Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2020 r.

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 218 , fax. 13 47 43 218
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    Lwowska 28A
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 218, fax. 13 47 43 218
    REGON: 52698900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2020r. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części. CZĘŚĆ I: 1) Podział pojedynczej działki lub podział pierwszej działki w przypadku działek przylegających do siebie (np. podział pasa drogowego), wraz ze stabilizacją trwałą punktów podziałowych (także, jeśli stanowią je już istniejące w bazie punkty graniczne) i markowaniem przyjętych punktów dzielonej działki. Stabilizację punktów podziałowych należy wykonać betonowymi (kamiennymi) granicznikami o dł. min. 50 cm, a jeśli ze względu na rodzaj podłoża będzie to niemożliwe - metalowymi rurami o dł. min. 50 cm i średnicy min. 50 mm. Przyjęte punkty dzielonej działki należy zamarkować drewnianymi palikami lub (w przypadku twardej nawierzchni) metalowymi bolcami, farbą itp. W przypadku, gdy stabilizacja punktów podziałowych (w opisany powyżej sposób) będzie niemożliwa, należy dokonać ich markowania. Wszystkie strony należy z osobna powiadomić pisemnie (za potwierdzeniem odbioru). Praca obejmuje również aktualizację użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin wykonania pracy - 1 miesiąc, licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli ww. opinia nie jest wymagana. 2) Podział działek przylegających do siebie - podział drugiej działki i każdej kolejnej z działek przylegających. Na cenę składa się również aktualizacja użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. W przypadku podziału działek przylegających do siebie za pierwszą działkę należy przyjąć działkę o najniższym numerze ewidencyjnym. Stabilizacja, markowanie i sposób powiadamiania stron, jak wyżej. Na całkowitą cenę podziału działek przylegających składa się suma cen z punktu 1 i 2. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin wykonania pracy - 1 miesiąc licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli ww. opinia nie jest wymagana. UWAGA: W przypadku dużych robót, termin realizacji zlecenia może być dłuższy niż okres jednego miesiąca i będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą. CZĘŚĆ II: 1) Ustalenie granic (pomiar kontrolny) działki (pierwszej i każdej następnej przylegającej, stabilizacja nietrwała) niezależnie od wielkości działki i ilości działek przylegających. Praca obejmuje również aktualizację użytków, jeśli tak mówi zlecenie. Wszystkie strony należy z osobna powiadomić pisemnie (za potwierdzeniem odbioru). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 1 miesiąc od daty otrzymania zlecenia. Uwaga: Przez określenie „następnej przylegającej” należy rozumieć tylko te działki przylegające do poprzedniej, które były przedmiotem zlecenia i były obmierzone w całości. W szczególnych przypadkach, jeżeli wynika to z treści zlecenia, przez ustalenie granic (pomiar kontrolny) działki należy również rozumieć pomiar jednej lub kilku granic bez konieczności pomiaru całej działki. W przypadku braku zgodnego oświadczenia stron, należy pomierzyć stan użytkowania, widoczny na gruncie. 2) Wyznaczenie punktów granicznych (wznowienie znaków granicznych), do dziesięciu punktów i każdy następny - stabilizacja nietrwała. Wszystkie strony należy z osobna powiadomić pisemnie (za potwierdzeniem odbioru). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 1 miesiąc od daty zlecenia. 3) Kameralne wykonanie dokumentacji w celu doprowadzenia do zgodności stanu ewidencyjnego z ujawnionym w księgach wieczystych (dla jednej działki wykazanej w obowiązującym operacie ewidencji gruntów i budynków). Realizacja zlecenia polega na sporządzeniu odpowiedniego operatu w oparciu o analizę dokumentów i nie wymaga powiadamiania stron, przeprowadzenia pomiarów i wywiadu w terenie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 1 miesiąc od daty zlecenia. 4) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, jako odrębnego zlecenia (jednostka rozliczeniowa). Ilość jednostek rozliczeniowych w zleceniu to suma ilości parcel gruntowych i działek ewidencyjnych ujętych w wykazie synchronizacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 1 miesiąc od daty zlecenia. 5) Prace nietypowe, nieprzewidziane w powyższym zestawieniu lub dodatkowe czynności, niezbędne do wykonania robót objętych zestawieniem. Dla prac tych i czynności należy podać cenę za roboczogodzinę dla: a) jednej osoby - w przypadku prac kameralnych, b) zespołu pomiarowego - w przypadku prac terenowych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji: według oddzielnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ III: Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej i sporządzenie mapy do celów projektowych oraz aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej bez sporządzenia mapy do celów projektowych (za pierwszy ha i każdy następny). W przypadku, gdy zlecenie dotyczy sporządzenia mapy do celów projektowych, poza elementami stanowiącymi treść obligatoryjną mapy zasadniczej, mapa powinna zawierać także inne obiekty wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z celem wykonywanej pracy. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac (mapy do celów projektowych). Termin realizacji roboty wynosi miesiąc od daty zlecenia, a przy obszarze powyżej 10 ha według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ IV: Aktualizacja użytków gruntowych dla pojedynczej działki, w celu doprowadzenia do zgodności obecnie ujawnionych danych do wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Nie dotyczy aktualizacji użytków w związku z podziałem i ustaleniem granic (pomiarem kontrolnym) działki. Wszystkie strony należy z osobna powiadomić pisemnie (za potwierdzeniem odbioru). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji: według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ V: 1) Wytyczenie obiektów inwestycyjnych na gruncie wg dostarczonego projektu (za pierwsze 10 punktów i każdy następny). Termin realizacji – 7 dni od daty zlecenia. 2) Inwentaryzacja powykonawcza małych obiektów - budynek lub przyłącze. Termin realizacji – do 15 dni od daty zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych. 3) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów wydłużonych (sieci urządzeń podziemnych i naziemnych). Należy podać cenę za pierwszy odcinek do 100 m i każde następne rozpoczęte 100 metrów powyżej. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych. Termin realizacji – sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. 4) Inwentaryzację powykonawczą studni i komór kanalizacyjnych (sanitarnych, deszczowych, telekomunikacyjnych, elektrycznych, ciepłowniczych itp.) – cena za jedną studnię (komorę). Termin realizacji – sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych. Uwaga: Na całkowitą cenę inwentaryzacji sieci wybudowanej w kanalizacji składa się cena z punktu 3 za trasę oraz z punktu 4 za studnie. 5) Modernizacja poziomej osnowy geodezyjnej. Pojedyncze zlecenie na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (1 punkt: stabilizacja, pomiar + obliczenia i opis topograficzny). Prace związane są z bieżącym prowadzeniem bazy osnów i nie dotyczą modernizacji kompleksowej. Należy podać cenę za jeden punkt w przypadku stabilizacji kamieniem (beton z rurką) lub bolcem stalowym z mosiężną podkładką (wyłącznie w przypadku twardego podłoża – chodnik, jezdnia, krawężnik itp.). Znaki w postaci bolca stalowego można osadzać tylko na kleju po wcześniejszym wywierceniu otworu (niedopuszczalne jest ich osadzanie w szczelinach). Dla wszystkich nowo założonych znaków osnowy trzeba określić wysokość (współrzędną „h”) metodą niwelacji technicznej, sporządzić dokumentację fotograficzną oraz uzupełnić dane w bazie osnów prowadzonej przez GODGiK. Termin realizacji roboty – według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. 6) Modernizacja wysokościowej osnowy geodezyjnej. Pojedyncze zlecenie na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (1 punkt: stabilizacja, pomiar + obliczenia i opis topograficzny). Prace związane są z bieżącym prowadzeniem bazy osnów i nie dotyczą modernizacji kompleksowej. Dla znaków wysokościowych osnowy trzeba określić współrzędne poziome (x,y) z dokładnością taką, jak dla szczegółów I grupy dokładnościowej, sporządzić dokumentację fotograficzną oraz uzupełnić dane w bazie osnów prowadzonej przez GODGiK. Należy podać cenę za jeden punkt. Termin realizacji: według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ VI: Przetworzenie materiałów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego do postaci elektronicznej (skanowanie) i wprowadzenie ich do ewidencji materiałów zasobu w bazie GODGiK. Prace należy wykonać zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2013 poz. 1183) – dalej „Rozp. PZGiK” oraz nazewnictwem i innymi atrybutami już stosowanymi w prowadzonej bazie danych pzgik (BDPZGiK). Przed skanowaniem trzeba wykonać ogólną analizę materiałów polegającą na wytypowaniu tych dokumentów, które utraciły przydatność użytkową i będą poddane tylko cyfryzacji, bez wprowadzenia do bazy. Wyniki analizy muszą być skonsultowane z kierownikiem GODGiK lub inną upoważnioną osobą. Szczegółowy opis prac: 1. Skanowanie 1) Skanowanie dokumentów analogowych należy wykonać w rozdzielczości zapewniającej łatwe odczytanie dokumentu (co najmniej 300 dpi) przy zastosowaniu głębi kolorów RGB oraz kompresji typu JPEG2000 lub typu JPEG utworzonego kodekiem MozJPEG 3.0 lub innych typów kompresji dających równoważne (podobne) efekty jakości obrazu po kompresji. Stopień kompresji musi wynosić 80 % ± 5 %. 2) Wykonawca musi zwrócić uwagę na optymalizację wielkości pliku kopii cyfrowej do jego jakości, aby późniejsza elektroniczna obsługa zasobu (np. udostępnianie dokumentów cyfrowych za pomocą e-usługi obsługi geodetów) była sprawna, dlatego nie jest dopuszczalne stosowanie zbyt dużych rozdzielczości lub zbyt małych stopni kompresji. Wszelkie odstępstwa w tym zakresie należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. 3) Każdy skanowany zbiór dokumentów należy po zeskanowaniu opatrzyć na okładce pieczątką informującą o wykonaniu skanowania. Miejsce umieszczenia pieczątki i jej treść należy uzgodnić z Zamawiającym. 4) Dla dokumentów złożonych z wielu stron należy zastosować pliki wielostronicowe dla jednego dokumentu, np. protokół ustalenia granic działek będzie zazwyczaj plikiem składającym się z co najmniej czterech stron. Należy koniecznie zachować kolejność stron w tego rodzaju dokumentach, to znaczy, że kolejne strony dokumentu w pliku muszą odpowiadać kolejnym prawidłowo złożonym stronom dokumentu w postaci materialnej. Dokumenty wielostronicowe będą występować między innymi dla: protokołów, obliczeń, dzienników, wykazów, warunków technicznych i wytycznych, dowodów doręczenia zawiadomienia, raportów, sprawozdań technicznych, decyzji, postanowień, spisów treści, kopii doręczeń wezwań, rejestrów, wypisów, zgłoszeń prac geodezyjnych. Dokumenty jednostronicowe należy zastosować między innymi dla: szkiców, map, kart rejestrów. 5) W celu ustalenia rodzajów dokumentów, dla których należy zastosować pliki wielostronicowe, jak i rodzajów dokumentów, dla których należy zeskanować każdą stronę do osobnego pliku, należy uzgodnić z Zamawiającym w toku prac odpowiednio rozszerzenie lub zawężenie wymienionych powyżej zbiorów rodzajów dokumentów, na podstawie wykonanej inwentaryzacji. 6) Należy zachować orientację stron dokumentów tak, aby bez obracania kopii cyfrowej dokumentu można było odczytać większość treści oraz aby większość możliwej do odczytania treści w postaci tekstu zorientowana była poziomo. Kopie cyfrowe map należy zorientować do kierunku wskazanego przez opis mapy. 7) Po zeskanowaniu obrazy cyfrowe należy uszlachetnić, w tym usunąć zabrudzenia i plamy, w celu poprawienia ich czytelności, a także zmniejszenia objętości obrazu jak i wymaganego do wydruku materiału eksploatacyjnego drukarki. Nie należy skanować pustych stron, a po ewentualnym zeskanowaniu należy je wyeliminować. 2. Indeksacja opisowa kopii cyfrowych dokumentów PZGiK. 1) Każdą kopię cyfrową należy odpowiednio nazwać, stosując wzorce słowników już wykorzystywanych w bazie PZGiK, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego. Należy dokładnie zapoznać się ze słownikiem wzorców, aby w sposób prawidłowy i jednolity rozróżnić rodzaje dokumentów. W przypadku niejasności oraz trudności w przyporządkowaniu wzorca do dokumentu analogowego należy konsultować się z Zamawiającym przedstawiając stosowne przykłady. Uzgodnione rozwiązania należy stosować do przypadków podobnych. 2) Do nazwy należy dodać numer kolejny dokumentu w operacie (jeżeli dany rodzaj dokumentu występuje więcej niż jeden raz np. operat zawiera kilka szkiców) oraz identyfikator dokumentu materiału zasobu według przykładu: "P.1861.1985.1234_1_T1-SZKP-001.PDF", gdzie: a) P.1861.1985.1234_1 - przykładowy identyfikator dokumentu materiału zasobu; PDF - oznaczenie formatu pliku; b) T1 - numer tomu w przypadku operatu wielotomowego. W przypadku operatu jednotomowego oznaczenia tego nie stosuje się; c) SZKP - wzorzec dla dokumentu szkicu polowego d) 001 - numer kolejny danego rodzaju dokumentu w operacie, przy czym numery dokumentów w ramach rodzaju budujemy z notacji 3-cyfrowej (jak w przykładzie) rozpoczynając od 001 a kończąc na 999 dla każdego rodzaju dokumentu. 3) Każdy plik dokumentu składowego operatu należy umieścić w katalogu o nazwie identyfikatora materiału zasobu operatu, np. "P.1861.1985.1234_T1". W miejscu oddzielenia identyfikatora dokumentu materiału zasobu od numeru jego tomu stosujemy podkreślenie "_". Kolejne tomy oznaczamy literą "T", a po niej stosujemy numerację arabską tomów. Katalogi operatów należy umieszczać w katalogach o nazwach obrębów ewidencyjnych. 4) W każdym katalogu operatu należy utworzyć i umieścić plik opisowy operatu zawierający następujące dane wynikające z § 9 punkt 1 Rozp. PZGiK: a) Identyfikator ewidencyjny materiału zasobu. b) Data wpisania materiału zasobu do ewidencji - data przyjęcia operatu do zasobu. c) Data zgłoszenia pracy geodezyjnej. d) Identyfikator zgłoszenia pracy geodezyjnej. e) Nazwa materiału zasobu. f) Informacje o położeniu obszaru, którego dotyczy materiał zasobu: województwo, powiat, gmina, obręb. W przypadku, gdy operat dotyczy działek lub działki znajdującej się na terenie dwóch gmin, należy wybrać tą, na której leży przeważająca liczba działek lub przeważająca część działki. g) Informacje o źródle pochodzenia i sposobie pozyskania materiału zasobu, w przypadku, gdy materiał ten nie jest rezultatem zgłoszonych prac. h) Informacje o postaci, w jakiej jest przechowywany materiał zasobu. i) Informacje o rodzaju nośnika informacji, jeżeli materiał zasobu jest w postaci nieelektronicznej. j) Informacje o twórcy materiału zasobu. k) Informacje o dostępie do materiału zasobu. l) Oznaczenie podstawowego typu materiałów zasobu - zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 5 ust. 2a ustawy o zasobie narodowym. m) Informacja o kategorii archiwalnej materiału zasobu. n) Kod języka naturalnego zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 5 ust. 2a ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o zasobie narodowym. o) Streszczenie, spis treści lub krótki opis zawartości - treść tego atrybutu należy ustalić z Zamawiającym w toku prac, w szczególności należy podać liczbę stron operatu/tomu wynikającą ze spisu treści lub kiedy nie ma spisu treści, wynikającą z fizycznego przeliczenia wykonanego w trakcie inwentaryzacji. p) Oznaczenie identyfikujące materiał zasobu w dniu jego przyjęcia do zasobu. q) Sygnatura i data dokumentu orzekającego o wyłączeniu materiału z zasobu. r) Data wyłączenia materiału zasobu z zasobu. s) Data przekazania materiału zasobu do archiwum państwowego lub data brakowania. a także: t) Informacja o asortymencie prac geodezyjnych i kartograficznych, jaki został wykonany w ramach prowadzonej pracy, przy czym w przypadku opracowania posiadającego różne asortymenty należy wymienić je wszystkie (np. podział działki, wznowienie granic działek). u) Informacja o numerach działek wynikowych (stan nowy) będących celem danego opracowania wraz z zachowaniem danych o arkuszu działki ewidencyjnej, przy czym ww. informację należy pozyskiwać dla operatów prawnych. v) Informacja dodatkowa w postaci pola opisowego (tekstowego) ustalona w toku prac z Zamawiającym, a służąca np. do odróżnienia opracowań specjalnych mających istotne znaczenie dla Zamawiającego. 5) Plik opisowy może mieć format XML zawierający pola wymienione w schemacie aplikacyjnym z Rozp. PZGiK, format pliku tekstowego lub oba rodzaje plików, z tym, że strukturę pliku tekstowego należy uzgodnić z Zamawiającym. Plik opisowy operatu musi mieć nazwę taką samą jak nazwa katalogu operatu, opatrzoną odpowiednim rozszerzeniem wynikającym z przyjętej struktury pliku opisowego (np.P.1861.1985.1234_T1.XML). Pliki opisowe operatów mają służyć udokumentowaniu wykonanych prac oraz stanowić kopię zapasową tych danych w postaci plikowej. Wszystkie atrybuty wymienione w plikach opisowych muszą zostać przeniesione do ich odpowiedników w BDPZGiK, zarówno dla obiektów operatów jak i innych obiektów powiązanych, w których występują odpowiedniki tych atrybutów, np. informacja o asortymentach prac występuje zarówno przy obiekcie operatu, obiekcie zgłoszenia pracy jak i przy obiekcie dokumentu składowego operatu. 6) Wszelkie atrybuty opisowe, jakie wykonawca jest zobowiązany uzupełnić należy w pierwszej kolejności pozyskać z już istniejących słowników tych atrybutów w BDPZGiK, a w drugiej kolejności, w porozumieniu z Zamawiającym, utworzyć i uzupełnić w słownikach brakujące wpisy. W czasie wykonywania indeksacji opisowej w przypadku natrafienia na wartość niewystępującą w ujednoliconych słownikach, należy informację o tym przekazać Zamawiającemu oraz w porozumieniu z nim, dokonać uzupełnienia brakujących wartości w słownikach. 3. Indeksacja przestrzenna obrazów cyfrowych dokumentów. Przy określaniu zakresów przestrzennych obiektów rejestru przestrzennego należy zwrócić szczególną uwagę na poprawność geometryczną zakresu w kontekście treści dokumentu do jakiego przypisany jest zakres, a w szczególności do uwidocznionych na dokumencie związków geometrycznych pomiędzy mierzonymi obiektami lub informacji o istnieniu lub wykreśleniu obiektów w terenie. 4. W celu wykonania przedmiotu Zamówienia należy uzupełnić BDPZGiK GODGiK, w tym: 1) Utworzyć obiekty operatów technicznych oraz uzupełnić w zakresie danych wynikających z § 9 punkt 1 Rozp. PZGiK jak i dodatkowych danych zarejestrowanych przez Wykonawcę w plikach opisowych operatów. 2) Utworzyć obiekty rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych wraz z przypisaniem im wszystkich ustalonych w toku prac atrybutów opisowych i przestrzennych, a w przypadku, kiedy obiekt zgłoszenia pracy istnieje, należy uzupełnić brakujące lub błędnie wpisane atrybuty obiektu. Utworzyć lub uzupełnić relację obiektu zgłoszenia pracy geodezyjnej do obiektu operatu, a także przenieść (powielić) te wartości atrybutów, które mogą być wspólne dla tych obiektów. 3) Utworzyć obiekty rejestru dokumentów składowych operatu z przypisaniem im wszystkich ustalonych w toku prac atrybutów opisowych i przestrzennych, a w przypadku, kiedy obiekt dokumentu składowego operatu istnieje, uzupełnić brakujące lub błędnie wpisane atrybuty obiektu. Utworzyć lub uzupełnić relację obiektu dokumentu składowego operatu do obiektu operatu, a także przenieść (powielić) te wartości atrybutów, które mogą być wspólne dla tych obiektów. 4) Utworzyć obiekty rejestru dokumentów cyfrowych poprzez osadzenie w BDPZGiK kopii cyfrowych dokumentów źródłowych oraz powiązanie z obiektami wyżej wymienionych rejestrów, a także uzupełnić zakresy przestrzenne dokumentów źródłowych. W praktyce każdy obiekt dokumentu składowego operatu powinien odpowiadać obiektowi dokumentu cyfrowego, będącego kopią cyfrową dokumentu źródłowego w relacji 1 do 1. 5) Nadać identyfikatory ewidencyjne materiałów zasobu zgodnie z § 15 punkt 1 Rozp. PZGiK dla obiektów operatów, obiektów dokumentów składowych operatu oraz dla odpowiadających im obiektów dokumentów cyfrowych. Przy dokumentach składowych operatu należy zachować numerację identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu wraz z kolejnym numerem dokumentu składowego operatu. 5. Przekazanie kopii plikowej dokumentacji cyfrowej oraz dokumentacja prac. Wykonawca jest zobowiązany do utworzenia kopii plikowej dokumentacji i przekazania jej na nośniku uzgodnionym z Zamawiającym. Jednocześnie należy w formie tabelarycznej (w pliku arkusza kalkulacyjnego – wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego) zapisać podstawowe informacje dotyczące przetwarzanych dokumentów, m. in.: wykonawca, asortyment, KERG lub inne oznaczenie w dniu przyjęcia, obowiązujące Id materiału, data przyjęcia, data lub okres pozyskania danych, obręb geodezyjny, nazwa bazy danych, do której odnoszą się dane zawarte w dokumentacji, układ współrzędnych, rodzaj inwentaryzowanych sieci uzbrojenia terenu, ilość zeskanowanych stron. Termin realizacji - według oddzielnych ustaleń pomiędzy stronami. Należy podać cenę za opracowanie i wprowadzenie do bazy jednej strony dokumentacji (operatu technicznego), bez względu na format (papieru, folii itp.). W przypadku dokumentów, które będą skanowane bez wprowadzenia plików do ewidencji zasobu w bazie GODGiK, do wyceny powykonawczej, dla podanej ceny za jedną stronę należy zastosować współczynnik „0,60”. Termin realizacji: według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. UWAGA: Przetworzenie materiałów objęte częścią VI zamówienia związane jest z bieżącym prowadzeniem PZGiK. CZĘŚĆ VII: Ustalenie granic w postępowaniu rozgraniczeniowym (do czterech punktów i każdy następny) – wszystkie czynności i całą dokumentację należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz. U. Nr 45, poz. 453). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przynajmniej jeden komplet uwierzytelnionych dokumentów stanowiących wynik zleconych prac geodezyjnych oraz „Dokumentację dla Zamawiającego” (kopie dokumentów z operatu technicznego w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym). Termin realizacji – 2 miesiące od daty otrzymania zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy wszystkich części: I. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. II. Pełnomocnictwo: oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wykonawców składających wspólną ofertę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach