Przetargi.pl
obsługa centrali telefonicznej, portierni, parkingu oraz ochrona obiektów Zamawiającego.

"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Słowackiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 370 537 , fax. 614 379 730
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 2
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 614 370 537, fax. 614 379 730
    REGON: 30070614000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa centrali telefonicznej, portierni, parkingu oraz ochrona obiektów Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej 24 godziny na dobę polegającej na :  obsłudze centrali telefonicznej,  obsłudze portierni,  obsłudze parkingu,  kompleksowej ochronie obiektów,  zabezpieczeniu mienia przed działaniami przestępczymi, w szczególności przed kradzieżą, włamaniami i innymi formami wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną,  podejmowaniu niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia zagrożenia ludzi i mienia,  zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom i osobom znajdującym się na terenie obiektów, interwencje w przypadku osób zakłócających porządek. W przypadku zatrudnienia pracowników nieposiadających uprawnień do stosowania środków przymusu bezpośredniego Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wezwania załóg patrolowo – interwencyjnych,  niezwłocznym informowaniu upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszystkich zaistniałych zdarzeń na terenie obiektów,  sprawowaniu ciągłego nadzoru (ochrony) polegającego na:  całodobowym monitorowaniu lokalnego systemu alarmowego obiektów, przejmowaniu sygnałów alarmowych. W sytuacji wystąpienia alarmu działanie zgodnie z załaczoną procedurą zał. nr 2 Tom III Zamawiający udostępni Wykonawcy urządzenia monitoringu elektronicznego w tym CCTV i ppoż ( w zakresie monitoringu ppoż Zamawiający zapewni przeszkolenie) obiektów będących własnością Zamawiającego. Pracownicy Wykonawcy mają obowiązek odbyć przeszkolenie w zakresie p.poż. oraz procedur ewakuacyjnych, najpóźniej w ciągo 7 dni licząc od chwili podjęcia pracy. Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu dopuszcza montaż przez Wykonawcę instalacji monitoringu Wykonawcy.  Wykonywanie innych poleceń Zarządu Szpitala lub osoby wyznaczonej, związanych z realizacją zadań służb ochrony.  Zapewnieniu całodobowej gotowości załóg patrolowo-interwnecyjnych, które podejmą czynne działania ochronne natychmiast po uzyskaniu zgłoszenia w terminie nie późniejszym jak 15 minut od podjęcia informacji o zdarzeniu przez Wykonawcę. W przypadku braku własnych załóg patrolowo - interwencyjnych Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy przez Wykonawcę z firmą zewnętrzną posiadającą stosowne uprawnienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę mienia składającego się z obiektów Zamawiającego, pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, oraz osób znajdujących się na terenie Zamawiającego. Zainteresowanym Zamawiający umożliwi zapoznanie się z obiektami Zamawiającego i jego Właściwościami (po uprzednim umówieniu wizyty z Kierownikien działu administracyjno gospodarczego) Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie osoby, za pomocą których będzie wykonywać zlecenie będą posiadać : - jednolite umundurowanie z estetycznymi i czytelnymi emblematami identyfikacyjnymi, - stosowne do zadań wyposażenie osobiste. Wykonawca bezwzględnie musi zapewnić wykonanie usług przez wszystkie dni roku bez względu na okoliczności zależne, bądź niezależne od niego. Szczegółowy sposób ochrony został określony w zał. nr 1 TOM III do SIWZ. 5.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru wykonywanych czynności wynikających z przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywał będzie wszystkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu książki dyżurów na każde jego żądanie. 5.3. Termin płatności należności za usługę 30 dni od dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Faktury wystawiane będą przez Wykonawcę w okresach miesięcznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony załącznik nr 1,2,3,4,5,6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach