Przetargi.pl
Obsługa geodezyjno-kartograficzna (z wyłączeniem inwestycji) niezbędna do realizacji zadań gminy Ścinawa wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz.2027 ze zm.).

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412600 , fax. 076 8412601
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412600, fax. 076 8412601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjno-kartograficzna (z wyłączeniem inwestycji) niezbędna do realizacji zadań gminy Ścinawa wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz.2027 ze zm.).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Nazwa zadania: Obsługa geodezyjno-kartograficzna (z wyłączeniem inwestycji) niezbędna do realizacji zadań gminy Ścinawa wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz.2027 ze zm.). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) sporządzanie projektów podziału nieruchomości (łącznie ze wstępnymi projektami podziału, dodatkami do KW, okazaniem granic geodezyjnych działek powstałych w wyniku podziału), b) wznawianie granic geodezyjnych nieruchomości, c) wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, d) aktualizowanie mapy zasadniczej, e) modernizowanie operatu ewidencji gruntów, f) dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości na podstawie upoważnienia udzielonego mu przez Burmistrza Ścinawy w trybie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz.2027 ze zm.) i rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999r. Nr 45, poz.453) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami polskimi i obowiązującymi przepisami. 3) Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumienie się dostarczenie Zamawiającemu opracowań w postaci: a) do ppkt.1) - wstępnych projektów podziału oraz projektów podziału nieruchomości sporządzonych na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, dodatków do KW, protokołów okazania granic geodezyjnych nieruchomości powstałych w wyniku podziału, itp. b) do ppkt.2) - protokołów wznowienia granic, c) do ppkt.3) - matryc lewostronnych wraz z kompletem odbitek ozalidowych, d) do ppkt.4) - jednego egzemplarza odbitki lewostronnej na folii z zaktualizowanej mapy, e) do ppkt.5) - wykazu zmian gruntowych, ew. dodatek do KW, mapa uzupełniająca i inne dokumenty niezbędne do wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany w ewidencji, f) do ppkt.6 - dokumentów niezbędnych w celu dokonania rozgraniczenia nieruchomości, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz.2027 ze zm.) i rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999r. Nr 45, poz.453).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2), 3) i 4) Pzp mogą spełniać łącznie. 4) Wykonawca w ofercie określi ceny jednostkowe na wszystkie rodzaje czynności zawarte w /Tabeli cenowej/ Formularza ofertowego, które będą obowiązywały w niezmiennej stawce do końca obowiązującej umowy. Dodatkowo Wykonawca przedstawi maksymalną wartość nominalną zobowiązania obliczoną przez przemnożenie cen jednostkowych przez szacunkowe wielkości zamówienia, która służy wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Uprawnienie zawodowe w zakresie geodezji i kartografii nr 1 i 2. 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach