Przetargi.pl
Obsługa informatyczna w obiektach jednostek Gminy Stalowa Wola

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa informatyczna w obiektach jednostek Gminy Stalowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Gminy: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego, ul. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dmowskiego 1 37-450 Stalowa Wola 3) Środowiskowy Dom Samopomocy nr 2, ul. Melchiora Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola; 4) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 5) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudnić na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za wykonywanie usług informatycznych. 2) Centralny Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 3) Przekazania Zamawiającemu/Jednostce organizacyjnej Gminy listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia (z załączonym do SIWZ wzorem umowy – Załącznik nr 5. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 4) W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 5) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie Zamawiającego/Jednostki organizacyjnej Gminy winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa wyżej. 6) W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w tym punkcie, Zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy – Załącznik nr 5. 4. Wykonawca zapewni stałe dyżury telefoniczne w dniach i godzinach pracy Zamawiającego/Jednostki organizacyjnej Gminy. Dyżur telefoniczny może polegać na pomocy/doradztwie użytkownikom w zakresie codziennej eksploatacji sprzętu i oprogramowania. W przypadku braku możliwości rozwiązania zgłoszonego problemu telefonicznie, Wykonawca zobowiązany jest przyjechać do siedziby zgłaszającego celem usunięcia problemu na miejscu. 5. Pod pojęciem awarii Centralny Zamawiający rozumie uszkodzenie urządzenia (komputer, laptop, serwer, tablet, drukarka, router, switch itp.), oprogramowania, sieci komputerowej, utrata połączenia z urządzeniem, oprogramowaniem, bazą danych, utrata dostępu do poczty e-mailowej, Internetu, zasobów sieciowych, uszkodzenie bazy danych lub konfiguracji oprogramowania uniemożliwiające korzystanie z pełnej funkcjonalności, niezależnie od powodującej awarię przyczyny, resetowanie haseł użytkowników, problemy eksploatacyjne z drukarkami, wymiana urządzeń peryferyjnych – klawiatura, mysz, monitor, okablowanie itp., problemy z pocztą e-mailową. 7. Wykonawca będzie usuwał awarie niezwłocznie, lecz nie później niż w czasie zadeklarowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie (zgodnie z deklaracją zamieszczoną w Formularzu ofertowym), z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, bez względu na lokalizację oraz ilość zgłoszeń w tym czasie). Czas usunięcia awarii będzie liczony od momentu zgłoszenia, do chwili otrzymania od Wykonawcy zwrotnej informacji o usunięciu awarii. Zgłoszenie oraz informację zwrotne mogą być przekazywane faksem, e-mailem lub telefonicznie, bez względu na lokalizację oraz ilość zgłoszeń w tym czasie. 8. Czas wykonania zlecenia niewynikającego z awarii sprzętu lub oprogramowania (takich jak min.: instalacja drukarek, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, aktualizacja i konfiguracja oprogramowania) wynosi maksymalnie 48 godziny (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od momentu zgłoszenia, do chwili otrzymania od Wykonawcy zwrotnej informacji o wykonaniu zlecenia. Zgłoszenie oraz informację zwrotne mogą być przekazywane faksem, e-mailem lub telefonicznie, bez względu na lokalizację oraz ilość zgłoszeń w tym czasie. 9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach czas na wykonanie czynności, o których mowa w pkt. 7 i 8 może ulec wydłużeniu na wniosek Wykonawcy za zgodą przedstawiciela wyznaczonego przez Zamawiającego/Jednostkę organizacyjną Gminy. W takim przypadku Wykonawca zostanie poinformowany o zmianie czasu/terminu wykonania zlecenia osobnym pismem lub drogą elektroniczną. 10. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia miesięcznego rejestru zgłoszeń. Rejestr zgłoszeń powinien zawierać: daty wpłynięcia zgłoszenia, wprowadzenie szczegółowego opisu procesu rozwiązania zgłoszenia, zamknięcie zgłoszenia. 11. Wszelkie czynności związane z przedmiotem zamówienia, muszą być wykonywane ze sztuką serwisową, w sposób nie powodujący uszkodzenia sprzętu, przy użyciu dostępnych na rynku środków do tego celu przeznaczonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach