Przetargi.pl
Obsługa informatyczna 12 jednostek znajdujących się na terenie Gminy Łomianki

Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, Staszica
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227510474 , fax. 227515915
  • Data zamieszczenia: 2017-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
    Staszica 2
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 227510474, fax. 227515915
    REGON: 015633558
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa informatyczna 12 jednostek znajdujących się na terenie Gminy Łomianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna 12 jednostek znajdujących się na terenie Gminy Łomianki w następującym zakresie: 1. zapewnienie sprawnego działania oprogramowania systemowego; 2. zapewnienie sprawnego działania komputerów, serwerów, drukarek, urządzeń sieciowych 12 jednostek znajdujących się na terenie Gminy Łomianki; 3. konfigurowanie i monitorowanie i pracy lokalnej sieci teleinformatycznej; 4. zgłaszanie i monitorowanie awarii do zewnętrznych dostawców usług telekomunikacyjnych; 5. udzielanie porad użytkownikom w zakresie obsługi sprzętu informatycznego i oprogramowania; 6. wykonywanie kopii zapasowych systemów operacyjnych serwerów i baz danych (ICDS-codziennie, OPS – 1 raz tygodniowo, Centrum Kultury – 1 raz w tygodniu, Biblioteka Publiczna – 1 raz w tygodniu).; 7. instalowanie nowych wersji aplikacji systemowych i użytkowych dostarczonych przez Zamawiającego; 8. instalowanie i konfigurowanie nowych urządzeń (komputerów, drukarek, skanerów itp.); 9. współpraca z serwisem specjalistycznym w zakresie usuwania awarii sprzętowych. Samodzielne przywracanie prawidłowego działania systemu; 10. instalacja i administracja oprogramowania antywirusowego dostarczonego przez Zamawiającego, aktualizacje baz wirusów, systematyczne sprawdzanie i usuwanie szkodliwych programów, a także przedstawienie miesięcznych raportów z dokonanych czynności; 11. dbałość o prawidłowe działanie drukarek - usuwanie ewentualnych awarii jeśli nie wymagają zgłoszenia do serwisu specjalistycznego; 12. Współpraca z Zamawiającym w zakresie badania i utrzymania systemów, odbiorów dostarczanego sprzętu, konfigurowanie sprzętu przez inne podmioty oraz nadzór nad wszystkimi czynnościami firm zewnętrznych dostarczających sprzęt IT i systemy teleinformatyczne użytkowane przez Zamawiającego; 13. znajomość zasad działania sieci rozległych oraz umiejętność zarządzania elementami aktywnymi sieci LAN (switche, routery itp.) 14. Wizyty serwisowe polegające na dokonaniu aktualnych i doraźnych napraw lub konfigurowaniu urządzeń odpowiednio do ich przeznaczenia, a także na konsultacjach oraz doradztwie w użytkowaniu sprzętu komputerowego, na podstawie wezwania przez pracownika Zamawiającego. 3.2 W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. zapewnienia ciągłości usług informatycznych, 2. utrzymania systemu informatycznego w stałej gotowości do użytkowania i minimalizacja skutków awarii, 3. świadczenia usług z należytą starannością, 4. zapewnienie jednego informatyka u Zamawiającego w godz. 8.00-16.00 w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku). Zamawiający udostępni miejsce pracy Wykonawcy wyposażone w biurko i dostęp do sieci. 5. Informowania wyczerpująco Zamawiającego o przyczynie i skutkach, i prawdopodobnym czasie trwania Awarii/Usterki i poczyni wszelkie starania w celu zapewnienia Zamawiającemu alternatywnego sposobu korzystania z sieci informatycznej i jej zasobów. 6. Uprzedzania Zamawiającego o konieczności wejścia jego personelu do pomieszczeń Zamawiającego i wykonania prac zmierzających do usunięcia Awarii/Usterki w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego również poza godzinami pracy oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy. 7. Przystępowania do usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego Awarii krytycznej w przeciągu czasu zaoferowanego w Formularzu oferty max. 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii krytycznej tj. od pn. do pt. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Przystępowania do usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego Usterki w przeciągu czasu zaoferowanego w Formularzu oferty max. 4 godzin od momentu zgłoszenia usterki w dni robocze tj. od pn. do pt. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3.3 Wykaz usług które na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: czynności obsługi informatycznej stałej w siedzibie Zamawiającego. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminy oraz warunki realizacji i płatności zawarte są w załącznikach do SIWZ 3 i 4. 3.5 W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający planuje ogłoszenie kolejnego przetargu nieograniczonego z terminem realizacji przedmiotu zamówienia do końca 2017 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach