Przetargi.pl
Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest: 1) całodobowy dozór poza sezonem otwarcia, w terminie od dnia 1 lutego 2020r. do dnia 31 marca 2020r. oraz od 1 listopada 2020r. do 31 stycznia 2021r. 2) zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w okresie udostępnienia Ogrodu do zwiedzania tj. od dnia 1 kwietnia 2020r. do dnia 31 października 2020r., w tym: a) dozór i obsługa porządkowa w godzinach otwarcia codziennie od 900 do 1900, b) sprzedaż biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych, dozór poza godzinami zwiedzania. 2) zapewnienie obsługi i zatrudnienie co najmniej tyle osób ile zostało wymienione poniżej:  do dozoru Ogrodu poza sezonem - 2 osoby przez cały okres trwania zamówienia poza sezonem,  do dozoru Ogrodu poza godzinami zwiedzania - 2 osoby przez cały okres trwania zamówienia poza godzinami zwiedzania,  do dozoru i obsługi porządkowej w godzinach otwarcia Ogrodu - 4 osoby przez cały okres trwania zamówienia w godzinach otwarcia Ogrodu,  do sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych - 1 osoba przez cały okres trwania zamówienia w godzinach otwarcia Ogrodu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do:  bieżącego całodobowego patrolowania terenu Ogrodu, włącznie z kontrolowaniem stanu ogrodzenia od strony zewnętrznej,  regularnego sprawdzania na bieżąco stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp,  pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie,  wezwania odpowiednich służb w przypadkach zauważenia na terenie obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia,  dołożenia należytej staranności w ujęciu osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla mienia lub osób,  niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach obiektu właściwych jednostek systemu ratowniczo - gaśniczego, Pogotowia Gazowego, Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego,  koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu,  wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki łączności bezprzewodowej, jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego oraz imienne identyfikatory,  grupa interwencyjna podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału (telefonu od ochroniarzy/sprzedawcy) o zagrożeniu osób i mienia w czasie nie dłuższym niż 20 minut,  prowadzenia Księgi Pamiątkowej Ogrodu Japońskiego,  zapewnienia telefonu do komunikacji z obsługą ogrodu wraz z numerem i pokryciem kosztów (abonament),  zapewnienia możliwości kupowania biletów w systemie bezgotówkowym przy użyciu karty płatniczej (terminal),  zapewnienia zarejestrowanej na Wykonawcę kasy fiskalnej,  sprzedaży w imieniu Zamawiającego biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych z użyciem kasy fiskalnej, po cenach ustalonych przez Zamawiającego w pawilonie kasy na terenie Ogrodu Japońskiego. Wpływy ze sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych są dochodami Gminy Wrocław.  rozliczenia dochodów z tytułu sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych i artykułów promocyjnych do 10-go dnia następnego miesiąca po upływie miesięcznego okresu rozliczeniowego,  przekazywania 100% wartości wpływów brutto z tytułu sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych do 15 dnia następnego miesiąca po upływie okresu rozliczeniowego na konto Zarządu Zieleni Miejskiej podane w umowie,  rozliczenia się z Zamawiającym, po zakończeniu okresu zwiedzania, ze sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych i artykułów promocyjnych w terminie do 30 listopada 2020r,  udostępnienia Ogrodu Japońskiego bezpłatnie, zorganizowanym grupom, których przybycie uzgodnione zostało z Zamawiającym,  umożliwienia wejścia do Ogrodu, poza godzinami otwarcia, osobom którym Zamawiający wydał wcześniej zezwolenie,  informowania zwiedzających o możliwości zapoznania się z regulaminem Ogrodu i pilnowania zwiedzających w zakresie przestrzegania regulaminu,  kierowania ruchem oraz egzekwowania od zwiedzających przestrzegania regulaminu Ogrodu, w tym w szczególności zwracania uwagi w przypadkach wchodzenia na trawniki lub w skupiny krzewów,  współpracy z firmą zajmującą się konserwacją i Ogrodu Japońskiego wyłonioną osobnym przetargiem, w tym nie zmieniania lokalizacji ustawionych przez tą firmę płotków,  zapewnienia wykonywania umowy przez osoby wyposażone w jednolity ubiór w kolorze czarnym składający się z 3-częściowego niewzorzystego czarnego garnituru, czarnej niewzorzystej koszuli z długim rękawem, czarnego niewzorzystego krawata oraz dopasowanego estetycznie czarnego obuwia, a w okresie występowania temperatur powyżej 25oC składający się z czarnych niewzorzystych długich spodni, czarnej niewzorzystej koszuli z krótkim rękawem oraz dopasowanego estetycznie czarnego obuwia,  zapewnienia wykonywania umowy przez osoby reprezentujące wysoki poziom kultury osobistej oraz cechujące się znajomością zasad savoir-vivre w stopniu umożliwiającym obsługę zwiedzających na poziomie dostosowanym do charakteru obiektu jakim jest Ogród Japoński;  zapewnienia wykonywania umowy przez osoby uprzednio przeszkolone w porozumieniu z Zamawiającym z zasad kierowania ruchem zwiedzających na terenie Ogrodu Japońskiego,  zapewnienia pomieszczeń socjalnych i sanitariatów dla osób wykonujących umowę,  wykonywania innych czynności, które będą niezbędne do właściwej realizacji przedmiotu umowy np. pomoc przy skanowaniu biletów i kontrolowanie osób wchodzących do Ogrodu,  wdrażania i wykonywania zaleceń Zamawiającego co do sposobu obsługi zwiedzających oraz zabezpieczenia Ogrodu,  wykonywania umowy w sposób uwzględniający treść Preambuły we wzorze umowy, w tym w szczególności zapewnienia działania osób wykonujących umowę w taki sposób. 4) Odpowiedzialność Wykonawcy: a) za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, b) za wyposażenie Ogrodu, c) za szkody powstałe w Ogrodzie np. dewastację urządzeń, kradzieże roślin itp., d) za czystość w ogrodzie podczas godzin zwiedzania oraz za:  utrzymanie mis w czystości i wymianę w nich wody,  grabienie nawierzchni żwirowej przed wejściem do Ogrodu, na placu przed kasą, w okolicy tablicy pamiątkowej, przed bramą główną i boczną w ogrodzie – kilkakrotnie w ciągu dnia,  kontrolowanie kaskady ,,męskiej’’ w zakresie oczyszczania z liści i gałęzi grzebieni stalowych w trakcie pracy pompy,  włączanie i wyłączanie kaskady ,,męskiej’’ – ręcznie przy niskim stanie wody,  zgłaszanie nieprawidłowości w funkcjonowaniu pracy zraszaczy,  zbieranie śmieci z terenu ogrodu i wrzucanie do koszy. 5) Zamówienie nie obejmuje kosztów konserwacji zieleni oraz utrzymania w czystości Ogrodu poza godzinami zwiedzania. 6) Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych i sanitariatów dla pracowników ochrony. Obowiązek ten należy do Wykonawcy. 7) Niedopuszczalne jest parkowanie samochodów Wykonawcy na terenie Ogrodu. 8) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia z niewyczerpaną sumą gwarancyjną nie niższą niż: 300 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesje na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2018.2142 ze zm.) 2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada status zakładu pracy chronionej lub jest wykonawcą, którego działalność, lub działalność jego wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000 i 1076) (art. 22 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp). 3. Minimalny wskaźnik osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (DZ.U. z 2018 r., poz. 511 ze zm.), zatrudnionych przez zakład pracy chronionej lub wykonawcę albo jego jednostki, nie może być mniejszy niż 30%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. 3. Szczegółowe informacje dla wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określają postanowienia SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach