Przetargi.pl
OBSŁUGA EKSPLOATACYJNA I KONSERWACJA ORAZ UTRZYMANIE W NALEŻYTYM STANIE TECHNICZNYM INSTALACJI I URZĄDZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ BALBINA CENTRUM W TYCHACH, PRZY UL. BARONA 30

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 032 2273145
  • Data zamieszczenia: 2013-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Filaretów 31 31
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145
    REGON: 27117635800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA EKSPLOATACYJNA I KONSERWACJA ORAZ UTRZYMANIE W NALEŻYTYM STANIE TECHNICZNYM INSTALACJI I URZĄDZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ BALBINA CENTRUM W TYCHACH, PRZY UL. BARONA 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia usług w zakresie obsługi eksploatacyjne i konserwacji oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynku użyteczności publicznej Balbina Centrum w Tychach, przy ul. Barona 30 wraz ze świadczeniem czynności pogotowia technicznego. Powierzchnia użytkowa budynku: 8 436,60 m2; 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. KONSERWACJĘ INSTALACJI BUDOWLANYCH 2.1.1. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, poprzez: 1) bieżącą konserwację, 2) usuwanie przecieków na instalacji, 3) likwidację zapowietrzeń instalacji w okresie sezonu grzewczego, 4) regulację nastawu zaworów grzejnikowych i termostatycznych, 5) przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń, ogrzewania podłogowego na parterze - przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, 6) przeprowadzenie rocznego przeglądu sprawności technicznej instalacji potwierdzone spisaniem protokołu z przeglądu w okresie przeprowadzenia rocznej kontroli sprawności technicznej obiektu, 7) wymianę uszczelek w połączeniach kołnierzowych i zaworach z gwintem, 8) informowanie na bieżąco administratora o zaistniałych awariach, uszkodzeniach, dewastacjach, bądź kradzieżach, 9) odczytywanie liczników energii cieplnej znajdujących się w budynku (każdorazowo na prośbę Zamawiającego) 10) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci, 11) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 8 godzin po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. 2.1.2. INSTALACJA WODNO - KANALIZACYJNA: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej poprzez: 1) bieżącą konserwację, 2) regulowanie zaworów odcinających wodę-głównego, jak również podpionowych, 3) sprawdzenie szczelności instalacji odpływowych, 4) dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od wodomierza głównego w budynku, 5) konserwację i regulację urządzeń znajdujących się w toaletach tj. baterii, spłuczek, 6) usuwanie niedrożności przykanalików, pionów, poziomów, czyszczenie kratek ściekowych w toaletach, 7) odczytywanie stanów wodomierzy znajdujących się w budynku (każdorazowo na prośbę Zamawiającego w tym stanu wodomierza głównego) 8) przeprowadzenie rocznego przeglądu sprawności technicznej instalacji potwierdzone spisaniem protokołu z przeglądu w okresie przeprowadzenia rocznej kontroli sprawności technicznej obiektu, 9) usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii kanalizacyjnej, 10) informowanie na bieżąco administratora o zaistniałych awariach, uszkodzeniach, dewastacjach, bądź kradzieżach elementów instalacji wodno-kanalizacyjnej, 11) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci, 12) czyszczenie i konserwację kratek odpływowych wraz z pompą w garażu podziemnym, 13) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 8 godzin po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. 2.1.3. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji elektrycznej poprzez: 1) bieżącą konserwację instalacji elektrycznej tj. oświetlenia podstawowego, oświetlenia nocnego, ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, instalacji siłowej 220/380V, instalacji wentylacyjno - mechanicznej, ogrzewaczy przepływowych, instalacji odgromowej, połączeń wyrównawczych, zewnętrznej linii zasilającej, 2) dozór nad poprawnym funkcjonowaniem instalacji w pomieszczeniach biurowych i części wspólnej, garażu podziemnego, 3) usuwanie awarii braku dopływu prądu do lokali biurowych, użytkowych, pomieszczeń wspólnego użytku: toalet, klatek schodowych, korytarzy, garażu podziemnego, dachu, 4) usuwanie przerw w dopływie prądu, 5) naprawę połączeń zatablicowych, 6) wymianę bezpieczników, różnicówek i gniazd bezpiecznikowych w tablicach, 7) wymianę lub uzupełnianie żarówek w lampach w części wspólnej, garażu oraz lampek orientacyjnych w pomieszczeniach wspólnego użytku, 8) odczytywanie stanów liczników energii elektrycznej znajdujących się w budynku (każdorazowo na prośbę Zamawiającego) 9) przeprowadzenie rocznego przeglądu sprawności technicznej instalacji potwierdzone spisaniem protokołu z przeglądu w okresie przeprowadzenia rocznej kontroli sprawności technicznej obiektu, 10) przeprowadzenie okresowej, 5-cio letniej kontroli potwierdzonej protokołem, polegającej na badaniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; w odniesieniu do budynku oraz do poszczególnych pomieszczeń w budynku, 11) reagowanie na zgłoszenie do 30 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia, 12) uczestniczenie w przeglądach stacji transformatorowej w budynku przy udziale GZE, 13) informowanie na bieżąco administratora o zaistniałych awariach, uszkodzeniach, dewastacjach, kradzieżach elementów instalacji elektrycznej, 14) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci, 15) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 8 godzin po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. 2.1.4 INSTALACJA KLIMATYZACYJNO - WENTYLACYJNA Z INSTALACJĄ WODY LODOWEJ: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i instalacji wody lodowej poprzez: 1) bieżącą konserwację zgodnie z zaleceniami podanymi przez producentów urządzeń, 2) sprawdzenie szczelności instalacji oraz próbne uruchomienie instalacji przed sezonem letnim oraz przed sezonem zimowym, 3) dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji, 4) konserwację central wentylacyjnych podwieszanych - 11szt w zakresie: (kontrola obudowy, wymiana filtrów powietrza, wymiana pasów klinowych, kontrola zespołów wentylatorów - silniki, wirniki, koła pasowe, łożyska, kontrola wymienników ciepła - nagrzewnica wodna, kontrola automatycznego układu regulacji), 5) konserwację central wentylacyjnych GOLEM - 4szt w zakresie: (kontrola obudowy - szczelność sekcji i dachu, wymiana filtrów powietrza, wymiana pasów klinowych, kontrola zespołów wentylatorów - silniki, wirniki, koła pasowe, łożyska, kontrola wymienników ciepła - nagrzewnica wodna, chłodnica glikolowa, wymiennik krzyżowy, kontrola automatycznego układu regulacji), 6) konserwację wytwornicy wody lodowej CLIVET - 1szt w zakresie: kontroli obiegów chłodniczych, sprężarki, kontroli ciśnień roboczych, przegrzania czynnika chłodniczego, przechłodzenia czynnika chłodniczego, szczelności obiegów, armatury, kontroli automatycznego układu regulacji, kontroli obiegu cieczy - pompa obiegowa, czujniki przepływu, wymiany filtrów, kontroli wymienników ciepła - parownik, skraplacz, 7) konserwację: - klimatyzatorów systemu VRV produkcji Toshiba i klimakonwektorów Carrier - 39szt - agregatu skraplającego produkcji Toshiba - 2szt - agregatu wody lodowej produkcji Carrier - 1szt w zakresie: czyszczenia parowników oraz filtrów powietrza (w razie konieczności wymiany filtrów), czyszczenia wymienników skraplaczy, kontroli pracy automatyki sterowniczej, kontroli ciśnień roboczych układów freonowych, kontroli poziomu oleju w sprężarkach (w przypadku stwierdzenia niskiego poziomu - uzupełnienie oleju do 200l rocznie), kontrola natężeń prądów pobieranych przez silniki wentylatorów oraz sprężarki freonowe, kontrola instalacji elektrycznej oraz sterowniczej, czyszczenie układów odprowadzających skropliny, sprawdzenie zamocowań mechanicznych, 8) przeprowadzenie przeglądów urządzeń i instalacji wymienionych w punkach 4, 5, 6, 7 potwierdzone spisaniem protokołów sprawności technicznej instalacji w terminach: kwiecień, sierpień, październik, luty 9) 1 raz w roku przed próbnym uruchomieniem czyszczenie, dezynfekcja i odgrzybianie przewodów klimatyzacji, 10) uzupełnienie glikolu w układach do 200l rocznie, 11) informowanie na bieżąco administratora o zaistniałych awariach, uszkodzeniach, dewastacjach, bądź kradzieżach elementów instalacji, 12) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci, 13) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 8 godzin po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. 2.2. KONSERWACJĘ STOLARKI OKIENNEJ , DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ ORAZ BRAMY GARAŻOWEJ 2.2.1. STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA WEWNĘTRZNA: 1) czyszczenie otworów do odprowadzania wody, 2) czyszczenie prowadnic, rolek elementów przesuwnych, 3) sprawdzanie i smarowanie uszczelek (należy smarować smarem w sztyfcie lub wazeliną), 4) sprawdzanie czy uszczelki nie zostały uszkodzone, 5) konserwację okuć poprzez: smarowanie czopów (smarowanie aerozolem), oliwienie rozwórki (wszystkie punkty ścierne rozwórki powinny być pokryte cieniutką warstwą smaru), 6) sprawdzanie, przykręcanie i regulację śrub mocujących w prowadnicach i ramionach okien, 7) bieżącą naprawę stolarki okiennej i drzwiowej zgłaszaną przez Zamawiającego, 8) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 8 godzin po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. Zakres w punkcie 1) do 6) należy wykonać kompleksowo raz w roku ( według zaleceń w instrukcji konserwacji producenta). Stolarka okienna: - okna wychylne w fasadach - 48 szt. - okna uchylno-rozwierane - 284 szt. Stolarka drzwiowa: - drzwi jednoskrzydłowe - 18 szt. - drzwi drewniane wewnętrzne - 26 szt. - ścianki wewnętrzne - 8 kpl. 2.2.2. STOLARKA DRZWIOWA ZEWNĘTRZNA: 1) przegląd i konserwacja automatów drzwiowych typu TLP/TCP 51LC TORMAX w ilość: 10szt raz na kwartał poprzez: - utrzymanie w pełnej sprawności automatów drzwiowych firmy TORMAX - dokonywanie wszelkich czynności przewidzianych w instrukcjach serwisowych. Celem zapewnienia przedmiotu serwisu w dobrym stanie, - regulację napędu w tym zamocowanie oraz sprawdzenie stanu bieżni jezdnej, przewodów i połączeń elektrycznych, - sprawdzenie - regulację przeniesienia napędu , w tym : silnik i przekładnia, pas napędowy, rolki jezdne, rolki napinające oraz osłony i obudowy - sprawdzenie - regulację sterowania, w tym: radary, elektronika, bariery świetlne, przełącznik programowy, ryglowanie oraz otwarcie ewakuacyjne w systemie p.poż, - wpisywanie każdorazowo przeprowadzonych prac serwisowych do oddzielnej karty serwisowej dla każdego napędu drzwi automatycznych, - informowanie na bieżąco Zamawiającego o zaistniałych awariach, uszkodzeniach, dewastacjach, kradzieżach elementów, - czas reakcji na usunięcie awarii do 4 godzin od zgłoszenia, 2.2.3. BRAMA GARAŻOWA: 1) przegląd i konserwacja bramy garażowej poprzez: - utrzymanie w pełnej sprawności bramy garażowej - dokonywanie wszelkich czynności przewidzianych w instrukcjach serwisowych. Celem zapewnienia przedmiotu serwisu w dobrym stanie, - serwis oprogramowania zarządzającego pilotami zapewniający prawidłowe działanie bramy garażowej - kontrola okablowania wraz korytkami - kontrola fotokomórki - kontrola systemów zabezpieczających przed przygnieceniem - kontrola napędu i sterownia bramy garażowej - informowanie na bieżąco Zamawiającego o zaistniałych awariach, uszkodzeniach, dewastacjach, kradzieżach elementów. - czas reakcji na usunięcie awarii do 4 godzin od zgłoszenia, 2) bieżącą naprawę bramy garażowej zgłaszaną przez Zamawiającego, 3) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 4 godziny po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. 2.3. SERWIS I OBSŁUGA SYSTEMU MULTIMEDIALNEGO W SALI KONFERENCYJNEJ 1) Projektor multimedialny: - kontrola stanu ustawień urządzenia, - zmiany ustawień urządzenia, - czyszczenie optyki urządzenia, - wymiana filtrów, - kontrola stanu i wymiana źródła światła projektora, - kontrola stanu i wymiana ogniwa pilota zdalnego sterowania, 2) Konferencyjny system audio tłumaczeń symultanicznych firmy Bosch: - kontrola stanu akumulatorów, ładowanie akumulatorów w bezprzewodowych odbiornikach (ok. 45 szt.) - obsługa walizki ładującej akumulatory odbiorników, - kontrola stanu i serwis słuchawek odbiorników podczerwieni, - kontrola stanu i czyszczenie promienników podczerwieni, 3) Kontrola stanu i serwis złącz oraz okablowania audio-video przyłączy prezydium i szafy z urządzeniami audio-video oraz sterującymi. 4) Odtwarzacz DVD/CD: - kontrola stanu i wymiana ogniwa pilota zdalnego sterowania - czyszczenie optyki urządzenia 5) Mikrofon pojemnościowy konferencyjny i mikrofony bezprzewodowe: - kontrola stanu i wymiana ogniw w mikrofonach, - kontrola stanu i wymiana filtrów anty-pop, 6) Mixer automatyczny TOA: - zmiana lub korekta ustawień miexera automatycznego TOA z poziomu oprogramowania komputerowego (wymagany komputer PC) lub interfejsu na panelu urządzenia. 7) Kontrola stanu i serwis automatyki oświetlenia i ekranu projektora multimedialnego współpracującej z systemem sterowania. 8) Kontrola i ładowanie akumulatora bezprzewodowego panelu sterowania systemem audio-video i oświetlenia. 9) Utrzymywanie dobrego stanu technicznego i sanitarnego wszystkich urządzeń multimedialnych znajdujących się w sali konferencyjnej. 1) Utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniu technicznym ze sprzętem audio-video i sterowania. 2) Przygotowanie systemu multimedialnego do pracy. 3) Pomoc wynajmującym salę podmiotom w podłączeniu i przygotowaniu ich urządzeń peryferyjnych do współpracy z systemem multimedialnym Sali konferencyjnej. 4) Podczas konferencji z wykorzystaniem systemu tłumaczeń symultanicznych szkolenie tłumaczy z obsługi sprzętu znajdującego się w kabinach tłumaczy. 5) Obsługa systemu multimedialnego sali podczas trwania konferencji itp. 6) Zakończenie pracy systemu multimedialnego. 2.4. CAŁODOBOWE UTRZYMANIE W PEŁNEJ SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ INSTALACJI P.POŻ. I SYSTEMU ODDYMIANIA: Zakres utrzymanie w pełnej sprawności technicznej instalacji p.poż, systemu oddymiania: 1) wizualna kontrola stanu technicznego instalacji p.poż. - 1 x w miesiącu 2) kontrola przydatności do użycia gaśnic lub wymiana gaśnic na nowe - 1 x w roku 3) kontrola i analiza zdarzeń z pamięci centrali p.poż. - 2 x w miesiącu 4) kontrola techniczna centrali p.poż. oraz układu zasilającego centralę - 2 x w miesiącu 5) Sprawdzenie poprawności przesyłania sygnału alarmowego z centrali p.poż. do stacji monitorowania - 2 x w miesiącu 6) Przeprowadzenie zadymienia wszystkich czujek na obiekcie i sporządzenie protokołu z czynności zadymienia - 1 x w roku 7) Przeprowadzenie zadymienia po 10 czujek na każdej kondygnacji nieruchomości i sporządzenie protokołu z czynności zadymienia - 1 x w miesiącu 8) Analiza zabrudzenia czujek w całej nieruchomości wraz z wyczyszczeniem - 1 x w miesiącu 9) Analiza i wymiana uszkodzonych czujek - gdy wystąpi uszkodzenie do 12 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia 10) Sprawdzenie funkcjonowania sterowania zjazdem windy - 1 x w miesiącu 11) Sprawdzenie funkcjonowania sterowania drzwiami p.poż. - 1 x w miesiącu 12) Sprawdzenie funkcjonowania sterowania klapami oddymiającymi, odcinającymi i napowietrzającymi - 1 x w miesiącu 13) Sprawdzenie funkcjonowania systemu oddymiania (stan akumulatorów, przycisków alarmowych centralek i siłowników - 1 x w miesiącu 14) Aktualizację instrukcji bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa - 1 kpl. 15) Uzupełnienie oznakowania urządzeń p.poż. oraz dróg ewakuacyjnych zgodnie z obowiązującymi normami-gdy wystąpi konieczność uzupełnienia lub aktualizacji oznakowania 16) Sporządzanie protokołów z przeprowadzanej kontroli Utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 4 godziny po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. 2.5. CAŁODOBOWE UTRZYMANIE W PEŁNEJ SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ SYSTEMU NAGŁOŚNIENIA ORAZ SYSTEMU CCTV. Zakres utrzymanie w pełnej sprawności technicznej systemu nagłośnienia oraz systemu CCTV: 1) Sprawdzanie funkcjonowania systemu nagłośnienia ( odbiorników i nadajników, wzmacniacza, dekodera) - 1 x w miesiącu 2) Sprawdzanie funkcjonowania systemu CCTV (stan kamer, rejestrów, czyszczenie obiektywów) - 1 x w miesiącu Utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 4 godziny po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. UWAGA: Do realizacji całości usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie sprzęt i niezbędne materiały m.in. takie jak: włókno konopne, pasty uszczelniające, zaprawy cementowe, uszczelki, śruby z nakrętkami i podkładkami, grzybki, drut stalowy do spawania, żarówki, bezpieczniki itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach