nr 2, ul. Słoneczna 28, 87-300 Brodnica, 10) Rodzinny Dom Dziecka w Górznie, ul. Chopina 1A, 87-320 Górzno, 11) Rodzinny Dom Dziecka w Fiałkach, Fiałki 3, 87-320 Górzno, 12) Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Wiejska 1, 87-300 Brodnica, 13) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy, ul. Mickiewicza 1, 87-300 Brodnica 14) Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy, ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, 15) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Brodnicy, ul. Jagiellońska 1, 87-300 Brodnica, 16) Powiatowe Centrum Obsługi w Brodnicy, ul. 18 Stycznia 2, 87 – 300 Brodnica, 17) Zakład Aktywności Zawodowej w Brodnicy, ul. Kamionka 24, 87-300 Brodnica.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy Pzpi którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodniez opisem zamieszczonym poniżej;2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1i 4 ustawy Pzp.2. Wykonawcy są zobowiązani spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące:(wymagane w postępowaniu):2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2439),2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,2.4. zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa, jeżeli Wykonawca wykaże:Posiadanie lub uruchomienie swego oddziału banku, filii, punktu kasowego w miejscowości Brodnica zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale IX ppkt 2.5.Wykonawca musi przedłożyć: oświadczenie o posiadaniu oddziału, filii, punktu kasowego banku w miejscowości Brodnica lub oświadczenie o utworzeniu takiego oddziału, filii, punktu na terenie miejscowości Brodnica oraz oświadczenie o jego utrzymaniu w okresie trwania umowy. oświadczenie o posiadaniu systemu bankowości elektronicznej do obsługi bankowej.2.5. Warunki szczególne udziału w postępowaniu:2.5.1. Wykonawca będzie posiadał oddział, filię lub punkt kasowy umożliwiający kompleksową obsługę budżetu Powiatu Brodnickiego na terenie miasta Brodnica lubw przypadku wyboru jego oferty, otworzy taki oddział, filię lub punkt kasowy do dnia zawarcia umowy.2.5.2. Wykonawca utrzyma oddział, filię lub punkt kasowy umożliwiający kompleksową obsługę budżetu Powiatu Brodnickiego na terenie miasta Brodnica w całym okresie trwania umowy.2.6. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).2.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2.8. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale XI SWZ.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych (art. 118 ust. 1 ustawy).4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (art. 118 ust. 3 ustawy).Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby, przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.9. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, musi być spełniony:9.1. przez Wykonawcę samodzielnie;9.2. przez minimum jeden podmiot udostępniający doświadczenie (podwykonawcę);9.3. w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach