Przetargi.pl
Dostawa do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Śniatowie, Śniatowo 17, artykułów żywnościowych

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Śniatowo, Śniatowo 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3932325 , fax. 091 3832390
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Śniatowo 17 17
    72-400 Śniatowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3932325, fax. 091 3832390
    REGON: 00029394700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Śniatowie, Śniatowo 17, artykułów żywnościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu spożywczego Domu Pomocy Społecznej w Śniatowie, Śniatowo 17, artykułów żywnościowych zwanego dalej Przedmiotem Dostawy (szczegółowy przedmiot dostawy określają załączniki nr 1-5 do SIWZ). Dostawa przedmiotu umowy w przewidywanej ilości i rodzaju według załączonego wykazu realizowana będzie partiami w okresie trwania umowy. W wykazie przedmiotu dostawy podano przewidywany zakres ilościowy dostawy, a ostateczny zakres zostanie określony przez zamówienia szczegółowe składane w toku realizacji umowy. Warunki dostawy przedmiotu umowy określa załączony wzór umowy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ. Okres realizacji umowy ustala się na okres 01.01.2010 - 31.12.2012 r..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający będzie analizował ocenę oświadczeń i innych dokumentów złożonych przez oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 i w art. 24 ustawy (załącznik nr 7 do SIWZ) 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestrującego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 7) Oświadczenie o akceptacji postanowień SIWZ bez zastrzeżeń 8) Oświadczenie o akceptacji warunków wzoru umowy bez zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach