Przetargi.pl
Obsługa bankowa wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.

Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 546 70 64 , fax. (065) 546 70 64
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
    ul. Gen. Grota Roweckiego 6 6
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. (065) 546 70 64, fax. (065) 546 70 64
    REGON: 41105182900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej - spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. w okresie 2 lat od daty podpisania umowy, polegającej na: 1. Prowadzenie rachunku: Otwarciu i prowadzeniu rachunków: ? bieżącego - konto podstawowe ? pomocniczych: - konto funduszu świadczeń socjalnych, - konto do rozliczania środków w ramach dotacji oraz dodatkowych kont do obsługi innych inwestycji ( otwierane w razie potrzeby ) oraz lokat terminowych 2. Kredyt obrotowy w rachunku bieżącym: - wysokość kredytu - 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100), Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej. - posiadania statusu banku krajowego, - posiadania co najmniej jednej placówki obsługi klienta w promieniu 5 km od siedziby Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1. zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inny stosowny dokument uprawniający do wykonania tych czynności, 2. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie statusu banku krajowego. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1. wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające , że Wykonawca posiada: - posiadają współczynnik wypłacalności obliczony zgodnie z metodą NBP nie niższy niż 10%, - posiadają dodatni wynik finansowy. 2. rachunku zysku i strat za lata 2007 i 2008, chyba, że okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, 3. bilansu za lata 2007 i 2008, chyba, że okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. oświadczenie wykonawcy, iż nie zalega z opłacaniem podatków , opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. oświadczenie wykonawcy, iż nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Pozostałe dokumenty: 1. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z zał. nr 6 do niniejszej siwz 3. formularz ofertowy, stanowiący zał. nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do formularza cenowego należy załączyć formularz cenowy przedstawiający dokładną kalkulację oferty. 4. umowa nie wykraczającą swoją treścią poza zapisy niniejszej SIWZ ( patrz: Rozdział L - Warunki umowy i zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 5. wykaz placówek obsługi klienta Wykonawcy znajdujących się w promieniu 5 km od siedziby Zamawiającego, zgodnie z zał. nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena kredytu obrotowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach