Przetargi.pl
„Obsługa eksploatacyjna i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie miasta Rumi w 2020 r.”

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 719 410 , fax. 586 796 517
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 586 719 410, fax. 586 796 517
    REGON: 52525700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rumia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Obsługa eksploatacyjna i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie miasta Rumi w 2020 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Obsługa eksploatacyjna i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie miasta Rumi w 2020 r.”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie konserwacji urządzeń melioracji wodnych, a w szczególności: 1) obsługę eksploatacyjną i bieżącą konserwację koła wodnego, znajdującego się na jazie piętrzącym w km 9 + 700 rzeki Zagórskiej Strugi w Rumi, 2) koszenie porostów traw i chwastów na obu skarpach i w dnie rowów i cieków melioracyjnych wraz z oczyszczeniem przepustów w przebiegu rowów, 3) mechaniczne odmulanie rowów i kanałów melioracyjnych z rozplanowaniem lub wywozem urobku wraz z oczyszczeniem zamulonych przepustów, 4) hakowanie dna rowów w celu utrzymania swobodnego spływu wody, 5) ręczne odmulanie rowów i cieków melioracyjnych z rozplantowaniem urobku wraz z oczyszczaniem zamulonych przepustów, znajdujących się na konserwowanych odcinkach rowów, 6) obsiewanie nasionami traw skarp rowów melioracyjnych i rzeki Zagórskiej Strugi, 7) darniowanie skarp rowów melioracyjnych i rzeki, 8) wycinanie odrostów i krzaków ze skarp rowów i kanałów melioracyjnych, 9) układanie umocnień z faszyny na skarpach rowów, cieków wodnych i rzeki Zagórskiej Strugi, 10) wykonanie palisadowych umocnień skarp rowów i cieków wodnych, 11) wykonanie remontu budowli hydrotechnicznych na rowach i ciekach wodnych, 12) umocnienie skarp rowów i cieków melioracyjnych płytami betonowymi lub brukiem naturalnym, 13) renowację i remonty przepustów na rowach i ciekach melioracyjnych, 14) zabudowę wyrw w skarpach i umocnienie dna i skarp rowów oraz cieków melioracyjnych płytami betonowymi lub brukiem z kamienia naturalnego, 15) zabezpieczenie brzegów materacami gabionowymi przed wymywaniem, 16) zabezpieczenie skarp rowów antyerozyjnymi matami kokosowymi, 17) konserwację urządzeń małej retencji wodnej, 18) remonty i odtwarzanie systemów drenarskich, 19) usuwanie zatorów w ciekach i rowach melioracyjnych, 20) remonty urządzeń wodnych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Załącznik nr 1a – Formularz cenowy, 2) Załącznik nr 9 – Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.) z innymi Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach