Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2013-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa geodezyjna Urzędu Miasta Piły w 2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rodzaj wykonywanej usługi obejmuje następujące prace geodezyjne (elementy zamówienia): 1) Podziały nieruchomości 2) Wznowienie granic nieruchomości 3) Pomiar sytuacyjno - wysokościowy 4) Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach 1 - 3 Wymagany termin wykonania prac: 1) Podziały nieruchomości: - prace kameralne (projekt podziału na aktualnym podkładzie mapowym): 21 dni od otrzymania zlecenia, - prace polowe: wyniesienie podziału na gruncie i wykonanie dokumentacji geodezyjnej: 28 dni od otrzymania informacji o tym, że decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna. 2) Wznowienia granic: 21 dni od otrzymania zlecenia. 3) Pomiar sytuacyjno - wysokościowy: 14 dni od otrzymania zlecenia. 4) Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach 1) - 3): 14 dni od otrzymania zlecenia, w wyjątkowych przypadkach, gdy specyfika prac będzie wymagała dłuższego czasu wykonania, dopuszcza się przedłużenie terminu 14 dniowego, w oparciu o terminy wynikające z przepisów prawa. Uwaga: Zamawiający może zawiesić realizację zlecenia lub przedłużyć termin wykonania, w przypadku konieczności przeprowadzenia ustalenia granic lub wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, przejściowo uniemożliwiających realizację zlecenia (np. warunki atmosferyczne). W takim przypadku płatność za wykonanie zlecenia zostanie uiszczona po wykonaniu zlecenia, które nastąpi w terminie 14 dni od ustania przyczyny powodującej zawieszenie lub przedłużenie terminu realizacji zadania. Zamawiającemu przysługuje możliwość anulowania udzielonego zlecenia. W takim przypadku płatność za wykonanie części zlecenia zostanie uiszczona w wysokości: a) w przypadku zgłoszenia pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile - w wysokości opłaty, którą zostanie obciążony Wykonawca za anulowanie zgłoszenia - do faktury należy dołączyć kopię rachunku. b) w przypadku wykonania I etapu prac - w wysokości 90 % wartości za wykonanie zlecenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742750007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oznakowanie świadkami >>PD<< granic pasa drogowego autostrady A-2
Dodano: 2016-06-22 - Obsługa geodezyjna Urzędu Miasta Piły w 2015 roku
Dodano: 2014-12-01 - Wykonanie usług geodezyjnych
Dodano: 2010-11-18 - Wykonanie podziałów geodezyjnych określonych w 3 zadaniach specyfikacji.
Dodano: 2010-08-12 - Wykonanie podziałów geodezyjnych określonych w 2 zadaniach specyfikacji.
Dodano: 2009-11-30