Przetargi.pl
obsługa eksploatacyjna i remontowa terenów zieleni miejskiej oraz dekoracja miasta Stargard Szczeciński w 2010 roku

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2009-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa eksploatacyjna i remontowa terenów zieleni miejskiej oraz dekoracja miasta Stargard Szczeciński w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - obsługa eksploatacyjna i remontowa terenów zieleni miejskiej oraz dekoracja miasta Stargard Szczeciński w 2010 roku. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: obsługa eksploatacyjna i remontowa terenów zieleni miejskiej oraz dekoracja miasta w roku 2010 ( w obszarach wyszczególnionych w załącznikach niniejszej siwz), a w tym : a) obsługa eksploatacyjna i remontowa parków w obrębie Starego Miasta, zieleni ulicznej, zieleńców oraz terenów niezagospodarowanych, utrzymanie placów zabaw dla dzieci, b) obsługa dekoracji miasta, c) nadzorowanie prac wykonywanych przez osoby skazane na odpracowanie wyroku, bezrobotne, skierowane do prac przez MOPS itp, oraz d) świadczenie powyższych usług na innych terenach, nie ujętych w załącznikach do siwz, przejętych przez Zamawiającego w utrzymanie w trakcie obowiązywania umowy. 3. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia : 1) powierzchnia parków ~ 19 ha, 2) zieleń uliczna ~ 33 ha, 3) żywopłoty ~ 1200 mb 4) zieleńce ~ 6 ha 5) chodniki do utrzymania - ~1,3 ha 6) tereny do utrzymania doraźnego - ~21,5 ha 7) place zabaw - 7 obiektów. Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; potwierdzeniem spełniania powyższych warunków są następujące dokumenty: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zawarte w załączniku nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) posiadają (mając na względzie konieczność usuwania zanieczyszczeń -śmieci, odpady organiczne, itp.: a) aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Stargard Szczeciński na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; należy przedłożyć kopia zezwolenia; b) zawartą umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie lub deklarację takiego podmiotu o gotowości zawarcia umowy; należy przedłożyć kopię umowy lub dokument potwierdzający deklarację gotowości zawarcia umowy, c) prawo prowadzenia działalność polegającą na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych na terenie miasta Stargardu Szczecińskiego jako gminna jednostka organizacyjna 3) wykażą zrealizowanie lub realizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia następujących prac: a) pielęgnacja terenów zieleni o łącznej powierzchni co najmniej 20 ha wraz z utrzymaniem czystości przez 12 m-cy (bilans powierzchni może wynikać z kilku, odrębnych zleceń), b) prace w drzewostanie na łączną kwotę minimum 30 000 zł - przynajmniej jedna referencja, c) prace w drzewostanie zabytkowego założenia parkowego lub obiektu będącego w strefie ochrony konserwatorskiej na łączną kwotę minimum 15 000 zł - przynajmniej jedna referencja, d) wykonywanie montażu i demontażu dekoracji miasta w postaci: a) zawieszenia i zdejmowania flag - minimum 150 flag wieszanych jednorazowo co najmniej trzy razy w roku; b) montażu i demontażu elementów dekoracji świetlnej w ilości minimum 100 szt. Wymagana jest przynajmniej jedna referencja obejmująca okres minimum rocznego świadczenia usług jednoczesnego flagowania miasta i dekorowania elementami świetlnymi. e) Potwierdzeniem powyższych prac powinno być przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat takich usług z podaniem ich zakresu, odbiorcy i szacunkowej wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców, 4) wykażą się dysponowaniem następującymi osobami z doświadczeniem, które będą odpowiedzialne z ramienia wykonawcy za obsługę eksploatacyjno-remontową terenów zieleni i znajdujących się na nim urządzeń: a) kierownik robót - osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zakresie pielęgnacji zieleni o jednym z kierunków: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, oraz co najmniej pięcioletnią praktykę w wykonywaniu zawodu, b) jedną osobę posiadającą kwalifikacje pilarza drzew ozdobnych. Wymagany jest dokument potwierdzający ukończenie kursu organizowanego np. przez Stowarzyszenie Naukowo- Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa, Powiatowe Urzędy Pracy itp., w zakresie pilarza drzew ozdobnych, c) czterema osobami obsługującymi kosiarki i wykaszarki, posiadającymi minimum dwuletnią praktykę w tym zakresie d) dla potwierdzenia powyższych wymogów należy przedłożyć imienny wykaz osób wraz z opisem ich doświadczenia zawodowego oraz załączyć kserokopie wymaganych dokumentów potwierdzających wykształcenie lub ukończeniu kursów Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne Ocena spełnienia wymaganych warunków określonych w specyfikacji iwz będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA PRZETARGOWA (wzór formularza ofertowego określa zał. nr 1) 2. OŚWIADCZENIE zgodnie z załącznikiem nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Stargard Szczeciński na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, albo kopia umowy zawartej z podmiotem posiadającym takie zezwolenie lub mającym prawo prowadzenia działalność polegającą na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych na terenie miasta Stargardu Szczecińskiego jako gminna jednostka organizacyjna, albo też dokument potwierdzający deklarację gotowości zawarcia umowy z Wykonawca przez opisane wyżej podmioty. 5. Dokumenty wykazujące zrealizowanie lub realizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia następujących prac: a) pielęgnacja terenów zieleni o łącznej powierzchni co najmniej 20 ha wraz z utrzymaniem czystości przez 12 m-cy (bilans powierzchni może wynikać z kilku, odrębnych zleceń),), b) prace w drzewostanie na łączną kwotę minimum 30 000 zł - przynajmniej jedna referencja c) prace w drzewostanie zabytkowego założenia parkowego lub obiektu będącego w strefie ochrony konserwatorskiej na łączną kwotę minimum 15 000 zł - przynajmniej jedna referencja, d) wykonywanie montażu i demontażu dekoracji miasta w postaci: a) zawieszenia i zdejmowania flag - minimum 150 flag wieszanych jednorazowo co najmniej trzy razy w roku; b) montażu i demontażu elementów dekoracji świetlnej w ilości minimum 100 szt. Wymagana jest przynajmniej jedna referencja obejmująca okres minimum rocznego świadczenia usług jednoczesnego flagowania miasta i dekorowania elementami świetlnymi e) Potwierdzeniem wykonania powyższych prac powinno być przedłożenie wykazu (wg załącznika nr 3) zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat takich usług z podaniem ich zakresu, odbiorcy i szacunkowej wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców 6. Dokumenty wykazujące dysponowaniem następującymi osobami z doświadczeniem, które będą odpowiedzialne z ramienia wykonawcy za obsługę eksploatacyjno-remontową terenów zieleni i znajdujących się na nim urządzeń: a) kierownik robót - osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zakresie pielęgnacji zieleni o jednym z kierunków: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, oraz co najmniej pięcioletnią praktykę w wykonywaniu zawodu, b) jedną osobę posiadającą kwalifikacje pilarza drzew ozdobnych. Wymagany jest dokument potwierdzający ukończenie kursu organizowanego np. przez Stowarzyszenie Naukowo- Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa, Powiatowe Urzędy Pracy itp., w zakresie pilarza drzew ozdobnych c) czterema osobami obsługującymi kosiarki i wykaszarki, posiadającymi minimum dwuletnią praktykę w tym zakresie d) dla potwierdzenia powyższych wymogów należy przedłożyć imienny wykaz osób wraz z opisem ich doświadczenia zawodowego oraz załączyć kserokopie wymaganych dokumentów potwierdzających wykształcenie lub ukończeniu kursów Szczegółowe informacje określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach