Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2017r.

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38400 Krosno, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 306 , fax. 13 47 43 306
  • Data zamieszczenia: 2017-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    ul. Lwowska
    38400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 306, fax. 13 47 43 306
    REGON: 52698900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2017r. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części. CZĘŚĆ I: 1) Podział pojedynczej działki lub podział pierwszej działki w przypadku działek przylegających do siebie (np. podział pasa drogowego), wraz ze stabilizacją trwałą punktów podziałowych (także jeśli stanowią je istniejące w bazie punkty graniczne) i markowaniem przyjętych punktów dzielonej działki. Stabilizację punktów podziałowych należy wykonać betonowymi (kamiennymi) granicznikami o dł. min. 50 cm, a jeśli ze względu na rodzaj podłoża będzie to niemożliwe - metalowymi rurami o dł. min. 50 cm i średnicy min. 50 mm. Przyjęte punkty dzielonej działki należy zamarkować drewnianymi palikami lub (w przypadku twardej nawierzchni) metalowymi bolcami, farbą itp. W przypadku, gdy stabilizacja punktów podziałowych (w opisany powyżej sposób) będzie niemożliwa, należy dokonać ich markowania. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela) należy z osobna powiadomić pisemnie (za potwierdzeniem odbioru). Praca obejmuje również aktualizację użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin wykonania pracy - 1 miesiąc, licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli ww. opinia nie jest wymagana. 2) Podział działek przylegających do siebie - podział drugiej działki i każdej kolejnej z działek przylegających. Na cenę składa się również aktualizacja użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. W przypadku podziału działek przylegających do siebie za pierwszą działkę należy przyjąć działkę o najniższym numerze ewidencyjnym. Stabilizacja, markowanie i sposób powiadamiania stron, jak wyżej. Na całkowitą cenę podziału działek przylegających składa się suma cen z punktu 1 i 2. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin wykonania pracy - 1 miesiąc licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli ww. opinia nie jest wymagana. UWAGA! W przypadku dużych robót, termin realizacji zlecenia może być dłuższy niż okres jednego miesiąca i będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą. CZĘŚĆ II: 1) Ustalenie granic (pomiar kontrolny) działki (pierwszej i każdej następnej przylegającej, stabilizacja nietrwała) niezależnie od wielkości działki i ilości działek przylegających. Praca obejmuje również aktualizację użytków, jeśli tak mówi zlecenie. Wszystkie strony należy z osobna powiadomić pisemnie (za potwierdzeniem odbioru). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 1 miesiąc od daty otrzymania zlecenia. Uwaga: Przez określenie „następnej przylegającej” należy rozumieć tylko te działki przylegające do poprzedniej, które były przedmiotem zlecenia i były obmierzone w całości. W szczególnych przypadkach, jeżeli wynika to z treści zlecenia, przez ustalenie granic (pomiar kontrolny) działki należy również rozumieć pomiar jednej lub kilku granic bez konieczności pomiaru całej działki. W przypadku braku zgodnego oświadczenia stron, należy pomierzyć stan użytkowania, widoczny na gruncie. 2) Wyznaczenie punktów granicznych (wznowienie znaków granicznych), do dziesięciu punktów i każdy następny - stabilizacja nietrwała. Wszystkie strony należy z osobna powiadomić pisemnie (za potwierdzeniem odbioru). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 1 miesiąc od daty zlecenia. 3) Ustalenie granic w postępowaniu rozgraniczeniowym – wszystkie czynności i całą dokumentację należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz.U. Nr 45, poz. 453). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 2 miesiące od daty otrzymania zlecenia. 4) Kameralne wykonanie dokumentacji w celu doprowadzenia do zgodności stanu ewidencyjnego z ujawnionym w księgach wieczystych (dla jednej działki wykazanej w obowiązującym operacie ewidencji gruntów i budynków). Realizacja zlecenia polega na sporządzeniu odpowiedniego operatu w oparciu o analizę dokumentów i nie wymaga powiadamiania stron, przeprowadzenia pomiarów i wywiadu w terenie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 1 miesiąc od daty zlecenia. 5) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, jako odrębnego zlecenia (jednostka rozliczeniowa). Ilość jednostek rozliczeniowych w zleceniu to suma ilości parcel gruntowych i działek ewidencyjnych ujętych w wykazie synchronizacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 1 miesiąc od daty zlecenia. 6) Prace nietypowe, nieprzewidziane w powyższym zestawieniu lub dodatkowe czynności, niezbędne do wykonania robót objętych zestawieniem. Dla prac tych i czynności należy podać cenę za roboczogodzinę dla: a) jednej osoby - w przypadku prac kameralnych, b) zespołu pomiarowego - w przypadku prac terenowych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji: według oddzielnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ III: Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej do celów projektowych (za pierwszy ha i każdy następny). Poza elementami stanowiącymi treść obligatoryjną mapy zasadniczej, mapa powinna zawierać także obiekty wskazane przez zleceniodawcę, zgodnie z celem wykonywanej pracy oraz spełniać wszystkie inne warunki określone w obowiązujących standardach technicznych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac. Termin realizacji roboty wynosi miesiąc od daty zlecenia, a przy obszarze powyżej 10 ha dwa miesiące od daty zlecenia. CZĘŚĆ IV: Aktualizacja użytków gruntowych dla pojedynczej działki, w celu doprowadzenia do zgodności obecnie ujawnionych danych do wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. 2013, poz. 1551). Nie dotyczy aktualizacji użytków w związku z podziałem i ustaleniem (pomiarem kontrolnym) działki oraz aktualizacji bazy EGiB w ramach realizacji projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej”. Wszystkie strony należy z osobna powiadomić pisemnie (za potwierdzeniem odbioru). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji: według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ V: 1) Wytyczenie obiektów inwestycyjnych na gruncie wg dostarczonego projektu (za pierwsze 10 punktów i każdy następny). Termin realizacji – 7 dni od daty zlecenia. 2) Inwentaryzacja powykonawcza małych obiektów - budynek lub przyłącze. Nie dotyczy prac związanych z założeniem bazy GESUT. Termin realizacji – do 15 dni od daty zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych. 3) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów wydłużonych (sieci urządzeń podziemnych i naziemnych). Należy podać cenę za pierwszy odcinek do 100 m i każde następne rozpoczęte 100 metrów powyżej. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych. Nie dotyczy prac związanych z założeniem bazy GESUT. Termin realizacji – sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. 4) Inwentaryzację powykonawczą studni i komór kanalizacyjnych (sanitarnych, deszczowych, telekomunikacyjnych, elektrycznych, ciepłowniczych itp.) – cena za jedną studnię (komorę). Nie dotyczy prac związanych z założeniem bazy GESUT. Termin realizacji – sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych. Uwaga: Na całkowitą cenę inwentaryzacji sieci wybudowanej w kanalizacji składa się cena z punktu 3 za trasę oraz z punktu 4 za studnie. 5) Modernizacja poziomej osnowy geodezyjnej w przypadku pojedynczego zlecenia na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (stabilizacja + pomiar + obliczenia). Należy podać cenę za jeden punkt w przypadku stabilizacji kamieniem (beton z rurką) lub bolcem stalowym z mosiężną podkładką (wyłącznie w przypadku twardego podłoża – chodnik, jezdnia, krawężnik itp.). Znaki w postaci bolca stalowego można osadzać tylko na kleju po wcześniejszym wywierceniu otworu (niedopuszczalne jest ich osadzanie w szczelinach). Dla wszystkich nowo założonych znaków osnowy należy określić wysokość (współrzędna „h”) metodą niwelacji technicznej. Termin realizacji roboty – według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. 6) Modernizację wysokościowej osnowy geodezyjnej w przypadku pojedynczego zlecenia na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (stabilizacja + pomiar + obliczenia). Dla znaków wysokościowych osnowy należy określić współrzędne poziome (x,y) z dokładnością taką, jak dla szczegółów I grupy dokładnościowej. Należy podać cenę za jeden punkt. Termin realizacji: według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ VI: Przetworzenie materiałów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego do postaci elektronicznej (skanowanie) i wprowadzenie ich do ewidencji materiałów zasobu w bazie GODGiK. Prace należy wykonać zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2013 poz. 1183), z uwzględnieniem możliwości edycyjnych narzędzi programu TurboEWID obsługującego ewidencję materiałów zasobu w bazie GODGiK. Przed skanowaniem należy wykonać ogólną analizą materiałów polegającą na: - wyeliminowaniu z przetworzenia tych dokumentów, które utraciły przydatność użytkową, - kontroli poprawności numeracji dokumentów w operacie (zanumerowanie wszystkich stron liczbami naturalnymi od „1” do „n”). Wyniki analizy (w razie konieczności także wykonanie niezależnej, poprawnej numeracji stron) należy skonsultować z kierownikiem GODGiK lub inną upoważnioną osobą. Przedmiotem uzgodnień między stronami będzie także nazewnictwo i numeracja plików. Dodatkowo, w zależności od treści materiału i rodzaju informacji już wprowadzonych do bazy pzgik, praca może obejmować także następujące czynności: - ewentualne „zarejestrowanie” operatu nieujawnionego w bazie GODGiK, - synchronizację numerów działek ewidencyjnych, - wprowadzenie do bazy zakresu obszarowego całości opracowania i (jeśli tak mówi zlecenie) zakresów poszczególnych części (szkice, mapy, protokoły). Jednocześnie, oprócz zasilenia bazy pzgik, należy w formie tabelarycznej (w pliku arkusza kalkulacyjnego – wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego) zapisać podstawowe informacje dotyczące przetwarzanych dokumentów, m. in.: wykonawca, asortyment, KERG lub inne oznaczenie w dniu przyjęcia, obowiązujące Id materiału, data przyjęcia, data lub okres pozyskania danych, obręb geodezyjny, nazwa bazy danych, do której odnoszą się dane zawarte w dokumentacji, układ współrzędnych, rodzaj inwentaryzowanych sieci uzbrojenia terenu, ilość zeskanowanych stron. Skanowanie w kolorze, z rozdzielczością min. 300 dpi, należy wykonać w formacie „JPEG”. Wykonawca ma także obowiązek przekazania Zamawiającemu (na nośnikach danych) plików wszystkich zeskanowanych materiałów. Termin realizacji - według oddzielnych ustaleń pomiędzy stronami. Należy podać cenę za wprowadzenie do bazy jednej strony dokumentacji (operatu technicznego), bez względu na format (papieru, folii itp.). Jeżeli zlecenie będzie dotyczyło wykonania wszystkich ww. czynności z wyjątkiem wprowadzenia plików do ewidencji zasobu w bazie GODGiK, do wyceny powykonawczej, dla podanej ceny za jedną stronę, należy zastosować współczynnik „0,60”. UWAGA. Przetworzenie materiałów objęte częścią VI zamówienia, nie dotyczy prac związanych z założeniem baz danych: BDOT500, GESUT, BDSOG, PRG oraz aktualizacji bazy EGiB w ramach realizacji projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej”. CZĘŚĆ VII: Uzupełnienie lub aktualizacja bazy egib dla Miasta Krosna w zakresie atrybutów punktów granicznych (stabilizacja, rząd granicy, błąd położenia względem osnowy, źródło danych) oraz numerów operatów technicznych (KERG lub Id), na podstawie których ustalono dane. Atrybuty należy określić zgodnie z załącznikiem nr 1a (katalog obiektów egib – pkt 6) rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 1034), z uwzględnieniem możliwości edycyjnych narzędzi programu TurboEWID obsługującego bazę egib. Wartość atrybutów dla punktów granicznych należy ustalić na podstawie analizy archiwalnej dokumentacji udostępnionej przez GODGiK. W przypadku niejednoznaczności informacji zawartych w archiwalnych operatach, wyniki analizy należy skonsultować z kierownikiem GODGiK lub inną upoważnioną osobą. Rozliczając poszczególne etapy pracy wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu w formie tabelarycznej (w pliku arkusza kalkulacyjnego) wykazu punktów granicznych, dla których uzupełniono lub zaktualizowano dane, z podaniem dla każdego punktu wartości atrybutów, nr operatu i obrębu geodezyjnego. Termin realizacji - według oddzielnych ustaleń pomiędzy stronami. Należy podać cenę za uzupełnienie lub aktualizację w bazie egib atrybutów i nr operatu dla jednego punktu granicznego. UWAGA. Prace objęte częścią VII zamówienia, nie dotyczą prac związanych z założeniem bazy PRG oraz aktualizacją bazy EGiB w ramach realizacji projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach