Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna Gminy Kościelisko w 2009 roku - wznowienie znaków granicznych, wyznaczanie reperów wysokościowych, opracowanie map z wykazem zmian gruntowych.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna Gminy Kościelisko w 2009 roku - wznowienie znaków granicznych, wyznaczanie reperów wysokościowych, opracowanie map z wykazem zmian gruntowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na obsłudze geodezyjnej Gminy Kościelisko w 2009 roku. Zakres zamówienia: Zadanie nr 1: Wznowienie znaków granicznych wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe), z uwzględnieniem: - za pierwszy znak graniczny, - za następny znak graniczny. Zadanie nr 2: Wyznaczenie reperów wysokościowych na wskazanym obiekcie poprzez oznakowanie zgodnie z wytycznymi instrukcji geodezyjnej oraz wykonanie 3 egzemplarzy szkicu lokalizacji wyznaczenia repera oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej PDF, z uwzględnieniem: a) wyznaczenia pierwszego repera na wskazanym obiekcie, b) wyznaczenia kolejnego dodatkowego repera na wskazanym obiekcie, Zadanie nr 3: Opracowanie mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych (opracowanie 3 egzemplarzy w wersji analogowej - papier oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN) dla: a) opracowania jednej działki w ramach jednej parceli z Lwh/Kw (liczba wykazu hipotecznego/księga wieczysta), b) opracowania jednej działki w ramach wielu parcel tworzących tą działkę z uwzględnieniem: - pierwszej parceli z pierwszego Lwh/Kw, - następnej parceli z pierwszego Lwh/Kw - pierwszej parceli z kolejnego Lwh/Kw, - następnej parceli z kolejnego Lwh/Kw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia, nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej dwóch usług od-powiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej dwie usługi obejmujące poszczególne części zamówienia. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz wykonanych usług powinien być potwierdzony przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej właściwy dla miejsca wykonania poszczególnych usług. Wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi musi być sporządzony dla każdej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. 3) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających kwalifikacje niezbędne do wykonania tego zamówienia. Wykonawca musi dysponować geodetami, posiadającymi: uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii do wykonywania czynności związanych z zakresem 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwestycyjne, oraz z zakresem 2 - rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (stosownie do poszczególnych części zamówienia) i doświadczenie zawodowe gwarantujące prawidłowe wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień. 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6 ust. 1 ppkt. 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach