Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2014-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa geodezyjna Urzędu Miasta Piły w 2015 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rodzaj wykonywanej usługi obejmuje następujące prace geodezyjne (elementy zamówienia): I. Podziały nieruchomości II. Wznowienie granic nieruchomości III. Pomiar sytuacyjno - wysokościowy IV. Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach I - III Podstawowe obowiązki Wykonawcy: I. Podziały nieruchomości: 1) wykonanie projektu podziału w ilości egzemplarzy określonej w zleceniu na aktualnym podkładzie mapowym, wraz z wymaganymi prawem dokumentami, 2) dokonanie trwałej stabilizacji nowych punktów granicznych znakami betonowymi (o ile pozwalają na to warunki terenowe), 3) dokonanie - w miarę potrzeby - zmiany użytków gruntowych nowych działek i ich położenia, 4) dwukrotne okazanie granic - po raz pierwszy przedstawicielowi zamawiającego bezpośrednio przy wykonywaniu II etapu prac, po raz drugi nabywcy działki po jej zbyciu - nie później niż 1 rok od wykonania podziału (liczony od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego). II. Wznowienie granic: 1) dokonanie trwałej stabilizacji wznawianych punktów granicznych znakami betonowymi (o ile pozwalają na to warunki terenowe), 2) wykonanie - w miarę potrzeby - szkicu sytuacyjnego przedstawiającego usytuowanie kamieni granicznych względem sytuacji terenowej, 3) dwukrotne okazanie granic - po raz pierwszy przedstawicielowi zamawiającego bezpośrednio po wykonaniu prac, po raz drugi nabywcy działki po jej zbyciu - nie później niż 1 rok od wykonania podziału (liczony od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego). III. Pomiar sytuacyjno - wysokościowy: 1) wykonanie pomiaru sytuacyjno - wysokościowego oraz wykonanie mapy zaktualizowanej o wynik pomiaru. IV. Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach I - III: 1) wykonanie innych prac geodezyjnych niż prace wymienione w punktach I-III, np. rozgraniczanie działek, sporządzanie dokumentów do regulacji stanów prawnych, itp. Wymagany termin wykonania prac: I. Podziały nieruchomości: - prace kameralne (projekt podziału na aktualnym podkładzie mapowym): 21 dni od otrzymania zlecenia, - prace polowe, w tym wyniesienie podziału na gruncie i wykonanie dokumentacji geodezyjnej: 28 dni od otrzymania informacji o tym, że decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna. II. Wznowienia granic: - 21 dni od otrzymania zlecenia. III. Pomiar sytuacyjno - wysokościowy: - 14 dni od otrzymania zlecenia. IV. Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach I - III: - 14 dni od otrzymania zlecenia, w wyjątkowych przypadkach, gdy specyfika prac będzie wymagała dłuższego czasu wykonania, dopuszcza się przedłużenie terminu 14 dniowego, w oparciu o terminy wynikające z przepisów prawa. Zamawiający może zawiesić realizację zlecenia lub przedłużyć termin wykonania, w przypadku konieczności przeprowadzenia ustalenia granic lub wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, przejściowo uniemożliwiających realizację zlecenia (np. warunki atmosferyczne). W takim przypadku płatność za wykonanie zlecenia zostanie uiszczona po wykonaniu zlecenia, które nastąpi w terminie 14 dni od ustania przyczyny powodującej zawieszenie lub przedłużenie terminu realizacji zadania. Zamawiającemu przysługuje możliwość anulowania udzielonego zlecenia. W takim przypadku płatność za wykonanie części zlecenia zostanie uiszczona w wysokości: a) w przypadku zgłoszenia pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile - w wysokości opłaty, którą zostanie obciążony wykonawca za anulowanie zgłoszenia; b) w przypadku wykonania I etapu prac - w wysokości 90 % wartości za wykonanie zlecenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742750007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oznakowanie świadkami >>PD<< granic pasa drogowego autostrady A-2
Dodano: 2016-06-22 - Obsługa geodezyjna Urzędu Miasta Piły w 2014 roku
Dodano: 2013-11-22 - Wykonanie usług geodezyjnych
Dodano: 2010-11-18 - Wykonanie podziałów geodezyjnych określonych w 3 zadaniach specyfikacji.
Dodano: 2010-08-12 - Wykonanie podziałów geodezyjnych określonych w 2 zadaniach specyfikacji.
Dodano: 2009-11-30