Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna obrębów 11-19 miasta Świnoujście w 2010 roku.

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna obrębów 11-19 miasta Świnoujście w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi geodezyjnej obrębów: 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 i 19 miasta Świnoujście w 2010 roku. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty geodezyjne: a) podziały nieruchomości bez względu na obszar, b) wznowienia granic nieruchomości, c) rozgraniczenia nieruchomości, d) wykonywanie wykazów, wykonywanie wykazów zmian danych ewidencyjnych, e) opracowywanie map do celów projektowych dla potrzeb obiektów drogowych wraz z wtórnikiem w postaci cyfrowej (mapa rastrowa) zarejestrowanych w M.O.D.G. i K., f) opracowywanie map do celów projektowych dla potrzeb realizacji pozostałych inwestycji wraz z wtórnikiem w postaci cyfrowej (mapa rastrowa) zarejestrowanych w M.O.D.G. i K., g) inwentaryzacje obiektów, h) inwentaryzacje przyłączy, i) inwentaryzacje studni, j) inwentaryzacje sytuacyjno-wysokościowe, k) pomiary wysokościowe przekrojów pasów drogowych, l) wykonywanie aktualizacji map zasadniczych i map ewidencyjnych w zakresie obiektów budowlanych nieistniejących już w terenie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-7-1/09 zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem http://bip.um.swinoujscie.pl/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykażą że posiadają uprawnienia geodezyjne i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 i rozdziale 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-7-1/09, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji. 2. Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-7-1/09 w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-7-1/09) oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Informację o posiadaniu uprawnień geodezyjnych przez podmioty, które będą wykonywać zamówienie (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia). 4. Upoważnienie ( pełnomocnictwo) osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt 2). Zamawiający dopuszcza wyżej przywołane dokumenty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. III.2.2 PRZYGOTOWANIE OFERT 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą : 1.1. Wypełniony formularz oferty, będący załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-7-1/09. 1.2. Projekt umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09 będącej załącznikiem nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-7-1/09, z podpisem nad adnotacją akceptuję. 1.3. Formularz cenowy, będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-7-1/09 i zarazem załącznikiem nr 1 do umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09 - może być wypełniony tylko w wybranych pozycjach. 1.4. Oświadczenie (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-7-1/09) oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5. Dokumenty określone w punkcie III.2.1. i formularzu oferty będącej załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-7-1/09. 2. W/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej, tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Wszystkie strony oferty ( tj. formularza oferty z załącznikami : projektem umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09, formularzem cenowym i innymi oświadczeniami i dokumentami) - powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją. Zaleca się zszycie wszystkich kart oferty. 4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 8. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie wewnętrznej opisanej (zaadresowanej) w sposób umożliwiający odesłanie oferty pocztą do Wykonawcy: - nazwa i adres Zamawiającego, - nazwa i adres Wykonawcy. Tak opisaną kopertę wewnętrzną należy umieścić w zamkniętej kopercie zewnętrznej opisanej w następujący sposób: Oferta na Obsługę geodezyjną obrębów 11-19 miasta Świnoujście w 2010 roku Nie otwierać przed terminem komisyjnego, publicznego otwarcia ofert w dniu: 16 grudnia 2009 roku, o godzinie 13.10 9. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta Świnoujście, pokój nr 102, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, nie później niż do dnia 16 grudnia 2009 roku, do godziny 12.00. 10. Publiczne, komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali nr 130, I piętro (Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście) w dniu 16 grudnia 2009 roku, o godzinie 13.10. 11. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach