Przetargi.pl
obsługa i konserwacja wind osobowych i towarowych funkcjonujących w szpitalu według załączonego wykazu na podstawie aktualnych przepisów o ruchu urządzeń dźwigowych. SEP. UDT. PIP. SANEPID z gwarancją na bezawaryjną i bezpieczną eksploatację wind

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Gimnazjalna 41B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3902314 , fax. 041 3902319
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Gimnazjalna 41B 41B
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3902314, fax. 041 3902319
    REGON: 26007645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa i konserwacja wind osobowych i towarowych funkcjonujących w szpitalu według załączonego wykazu na podstawie aktualnych przepisów o ruchu urządzeń dźwigowych. SEP. UDT. PIP. SANEPID z gwarancją na bezawaryjną i bezpieczną eksploatację wind
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest obsługa i konserwacja wind osobowych i towarowych funkcjonujących w szpitalu według załączonego wykazu na podstawie aktualnych przepisów o ruchu urządzeń dźwigowych SEP. UDT. PIP. SANEPID z gwarancją na bezawaryjną i bezpieczną eksploatację wind Zakres zamówienia obejmuje: Wykaz wind: Lp. Numer fabryczny Typ Liczba przystanków Liczba dojść Udźwig 1. ELP-170 LP-2004-E.A.F.+ VWF.ZA 8 przystanków 9 dojść 1750 kg 2. ELP-171 LP-2004-E.A.F.+ VWF.ZA 8 przystanków 9 dojść 1750 kg 3. ELP-172 LP-2004-E.A.F.+ VWF.ZA 8 przystanków 9 dojść 1750 kg 4. A-7664 typ OFA-1 8 przystanków 8 dojść 800 kg 5. A-7665 typ. OFA-1 8 przystanków 8 dojść 800 kg 6. OA235/2005 OA 8 przystanków 8 dojść 700 kg 7. A-7667 typ OFA-1 3 przystanki 3 dojścia 800 kg 8. A- 7668 typ SGA 3 przystanki 5 dojścia 1000 kg 9. A-7669 typ SGA 3 przystanki 3 dojścia 1000 kg 10. A-7670 typ OFA 3 przystanki 3 dojścia 800 kg 11. 47684 typ MGE 2 przystanki 3 dojścia 1000 kg 12. 47685 typ MGE 2 przystanki 3 dojścia 1000 kg 13. 43712 typ SDE 2 przystanki 3 dojścia 500 kg 14. 43711 typ PBD 2 przystanki 2 dojścia 200 kg 15. 46510 typ PBD 2 przystanki 2 dojścia 200 kg 16. 46511 typ PBD 2 przystanki 2 dojścia 200 kg 17. 6159 typ BKG-300 2 przystanki 2 dojścia 300 kg Obowiązkiem wykonawcy będzie: Prowadzenie książki ruchu. tj: Prowadzenie dokumentacji technicznej przeprowadzonych napraw okresowych, przeglądów oraz pomiarów ochronnych, odnotowywanie każdej awarii i jej usunięcia. Kompletowanie protokółów odbioru potwierdzonych protokółami dopuszczenia urządzenia do ruchu przez UDT (DT-DE 90WO-D) i odnotowanych wpisem do książki. Prowadzenie korespondencji z UDT. Całodobowa gotowość do usunięcia awarii we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając niedziel i świąt: Czas przystąpienia do usunięcia awarii nie dłuższy niż 3 godziny od chwili powiadomienia. Usuwanie usterek i awarii tj: Usuwanie drobnych usterek bez wyłączania wind z ruchu i wymianę uszkodzonych części, podzespołów oraz sprawdzanie ich działania i regulację na wyłączonych windach z ruchu z użyciem własnych materiałów bez dodatkowego obciążenia zamawiającego tj: a) wymiana osprzętu elektrycznego typu ; bezpieczniki, lampy oświetlenia kabiny, świetlówki, żarówki oświetlenia i sygnalizacji, przekaźniki, zespoły prostownicze, zespoły fotokomórek drzwi i odwzorowania położenia kabiny , kontakty drzwi, kontakty rygli, oporniki, diody, przyciski sterownicze. itp. b) wymiana sprzętu mechanicznego: linek i pasków napędów drzwi, sprężyn spiratorów drzwi automatycznych, sprężyn drzwi półautomatycznych, łożysk prowadników kabin i przeciwwag, wykładzin szczęk luzowników, sworzni i tulei sprzęgieł, amortyzatorów drzwi półautomatycznych. itp. c) wymiana olejów w reduktorach, łożyskach silników, stycznikach liniowych, oraz smarów zgodnie z zalecanym okresem wymiany. d) wymiana uszkodzonej wykładziny podłogowej w kabinie windy e) usuwanie ze ścian kabin dźwigowych napisów wykonywanych przez użytkowników wind Prowadzenie bieżącej konserwacji tj: Wykonywanie swoich obowiązków zgodnie z przepisami dozoru technicznego DT-DE90WO-E oraz instrukcją konserwacji i obsługi elektrycznych wind. Prowadzenie okresowych przeglądów i remontów tj: Planowane wyłączenie windy z ruchu i w tym czasie wykonywanie przeglądów technicznych i remontów. Przedstawianie kosztorysów remontów (zgodnie z KNR 0734) do zatwierdzenia przez Zamawiającego Wykonawca będzie zaopatrywał się na własny koszt w materiały potrzebne do remontów. Zamawiający będzie udzielał zleceń na wykonanie remontów i rozliczał na podstawie kosztorysu powykonawczego, oraz kosztów materiałowych wynikających z protokołu i rachunków zakupu materiałów w ilościach zgodnych z przedstawionym kosztorysem (wg KNR 0734). Przeprowadzanie terminowych pomiarów ochronnych tj: a/ czynności związane ze sprawdzeniem skuteczności działania instalacji przeciwporażeniowej dźwigów - wykonanie pomiarów, b/ czynności związane ze sprawdzeniem oporności izolacji obwodów elektrycznych dźwigów - wykonanie pomiarów, c/ czynności związane ze sprawdzeniem luzów reduktora - pomiary. Wykonawca przeprowadza we własnym zakresie pomiary ochronne urządzeń i prowadzi stosowną dokumentację, wraz z protokółami. Wykonawca zobowiązany jest do uwolnienia osób zablokowanych w windzie w czasie nie przekraczającym 60 minut. Przestrzeganie zaleceń UDT i niedopuszczenie do przestojów. Przejęcie urządzeń, pomieszczeń i dokumentacji dźwigów po podpisaniu umowy. Ścisła współpraca z Działem Technicznym. Przeszkolenie wraz z wydaniem certyfikatów pracownikom Działu Technicznego Zamawiającego w zakresie uwalniania podczas awarii windy zablokowanych w niej osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach