Przetargi.pl
Obsługa gastronomiczna pikniku organizowanego przez Urząd Miejski Wrocławia dla pracowników

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2014-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa gastronomiczna pikniku organizowanego przez Urząd Miejski Wrocławia dla pracowników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa gastronomiczna pikniku organizowanego przez Urząd Miejski Wrocławia dla pracowników, w następującym zakresie: a) usługa cateringu przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, b) dostawa sprzętu do konsumpcji, jego montażu i demontażu, c) sprzątanie terenu przed rozpoczęciem pikniku i po jego zakończeniu oraz utrzymanie w czystości i nienagannym stanie sanitarnym terenu pikniku w czasie jego trwania. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w SIWZ. 2. Wykonawca musi posiadać aktualną: - polisę ubezpieczeniową OC dla firmy na sumę ubezpieczenia minimum 150 tys. zł, ważną w okresie realizacji umowy, - decyzję inspekcji sanitarnej (lub inny równoważny dokument) o zatwierdzeniu środków transportu do przewozu środków spożywczych, - decyzję inspekcji sanitarnej (lub inny równoważny dokument) o zatwierdzeniu kuchni cateringowej do prowadzenia działalności w zakresie produkcji i dystrybucji środków spożywczych. Powyższe dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w chwili zawarcia umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia (najpóźniej w dniu zawarcia umowy) swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks lub e-mail. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany jednorazowo w terminie wykonania umowy. 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w Ośrodku Szkolenia Jeździeckiego w Rakowie, gmina Długołęka należącego do Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu. 6. Harmonogram obsługi gastronomicznej pikniku określony został w SIWZ. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko. 8. Wykonawca zapewnia sprzedaż napojów (na koszt uczestnika) dla uczestników pikniku w asortymencie i po cenach określonych w ofercie Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi cateringu wyłącznie przy użyciu produktów spożywczych spełniających wymagania ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.). 10. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy wyłącznie przy pomocy wykwalifikowanych pracowników, dysponujących odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego wykonania umowy i oświadczy, że będzie ponosił odpowiedzialność za działania lub zaniechania wszelkich osób, którymi będzie posługiwać się przy realizacji umowy, jak za swoje działania lub zaniechania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach