Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA W ZAKRESIE ZLECENIA BANKOWI LUB INNEJ INSTYTUCJI DOKONYWANIA WYPŁAT I WPŁAT ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB REALIZOWANYCH PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W TARNOBRZEGU

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8230030 , fax. 015 8230166
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. 1 Maja 3 3
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8230030, fax. 015 8230166
    REGON: 83046219800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puptarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA W ZAKRESIE ZLECENIA BANKOWI LUB INNEJ INSTYTUCJI DOKONYWANIA WYPŁAT I WPŁAT ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB REALIZOWANYCH PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W TARNOBRZEGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - obsługa bankowa w zakresie dokonywania wpłat i wypłat świadczeń pieniężnych ze środków Funduszu Pracy oraz Europejskiego Funduszu Społecznego dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu. Oznacza to wykonywanie usługi wypłat bezgotówkowych i gotówkowych osobom bezrobotnym, innym osobom i podmiotom związanym z działalnością Urzędu na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu. -Otwarcie i prowadzenie dwóch rachunków bankowych prowadzonych w PLN służących do przechowywania środków pieniężnych, prowadzenia rozliczeń pieniężnych, dokonywania wypłat świadczeń ze środków : a) Funduszu Pracy (rachunek bieżący), b) Środków Unii Europejskiej m.in. Europejskiego Funduszu Społecznego poddziałanie 6.1.3. (rachunek pomocniczy). Szczegółowy zakres oraz wielkośc zamówienia została określona w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptarnobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach