Przetargi.pl
Obsługa bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach w okresie od 01.09.2012 r. do 31.12.2013 r. Świadczenie w/w usługi obejmuje: 1) Zapewnieniu obsługi szaletu przez okres 16 miesięcy tj. od 01.09.2012 r. do 31.12.2013 r. W okresie tym obsługa szaletu będzie wynosiła 4560 godzin, tj. wrzesień 2012r. (900 - 1900) od października do grudnia 2012r. (900 - 1800) od stycznia do kwietnia 2013r. (900 - 1800) od maja do czerwca 2013r. (800 - 1800) od lipca do sierpnia 2013r. (800 - 1900) wrzesień 2013 r. (900 - 1900) od października do grudnia 2013r. (900 - 1800) w dniach 24.12.2012 r. i 2013 r., 31.12.2012 r. i 2013 r. szalet będzie czynny do godz. 1500, w dniach 01.11.2012 r. i 2013 r., 01.01.2013 r., 06.01.2013 r., 31.03.2013 r., 01.04.2013 r., 01.05.2013r., 03.05.2013r., 25 - 26.12.2012r. i 2013r. szalet będzie nieczynny. W 2012 i 2013 roku dodatkowo wydłużone będą godziny otwarcia szaletu o 40 godzin (przyjmuje się, że będzie to 10 dni po 4 godziny). 2) Zapewnienie w szalecie miejskim należytego stanu sanitarno -porządkowego tj. : - całodziennej obsługi przez pracowników w godzinach określonych powyżej, których zadaniem jest : a) bieżące utrzymanie czystości przed szaletem ( w okresie letnim zamiatanie i usuwanie odpadów komunalnych od wejścia do szaletu do naroża budynku Urzędu Miejskiego, w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śliskości), b) bieżące utrzymywanie czystości i porządku wszystkich urządzeń sanitarnych w szalecie poprzez mycie podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej, ścian wyłożonych kafelkami i ścian WC dla inwalidów, c) uzupełnianie na bieżąco środków higieny osobistej (ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy, kostki zapachowe). Wykonawca odpowiada za stan sanitarno - porządkowy przed zewnętrznymi instytucjami kontrolnymi. Przed zakończeniem w danym dniu obsługi szaletu pracownik obsługi winien wymyć podłogę oraz uzupełnić środki higieny osobistej oraz dokonać przeglądu instalacji wodociągowej i c.o. 3) Zapewnienie w szalecie miejskim należytego stanu technicznego tj. : - usuwanie drobnych awarii występujących w czasie codziennego użytkowania szaletu typu : a) wymiana przepalonych źródeł światła i starterów, wyłączników oświetleniowych, zabezpieczeń nadmiarowo - prądowych, b) wymiana uszczelek w zaworach, zaworów i wężyków przy spłuczkach, uszkodzonych zaworów pływakowych i automatów do spłukiwania w spłuczkach i pisuarach, c) udrażnianie kanalizacji wewnętrznych, d) naprawa zamków w drzwiach i samozamykaczy, e) mocowanie luźnej armatury i osprzętu itp., - natychmiastowe zgłaszanie Policji i Zamawiającemu aktów kradzieży, włamań lub wandalizmu, - zgłaszanie Zamawiającemu awarii wykraczających poza zakres drobnych napraw typu: pęknięta rura wodociągowa, uszkodzona instalacja elektryczna, uszkodzona instalacja c.o. itp. Usunięcie drobnych awarii występujących w czasie codziennego użytkowania musi być wykonane w terminie 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez obsługę szaletu przełożonemu. W przypadku nie zgłoszenia aktów kradzieży, włamań lub wandalizmu Policji i Zamawiającemu, a także nie zgłoszenie Zamawiającemu awarii wykraczających poza zakres drobnych napraw, wszelkie koszty napraw będzie ponosił Wykonawca. 4). Zapewnienie : - telefonu komórkowego, który będzie używany do kontaktu Zamawiającego z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy, - telefonu stacjonarnego i faks zainstalowany w siedzibie Wykonawcy usługi używane do kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą usługi. 5) Zapewnienie książki raportowej, w której pracownicy obsługi będą rejestrowali codziennie: - imię i nazwisko pracownika prowadzącego w danym dniu obsługę szaletu, - codzienną godzinę otwarcia i zamknięcia szaletu, - rodzaj wykonywanych prac związanych z obsługą szaletu, - zauważone awarie, - datę i godzinę zgłoszenia awarii przełożonemu, - datę i godzinę usunięcia awarii, - datę i godzinę zgłoszenia aktów kradzieży, włamań lub wandalizmu Policji i Zamawiającemu, - raz w miesiącu - ostatniego dnia każdego miesiąca - odczyt licznika zimnej wody. Pracownicy Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach upoważnieni do dokonywania kontroli świadczonej usługi będą z tych kontroli dokonywali wpisów do książki raportowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach