Gmina Trzyciąż ogłasza przetarg
- Adres: 32-353 Trzyciąż, Trzyciąż 99
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-123894001 w. 51 , fax. 0-12 3894002
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzyciąż
Trzyciąż 99 99
32-353 Trzyciąż, woj. małopolskie
tel. 0-123894001 w. 51, fax. 0-12 3894002
REGON: 35155627000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzyciaz.ug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Urzędu Gminy Trzyciąż - docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem pn.: Modernizacja budynku Urzędu Gminy Trzyciąż - docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą: Zakres robót objętych przetargiem obejmuje Docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi grubości 10 cm - metodą lekką mokrą. Rozwiązanie systemowe - polegające na mocowaniu izolacji termicznej z płyt styropianowych (EPS 70-040) do zewnętrznej powierzchni ścian budynku za pomocą zaprawy klejącej oraz kołków plastikowych, wykonaniu na niej warstwy zbrojonej (siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie) oraz wyprawy tynkarskiej (tynk silikatowy oraz okładziny z płytek elewacyjnych). W zakresie robót jest również wymiana rynien i rur spustowych dachu, częściowo obróbek blacharskich, remont kominów, wymiana pokrycia daszku przy wejściu bocznym, drobne naprawy tynku, i wykonanie okładzin schodków przy bocznych wejściach. Szczegółowy przedmiot zamówienia, parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót oraz dokumentacjach projektowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 PLN, w formie określonej w art. 45 ust. 6- prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, a także warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków z art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz spełnienie wszystkich wymogów zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). W szczególności: 1. Wykazanie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 . 2. Wykazanie, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym art. 22 ust. 1 pkt. 1. 3. Wykazanie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: dla kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia oferty, 6. Wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. trzech robót budowlanych, każda odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. 7. Wykazanie, że Oferent wniósł wadium (art. 45 ust. 2 UPZP) Przy dokonywaniu oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 SIWZ,, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 SIWZ, 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: - dla kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia oferty, 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. trzech robót budowlanych, każda odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 SIWZ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzyciaz.ug.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksową przebudowę sali 55 w Pawilonie B i Sali G w Pawilonie E wraz z wykonaniem nowych instalacji klimatyzacji, elektrycznych i teletechnicznych dla potrzeb KSB
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane polegające na rozbiórce części piwnicy wraz ze schodami zewnętrznymi budynku przy ul. Pardyaka w Myślenicach
Dodano: 2016-05-23 - PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA TECHNOLOGICZNEGO NA LABORATORIUM TECHNIK WIZUALNYCH
Dodano: 2016-02-23 - BZP.271.24.2015 wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.
Dodano: 2015-05-05 - Wykonanie kompletnego projektu oraz adaptacja piętra budynku szkoły na potrzeby Call Center w Tarnowie przy ul. Kochanowskiego 32 zgodnie z Decyzją nr 114/2015 z dnia 10.03.2015 r.
Dodano: 2015-03-12 - BZP.271.98.2014 Wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej
Dodano: 2015-03-05 - BZP.271.59.2014 wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.
Dodano: 2014-08-22 - BZP.271.51.2014 wykonanie robót budowlanych na zadaniu o nazwie Modernizacja budynku Cyrhla 56 w Zakopanem na potrzeby oświatowe.
Dodano: 2014-07-18 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku przedszkola w Koszycach na Szkołę Muzyczną I stopnia w Koszycach.
Dodano: 2014-07-17 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku przedszkola w Koszycach na Szkołę Muzyczną I stopnia w Koszycach.
Dodano: 2014-06-24