Przetargi.pl
Obsługa informatyczna biura Filii w Suwałkach na okres od 01.01.2010 do 31.12.2012 r.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sportowa 22
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5627995, 5652174 , fax. 087 5665861
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach
    ul. Sportowa 22 22
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5627995, 5652174, fax. 087 5665861
    REGON: 01034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa informatyczna biura Filii w Suwałkach na okres od 01.01.2010 do 31.12.2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje prace związane z prowadzeniem nadzoru i obsługą informatyczną w biurze Filii w Suwałkach wspólnie z informatykiem zatrudnionym na podstawie umowy o pracę, a w szczególności: - administrowanie komputerową siecią lokalną, serwerami domenowymi oraz serwerami baz danych (Oracle, Access), - tworzenie oprogramowania (raporty, formatki, makra, skrypty), - wspieranie pracowników biura w wykonywaniu zadań przy użyciu technik informatycznych, - udział w organizowaniu, planowaniu oraz nadzorze nad wszelkimi działaniami informatycznymi, - administrowanie systemem informatycznym biura oraz nadzór nad wykorzystywanym oprogramowaniem, - współudział w projektowaniu, wdrażaniu i testowaniu oprogramowania i nowych rozwiązań systemowych, współpracę z wykonawcami systemu informatycznego wykorzystywanego w biurze - prowadzenie biblioteki dokumentacji technicznej i oprogramowania aplikacyjnego, pomoc w instalacji i wdrażaniu oprogramowania licencyjnego, - nadzór nad właściwym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, - współudział w prowadzeniu szkoleń dla pracowników biura w zakresie niezbędnym do obsługi systemu informatycznego, - regularnego archiwizowania danych, - ewidencjonowanie, inwentaryzowanie sprzętu i oprogramowania komputerowego, oraz modernizacji sprzętu i oprogramowania komputerowego, - opracowywanie i realizację harmonogramu prac konserwacyjnych sprzętu, - instalowanie sprzętu komputerowego na stanowiskach pracy nie wymagające udziału serwisu, - tworzenie raportów z danych istniejących w bazach systemów komputerowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3000 zł (słownie: trzy tysiące). Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.). Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 09.12.2009 r. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto rachunku bankowego Zamawiającego w BGŻ Oddział Suwałki nr 31 2030 0045 1110 0000 0154 3690. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę, - Zamawiający unieważnił przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek oferenta: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów oferentów wraz z odsetkami wynikającymi z prowadzenia z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane - pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez oferenta, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą. Oferent traci wadium, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - umiejętność administrowania serwerami baz danych ORACLE oraz b.dobra znajomość SQL, PL/SQL; - umiejętność administrowania sieciowymi systemami operacyjnymi: AIX, MS Windows 2000 Serwer, MS Windows 2003 Serwer; - dobra znajomość systemów MS Windows 2000, MS Windows 2003, MS Windows XP oraz MS DOS; - dobra znajomość MS Office oraz umiejętność programowania w języku Visual Basic (MS Excel, Word i Access); - dobra znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz kadrowo-płacowych (Program Płatnik - deklaracje do ZUS); - dobra znajomość zagadnień związanych z obrotem nieruchomościami i ewidencją gruntów; - znajomość i umiejętność poruszania się w sieciach rozległych (Intranet oraz Internet) oraz umiejętność zarządzania różnymi systemami operacyjnymi w jednej sieci lokalnej; - umiejętność tworzenia stron WWW; - znajomość zagadnień sprzętowych (serwery, stacje robocze, drukarki, zasilacze, routery) w zakresie podstaw budowy i konfiguracji; - pełna dyspozycyjność w godzinach pracy biura; - wyższe wykształcenie informatyczne. Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta m u s i zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy (na załączonym druku) - załącznik nr 1, 2. Dowód wpłacenia wadium, 3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej i finansowej oferenta: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem, b) kopię nadania numeru regon, aktualny nr telefonu , c) oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), d) zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, e) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia i udokumentowaniem, że osoby, które będą wykonywać zamówienie - maksymalnie dwie osoby, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia. Należy załączyć ksero poniższych dokumentów: 1 - dyplomu ukończenia wyższych studiów informatycznych 2 - świadectwa ukończenia kursu z zakresu języka SQL oraz PL/SQL baz danych Oracle 3 - świadectwa ukończenia kursu administrowania bazami danych Oracle 4 - świadectwa ukończenia kursów administrowania serwerami sieciowych systemów operacyjnych Windows, AIX 4. Zaakceptowaną i wypełnioną propozycję umowy, Wszystkie dołączone kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone przez oferenta za zgodność z oryginałem. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie potwierdzenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl/pl/section/zp_suwalki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach